דירה מפנקת משלכם עם נוף לים במתחם דיור מוגן יוקרתי, שכולל חיי חברה תוססים ופעילים, אבטחה מלאה ומעטפת בטיחות שלמה מסביב לשעון - מתאים לכם?
ובכן, אם אתם בני 60 פלוס, כל זה יכול להיות שלכם בעתיד הלא רחוק. 300 מטרים מרצועת החוף בצפון אשקלון הולכת ומוקמת בימים אלה "אחוזת אפרידר" - מתחם דיור מוגן יוקרתי ייחודי לבני הגיל השלישי. על פני שטח של 20 דונמים מקימה חברת אפרידר ארבעה בניינים מפוארים, הכוללים 194 דירות מרווחות בנות 3 חדרים בשטח 80 מ"ר ומרפסת של 10 מ"ר, לצד דירות שני חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
את מרכז המתחם מעטר מבנה עגול מרהיב, שיכלול את כל השירותים המוצעים לדיירי האחוזה, ללא צורך לצאת מהמתחם או להטריח את המשפחה או המלווים. המבנה המרשים בעיצובו מנוהל על ידי חברת ניהול, הדואגת לתפעל אותו מסביב לשעון, והוא יכלול, בין היתר: חדר רופא ואחות, עובדת סוציאלית לסיוע לדיירים בכל הסוגיות הבירוקרטיות וההתנהלות מול גופים שונים, בריכה מקורה, ספא עם סאונה יבשה ורטובה וחדרי מסז', חדר חוגים עם מגוון רחב של פעילויות, אולם הרצאות שישמש גם כחדר אוכל לכלל דיירי המתחם בשבתות וחגים, חדר כושר, בית כנסת, אולם מופעים וסרטים וכמובן, קבלה מאוישת 24/7, שם אפשר להזמין שירותי ניקיון, כביסה והסעדה, לבקש סיוע בהזמנות ותקשורת דיגיטלית, לפתור בעיות ותקלות ולמעשה, כל עזרה שנדרשת.
תחום בטיחות הדיירים זוכה להתייחסות מיוחדת, עם כל ההנגשות המתבקשות. כמו כן תתבצע בדיקת נוכחות יומית בקרב הדיירים, כדי לוודא שהכול אצלם כשורה, יותקנו לחצני מצוקה ביחידות המגורים ועוד.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

שלכם בטאבו

אף שדיור מוגן אינו קונספט חדש בישראל, אחוזת אפרידר מציעה לראשונה מתכונת חדשנית: אתם רוכשים דירה במתחם והיא לגמרי שלכם: היא נרשמת על שמכם בטאבו, אתם יכולים לשכן בה, מלבד בן/ת הזוג כמובן, גם מטפל (אם קיים) או לארח בני משפחה, ולבסוף תוכלו גם למכור אותה או להוריש אותה לצאצאיכם ואפילו להשכיר אותה. כמו כן המגורים באחוזה יקנו לכם ארנונה מופחתת, בהתאם לגיל. להבדיל ממתחמי דיור מוגן אחרים, המתחם מהווה השקעה מוצלחת, שכן כל אחד יכול לרכוש דירה ליד הים, כאשר הגבלת הגיל חלה על אחד הדיירים בפועל בלבד.
אז אם אתם חולמים לחיות במקום מפנק מול נוף של ים וגלים, עם איכות חיים משובחת, קהילה חמה ותוססת של בני גילכם וליהנות מכל השירותים צמוד לבית – אחוזת אפרידר היא הבית הבא שלכם.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
"לתושבי העיר והסביבה בגיל 60 ומעלה מגיעה חוויית מגורים איכותית של דיור מוגן. זאת הזדמנות פז לגור מול הים במיקום מרהיב ובתנאים מיוחדים לגיל השלישי. מזמינים את המתעניינים לקחת חלק בפרויקט יוקרתי, לחיות חיי קהילה תוססים ולהתעורר כל בוקר לרחשי הגלים", מוסרים מהנהלת הפרויקט, שהצפי לפתיחתו הוא בתוך כשנתיים (סוף 2024).
לפרטים: 5898*
לפרטים נוספים לחצו כאן >>
לביקור בעמוד הפייסבוק של אחוזת אפרידר לחצו כאן>>