עסקת טרייד אין מהווה את אחד היתרונות הבולטים שיש ברכישת רכב דרך סוכנות. הסיבה לכך נעוצה באפשרות להחליף את הרכב הקיים ברכב חדש ולשלם רק את ההפרש! טרייד אין חוסך לכם זמן, מבטל את הצורך להתעסק עם מכירת הרכב הקיים וקביעת פגישות לבדיקות, ובעיקר חוסך את התעסקות מול מתעניינים לא רלוונטיים וכל תהליך העברת הבעלות. עסקאות טרייד אין מתאימות לכל מי שרוצה להשלים את תהליך החלפת הרכב באופן המהיר ביותר וללא ביורוקרטיה מיותרת.
4 צפייה בגלריה
(צילום: Shutterstock)

ומה אם יש בעיות תקציב?

סוכנויות הרכב מציעות לרוכשים תנאי מימון בהתאמה אישית, כך שגם אם אין בידכם את הסכום המלא לרכישת הרכב, תוכלו להשיג מימון לרכישת רכב חדש או יד שנייה. סוכנויות הרכב יכולות לעזור לכם למצוא את הגורם המימוני המתאים ביותר עבורכם, בהתבסס על היסטוריית האשראי ותנאי המימון המועדפים עליכם, כדוגמת מימון בנקאי לעומת מימון מחברת מימון חוץ בנקאית וכן תקופת ההלוואה הרצויה (ארוכה כדי להוזיל את התשלומים החודשיים, או קצרה יותר כדי לפרוע את ההלוואה מהר יותר ולחסוך בריבית). במקרים רבים ניתן לקחת את ההלוואה בסוכנות עצמה ולהשלים את עסקת הרכישה במקום וללא עיכובים מיותרים.
4 צפייה בגלריה
(צילום: Shutterstock)

מגוון, אחריות ואפילו טיפולים

סוכנות רכב מקצועית מציעה על פי רוב מגוון רחב של סוגי רכבים בשנתונים שונים ולכן מגוון האפשרויות הוא בהחלט רחב. עליכם מוטלת המשימה לבצע סינון והתאמה מקסימלית לפי דגם, תכונות, תקציב ועוד.
4 צפייה בגלריה
(צילום: Shutterstock)
בנוסף, מרבית סוכנויות הרכב מציעות אחריות מסוימת על חלקי הרכב, מה שלא קורה בעת רכישת רכב מאדם פרטי. שימו לב - סוג האחריות ומשך האחריות משתנים מסוכנות רכב אחת לשנייה. לכן עליכם לברר זאת במעמד הקנייה ולוודא שאתם מוגנים מפני תקלות או הוצאות בלתי צפויות לאחר הרכישה.
היתרון האחרון שנציין חוסך לכם הרבה כסף והוא מתייחס לטיפולים התקופתיים שסוכנויות הרכב מציעות. הטיפולים כוללים החלפת שמנים, צמיגים, בדיקת בלמים ועוד. כל השירותים מוצעים במחירים מסובסדים וכולם מתועדים בהיסטוריית הרכב הספציפי.
4 צפייה בגלריה
(צילום: Shutterstock)
שורה תחתונה: אם אתם רוצים חוויית קניית רכב נעימה, מהירה ורגועה שווה לכם לשקול לרכוש את הרכב שלכם בסוכנות רכב מהימנה ומקצועית שמעמידה בפניכם את כל האפשרויות: טרייד אין מגוון רחב של רכבים, מימון אחריות ועוד.
כל מה שנשאר לכם זה למצוא את הרכב שתמיד חלמתם עליו בתנאים הכי טובים בשבילכם ולצאת לדרך. לפרטים נוספים>>

פורסם לראשונה: 14:15, 27.04.23