אנחנו יודעים, טחורים הם נושא שלא עולה בתדירות גבוהה בשיחות סלון. מדובר על תופעה שישראלים רבים נוטים להסתיר, מסיבות רבות ואף מובנות. החיסרון הגדול בכך שאתם מתביישים לדבר על הבעיה שלכם, הוא שאין סיכוי שתקבלו מהחברים והמשפחה המלצות על פתרונות יעילים עבורה. זו אחת הסיבות החשובות לכך שאתם חייבים להכיר את סדרת המוצרים של רקטוקל, הכוללים סבון וקרם ייעודיים להקלה מהירה ויעילה על התסמינים הכואבים של הטחורים.
מהם טחורים ומהם התסמינים הנפוצים? ואיך פועלים המוצרים של רקטוקל לשיפור באיכות החיים של הסובלים מטחורים?

לכולם יש טחורים, אבל לא כולנו סובלים מהם

החדשות המפתיעות הן שלכולם יש טחורים. מדובר בכלי דם הנמצאים בחלקו התחתון של הרקטום ופי הטבעת, אשר מנקזים את הדם מהאזור ומסייעים בשליטה על היציאות. הבעיות מתחילות כאשר ישנה בעיה בניקוז הדם, כך שאותם כלי הדם מתרחבים, נמתחים וצונחים - מה שמוביל לדלקת, פקקת או לקרעים באזור, ובעקבות זאת להרבה כאב וסבל.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
בין התסמינים הנגרמים מטחורים: כאב, צריבה, נפיחות, גירוי, גרד ודימום באזור פי הטבעת. במקרים הקשים, התסמינים של טחורים מקשים על הליכה וישיבה ולכאבים עזים בזמן יציאה.
תופעה דומה נוספת היא פיסורה - סדק ברירית פי הטבעת, הנובעת לרוב מצואה קשה שפוצעת את פי הטבעת שמכניסה את האזור למעגל רשע של כאבים ודלקתיות. הסימפטומים השכיחים של פיסורה הם כאב חד, עקצוץ, צריבה, דימום והפרשה בעת יציאה, גרד או גירוי סביב פי הטבעת - בהתקפים או באופן מתמשך.

הטיפול הנכון בטחורים מתחיל בתזונה ושינוי באורח החיים

הטיפול בטחורים כולל בראש ובראשונה שינוי בתזונה ובהרגלים. עבור מי שסובל מטחורים, מומלץ להקפיד על דיאטה עשירה בסיבים ושתייה מרובה של מים. בכל הנוגע לאורח חיים, ההמלצה היא להימנע מישיבה ממושכת על כיסא. טיפול נוסף הוא טיפול חם\קר, המשלב ישיבה באמבטיה חמה מספר פעמים ביום ל-15 דקות וטיפול בקרח מספר פעמים ביום, להפחתת הכאב והנפיחות.
אחד הטיפים למניעת החמרה של המצב הוא להשתדל שלא לגרד או לשפשף את האזור, משום שכל מגע עם האזור עלול להזיק לעור ולהגביר את הגירוי והכאב. בנוסף, לא כדאי להתאפק כשצריכים לשירותים, מומלץ לשקול שינוי במצב הישיבה בשירותים ולהקפיד על פעילות גופנית. במקרים חמורים, קיים ניתוח לטיפול בטחורים או טיפול לקשירת טחורים המיועד להפחתת התסמינים.
אך הניתוח לא תמיד מעלים את התופעה, והכאבים עשויים לחזור. ניר, מאזור הצפון מצהיר כי "את נושא הטחורים אני מכיר כבר כ-20 שנה. בעבר עברתי ניתוחים, קשירות בטחורים, ושום דבר לא עזר. עם רקטוקל התחלתי לחיות מחדש. נפסקו הכאבים הבלתי נסבלים מטחורים. לא להאמין מה הקרם יכול לעשות".

ספיגה מהירה, ללא תופעות לוואי והזמנה נוחה מהאתר - רקטוקל הופך את הטיפול בטחורים לקל במיוחד

בנוסף לשינוי בתזונה ובאורח החיים, כדאי לשלב פתרון טבעי ומהיר להפחתת התסמינים באופן מיידי ככל האפשר. סדרת רקטוקל מציעה קרם וסבון רחצה המסייעים להקלה מהירה מתסמינים רבים של הטחורים. הקרם מרגיע ומקל על אי הנוחות, וסבון הרחצה מנקה ביסודיות, מזין ומרגיע גירוי ואדמומיות תוך הזנת העור במרכיבים חיוניים להרגעה.
הקרם של רקטוקל מיועד לשימוש ביתי, במריחה קלה ופשוטה וספיגה מהירה ללא תופעות לוואי, והוא אינו שומני, כך שהוא לא מלכלך או נדבק לבגדים.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
את הקרם והסבון של רקטוקל ניתן להזמין בקלות ובנוחות דרך אתר המותג, עם משלוח מהיר עד הבית - בלי המתנה לנציגים, הזמנות טלפוניות ומסע מפרך עד להגעת המוצר המיוחל.
נאווה, אם לשלושה מאזור ירושלים, המספרת כי "אני סובלת מטחורים מאז הלידה של בני הבכור. כל הטיפולים והמשחות לא עזרו. במקרה נתקלתי בהמלצות בפורומים באינטרנט, לאחר שכבר שקלתי לעבור ניתוח. אחרי שהזמנתי רקטוקל, הופתעתי לגלות הקלה תוך יום, ותוך מספר ימים הטחורים נרגעו והתכווצו. מאז הפעם הראשונה בה השתמשתי בקרם המופלא הזה, בכל פעם שאני סובלת מבעיה, אני מיד מורחת את הקרם והוא פועל כמו פלא".

בלי כימיקלים מזיקים - רקטוקל מציע פתרון מבוסס חומרים טבעיים ותמציות צמחים

רקטוקל, המיוצר תחת רישיון משרד הבריאות, מכיל חומרים טבעיים ותמציות צמחים כגון שמן שקדים, חמאת שיאה, קמומיל, זרעי ארניקה, שמן לבנדר, אלוורה, תמצית רימונים שמן קלנדולה ומרכיבים נוספים שהוכחו בתור פתרון יעיל ומוצלח לטיפול בטחורים.

הקלה מיידית וחזרה הדרגתית לשגרה בטווח הרחוק

אחד היתרונות המשמעותיים של סדרת רקטוקל הוא ההקלה המיידית בתסמינים כמו גרד, צריבה ונפיחות כבר לאחר מספר דקות מרגע המריחה.
בהמשך הדרך, לאחר שימוש תדיר יותר, תרגישו הקלה משמעותית נוספת וחזרה לשגרה בעקבות הפחתת תחושת האי נוחות בפי הטבעת והפסקת תופעות הלוואי המקשות על ישיבה, הליכה ותפקוד יום-יומי, לרבות הפסקה של הדימומים.
איציק, מאזור המרכז, אומר כי "רקטוקל הוא פשוט קרם קסם. גיליתי להפתעתי שהוא באמת מסייע ומקל על התסמינים. כאשר הופיעו לי טחורים עם דימום, פניתי לרקטוקל ורכשתי את הקרם. שירות הלקוחות סייע לי עם המון רצון טוב כדי שאקבל את הקרם בדחיפות, והוא הגיע בדיוק בזמן כדי לעצור את הדימום ולמנוע התדרדרות. תוך יום בלבד הופיעה הקלה במצב ותוך יומיים כבר כמעט שכחתי את הטחורים".
אם כן, משמח לגלות שיש פתרון להרגעה והפחתה של תסמיני הטחורים והפיסורה – בשימוש קל ועם אפקט מהיר במיוחד. כעת כל מה שנותר לכם הוא להפסיק להתבייש בתופעה שפוגעת לכם באיכות החיים, ולהתחיל לדאוג לעצמכם. שימוש במוצרים של רקטוקל ישפר את המצב וישאיר את כאבי הטחורים מאחוריכם. \
למבצעים הנוכחיים ולהזמנה ישירה ונוחה של מוצרי רקטוקל להקלה בתסמיני טחורים, היכנסו>>