האיחוד האירופי ביטל את קבלת הפנים, כדי שבן גביר לא ינאם: "לא ניתן לו במה"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר למד שלאירופאים יש פחות סבלנות מלישראלים. האיחוד האירופי בבריסל החליט לבטל את קבלת הפנים לרגל "יום אירופה" שתוכננה למחר - כדי למנוע את השתתפותו באירוע בתל אביב של השר. ההחלטה התקבלה לאחר התייעצות שקיימו במשך היום השגרירים האירופים ושירות החוץ האירופי בבריסל. בכיר במשרד החוץ אמר בתגובה: "זו סטירת לחי לממשלת ישראל".
בהודעה שפרסמה משלחת האיחוד האירופי בישראל נאמר: "השנה החלטנו לבטל את קבלת הפנים הדיפלומטית מכיוון שאיננו רוצים לתת במה למי שדעותיו סותרות את הערכים שהאיחוד האירופי מייצג. עם זאת, אירוע התרבות של 'יום אירופה' יתקיים כדי לחגוג עם חברינו ושותפינו בישראל את מערכת היחסים הדו-צדדית החזקה והקונסטרוקטיבית".

1 צפייה בגלריה
דגל האיחוד האירופי
דגל האיחוד האירופי
(צילום: רויטרס, AFP )

לקריאה נוספת

סיפורי היום

יהודים תקפו מאבטח דרוזי במירון בגדר ובמוט ברזל: "חשבתי שיהרגו אותי".
האוצר: גביית המיסים בירידה, הגירעון השנתי גדל. סמוטריץ': "הכל עובד, תקציב המדינה בעודף והוא יחזור לציבור".
לא רק ויקטורי: בעקבות "תחקיר הקופאיות", עובדות ברשתות, תחנות דלק, חנויות אופנה ומסעדות פנו ל-ynet ודיווחו על "נוהל" לא חוקי שבו נאלצו להשלים חוסרים בקופות. מיכל סיפרה על השיטה ברמי לוי: "מעל 9.90 שקל של חוסר, הכסף נגבה מאיתנו".
היום ערב ל"ג בעומר ולצד חלק מהאוכלוסייה שחוגג במדורות, המונים עולים לחגוג במירון בהילולה.
ו"הממשלה בארץ תיפול תוך כמה חודשים": כך אמר ל-ynet איל ההון צ'רלס ברונפמן, בן 91, ממייסדי פרויקט "תגלית".

מה צפוי מחר

מחר יתקיים חצי הגמר הראשון של האירוויזיון בו תשתתף נועה קירל שתייצג את ישראל. סיכוייה להעפיל לגמר שיערך בשבת גבוהים והיא תהיה המבצעת התשיעית.

התחזית

מחר הטמפרטורות יעלו מעט, אך עדיין יהיה קריר. ברביעי מידות החום יעלו משעות הצהריים, ותנשב רוח צפונית חזקה בחוף ויהיה מעונן חלקית. בחמישי יהיה חם יחסית, עם מעל 25 מעלות באזור החוף.

מה חיפשו היום בגוגל?

יעל גרינברג. 35 שנה אחרי האונס שזעזע את המדינה, הלכה לעולמה יעל גרינברג. "הנאנסת משמרת. המילים האלה הן כתם שלא אשתחרר ממנו", אמרה לפני 3 שנים לכתב "ידיעות אחרונות". באותו ריאיון היא סיפרה בפתיחות על המצוקות הנפשיות והכלכליות - ועל הכאב האדיר: "הלוואי שיכולתי לחזור לאותו יום, ולשנות הכול"

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

"אירופה, רוצה לראות אותי רוקדת?": נועה קירל בחזרות הגנרליות לקראת חצי גמר האירוויזיון.
נועה קירל בחזרת התלבושות באירוויזיון
פלישת החדקוניות: המוני חיפושיות בחופי ישראל.
בנזין, חשמל, היברידי - אלו הדגמים הזולים ביותר בישראל מכל סוג.
ואתם מכירים אותם כניסים ואנטולי, הקצבים מ"קופה ראשית". בחיים האמיתיים, יניב סוויסה ודניאל סטיופין הם החברים הכי טובים שיש.





נראה אתכם

את ה-Woordle היומי שלנו כבר פתרתם?