אין כמו חופשת קיץ באלפים הצרפתיים. מזג אוויר נעים גם בקיץ, נופים עוצרי נשימה מכל זווית והרבה אטרקציות, טבע ומסעדות מעולות.
אחת האפשרויות הקוסמות ביותר לחוויה בהרי האלפים היא חופשה במועדון קלאב מד, אשר מרכז תחת קורת גג אחת אינספור פעילויות, בריכות, ספא וחוויות. חופשה בקלאב מד הפכה למסורת משפחתית עבור משפחות רב-דוריות, שרוצות להבטיח חופשה מהנה לסבא-סבתא, להורים וגם לבני המשפחה הצעירים. בקיץ הקרוב, יש לכם הזדמנות להבטיח שכל בני המשפחה מנצלים את החופשה במלואה - קלאב מד מציעה קיץ בעברית בשניים מהמועדונים המבוקשים ביותר שלה בהרי האלפים: מועדון ואלמורל ומועדון גרנד מאסיף, במיקום מושלם בלב האלפים הצרפתיים.
4 צפייה בגלריה
(צילום: קלאב מד)

ואלמורל - חופשה אירופאית קלאסית עם מתחם סוויטות אקסקלוסיבי

מועדון קלאב מד ואלמורל מציע חופשת קיץ קסומה לכל המשפחה בסגנון אירופאי קלאסי, למרגלות ההר ובקצה היער, עם בקתות בעיצוב אותנטי וחמים, מתחם סוויטות בדירוג חמישה קלשונים ומגוון פעילויות בטבע לכל הגילאים ובכל הרמות. המועדון מציע חופשה עטופה באוויר הרים צח ושחרור מוחלט של המתחים והדאגות, מול נוף פנורמי של ההרים. בין היתר, תמצאו במתחם בריכות מאובזרות, טיולים מודרכים במסלולים בטבע, רכיבה על אופני הרים, שיעורי כושר, יוגה ופילאטיס, מסעדות גורמה, מתחם ספא, מוזיקה חיה, מסיבות ומופעים בערבים. חבילת הנופש היא במתכונת 'הכל-כלול' וכוללות אוכל ושתייה לאורך כל החופשה.


4 צפייה בגלריה
(צילום: קלאב מד)
מסביב לאתר אפשר לבקר במעבר ההרים הידוע מדלן (Col de la Madeleine), הפופולארי בקרב רוכבי אופניים ואופנועים, ספא La Léchère-les-Bains המציע מעיינות חמים ואגמי Les Lacs de la Grande Léchère המוקפים שטחי אחו ירוקים ורגועים.

גרנד מאסיף - חופשה מודרנית ונגישה בלב האלפים

מועדון גראנד מאסיף מעוצב באופן מודרני יותר וכולל מתקנים חדישים, אשר משלימים חופשה מהנה לכל בני המשפחה. במועדון עצמו תוכלו למצוא מגוון פעילויות בטבע לכל הגילאים, ספורט אתגרי מודרך בכל הרמות, מתחמי ספא וכושר, הופעות ועוד. חבילת הנופש היא ברמת 'הכל-כלול' וכוללת אוכל ושתייה לאורך כל החופשה. בנוסף, גראנד מאסיף נמצא שעה ורבע נסיעה בלבד משדה התעופה, מה שמבטיח פחות זמן בדרכים ויותר שקט נפשי עם הילדים.
4 צפייה בגלריה
(צילום: קלאב מד)
בין מוקדי המשיכה המרכזיים באזור: Cirque du Fer-à-Cheval, מכתש שנוצר מפעילות קרחונים וידוע ביופיו המרשים, ו-Jaÿsinia הוא גן בוטני בליבו של כפר סמואן הסמוך, אשר כולל מגוון רחב של צמחים. הסיור בגן מציע חוויה מרגיעה, ירוקה ונעימה.

המועדונים הידועים של קלאב מד לצעירים - כיף אדיר לילדים, זמן למנוחה ולפעילויות עבור ההורים

שני המועדונים, ואלמורל וגרנד מאסיף, כוללים פעילות מגוונת של מועדוני הילדים המפורסמים של קלאב מד. המועדונים מתאימים לילדים מגיל 4 ומהווים מסגרת מושלמת לילדים לכל ימי החופשה. המועדונים מחולקים לפי גילאים ומציעים חוויות עם חברים מהארץ ושאר העולם במשך כל היום, בליווי של מדריכים מקצועיים ומלווים ישראלים (במהלך חודש אוגוסט), אשר נמצאים איתם כל הזמן והופכים את החוויה לנגישה וחיובית לילדים. ההורים, מצידם, זוכים לזמן חופשי בו הם יכולים להיות בטוחים שהילדים בידיים טובות ולפנות לעצמם זמן למנוחה, טיולים, רכיבות אופניים וכו'.
4 צפייה בגלריה
(צילום: קלאב מד)

חבילת 'הכל-כלול' עם מדריכים ישראלים וביקור מיוחד ב'ונציה של האלפים'

החבילה המיוחדת כוללת צוות מדריכים ישראלים שילוו את הילדים בפעילויות של מועדוני הילדים, טיסות קלאב מד ישירות לג'נבה בשני תאריכי יציאה (16.8 ו-23.8), העברות משדה התעופה וביקור מיוחד בעיירה אנסי, הידועה בכינוי 'ונציה של האלפים', שם ניתן לטייל, לאכול ולעשות קניות מול הנוף של האלפים.
מחיר חבילת הפרימיום המותאמת לישראלים בואלמורל מתחיל ב-2,453 יורו למבוגר ובגראנד מאסיף ב-2,560 יורו למבוגר (כולל טיסות, העברות, 7 לילות על בסיס הכלל-כלול).