חובבי כדורגל בעבר ובהווה מכירים את קלפי האיסוף של סופרגול, אלבום המדבקות המיתולוגי, שסחף מאות אלפי אוהדי כדורגל בכל עונה.
הרבה גולים הובקעו מאז הופצה חבילת הקלפים האחרונה של 'סופרגול' אי שם ב-2018, אך הזיכרון המתוק של השלמת האלבום נשאר אצל ישראלים רבים. בימים אלו, אוהדי כדורגל של היום ומכורי סופרגול מהעבר ישמחו לגלות על השקת משחק לוח אתגרי וראשון מסוגו, מבית היוצר של 'סופרגול'.
משחק הקופסה 'סופרגול מנג'ר' נועד לאחד בין חברים ומשפחות לזמן בילוי איכותי - גם מחוץ למגרש, ובעיקר מחוץ ולמסכים.
2 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות סופרגול מנג׳ר)

מחלק מהמלאי הראשוני נשלח במהלך מבצע 'מגן וחץ' לחלוקה בעוטף עזה בעזרת החברה למתנ"סים, ושאר המלאי נחטף מהמדפים. כעת, המלאי המחודש הגיע לחנויות בכל רחבי הארץ – זו ההזדמנות שלכם ליהנות ממשחק שכל כולו אהבה לכדורגל ישראלי.

איך תצעידו את הקבוצה שלכם לאליפות?

'סופרגול מנג'ר' מכניס את המשתתפים אל מאחורי הקלעים של הכדורגל הישראלי. כל המשתתפים הם בעלים של קבוצת כדורגל – עליהם להרכיב לעצמם את הקבוצה הטובה ביותר בעיניהם עם תקציב מוגבל מתוך הכוכבים הגדולים של ליגת ONE ZERO, המודפסים על גבי קלפים.
לאחר מכן, הקבוצה המנצחת מוכרזת על פי דו-קרב של פנדלים. בכדורגל, כמו בכדורגל, המשחק דורש תמרון בין שיקולים מקצועיים למימוש תקציב מוגבל, וגם קצת מזל.
האהבה לכדורגל חוצה גילים, מגדלים וגבולות - כל חובב וחובבת כדורגל יוכלו ליהנות מההתרגשות של הניצחון ומהחיבור לכדורגלנים שהם כל-כך אוהבים.
המשחק פותח על בסיס חוקים ומבנה של משחקי האסטרטגיה המובילים בעולם, כך שבכל פעם המשחק מתפתח בדרכים אחרות ואפשר ליהנות מממנו שוב ושוב.
המשחק מוגן בזכויות יוצרים, והוא תוכנן ומשווק על ידי 'הקובייה משחקים', בשיתוף סופרגול ומנהלת הליגות לכדורגל.
במבט לעתיד, 'סופרגול מנג'ר' צפוי להפוך לליגיונר ישראלי נוסף בחו"ל. המשחק כבר משך את תשומת הלב של גורמים בכירים בתחום ומתקיימים מגעים לקראת הפצתו בחו"ל.
2 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות סופרגול מנג׳ר)
ניקולס לב, מנכ"ל מנהלת הליגות לכדורגל, אמר כי "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם משחק קופסה חדש, שיחבר ילדים ומשפחות לכדורגל הישראלי. אני בטוח, שהמשחק ייתן לילדים אלטרנטיבה מהנה למסכים, ויציע זמן איכות שמשלב הגיון, אתגר ובעיקר, כיף גדול".