המפכ"ל לשעבר אלשיך: "ציפינו שנתניהו יתפטר, לקחנו בחשבון מה שאמר על אולמרט"

מפכ"ל המשטרה לשעבר לשעבר רוני אלשיך התייחס הבוקר בריאיון לגלי צה"ל להתפתחויות במשפט נתניהו, אלשיך אמר כי "כשהוגשו האישומים נגדו הציפייה הייתה שיתפטר מתפקידו. אף אחד לא יכול היה לנחש שראש הממשלה לא יתפטר - ויבחר להילחם מתוך המערכת. אני מכוון את זה למפלגה שנלחמת ולא מבינה שהיא צריכה להגיד ש'לטובת המדינה אנחנו מעמידים איש אחר בראשנו'".
אלשיך התייחס לדברי נתניהו על אולמרט לפיהם "ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות, אין לו מנדט מוסרי וציבורי לקבוע דברים כל כך גורליים למדינת ישראל". דברי אלשיך עוררו סערה ערה והיועמ"ש לשעבר מנדלבליט אמר: "נושא המשך כהונתו מעולם לא עלה". הפרקליטות מסרה: "שיקולים לא ענייניים? מופרך". בליכוד דרשו לפתוח בחקירה נגד אלשיך ובאופוזיציה דחו את טענות שרי הממשלה ל"ניסיון הפיכה".
במהלך עדות היום הרביעי של ארנון מילצ'ן מברייטון, בנוכחות רעיית רה"מ שעמה התחבק, טען איש העסקים שחברותו עם רה"מ "לא הייתה משולבת באינטרסים" חרף המתנות הרבות, ואף התבדח שיוכל להשכין שלום בין הסנגור והתובעת - שהתעמתו שוב ושוב - עד שהשופטת איימה: "נחזיר אתכם לארץ".
1 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו רוני אלשיך
בנימין נתניהו רוני אלשיך
בנימין נתניהו רוני אלשיך
(צילום: עמית שאבי, אלכס קולומויסקי)
לקריאה נוספת

סיפורי היום

רחל, אמו של אור ישראלוב שנהרג בתרגיל בדרום הארץ, אמרה ל-ynet: "הוא נרצח בתאונת אימונים על ידי צה"ל. זה מחדל, יכלו להטיס אותו במסוק ולהציל את חייו".
יונתן, בן 18 מכפר ורדים, הותקף באכזריות אתמול בלילה, כשחזר ממסיבת הסיום שלו בכפר יאנוח.
יותר מ-100 לוחמי צוות אוויר מאיימים להפסיק להתנדב למילואים אם תימשך החקיקה. סגן הרמטכ"ל לשעבר מתן וילנאי אמר היום: "מרי אזרחי - כיוון מעניין ונכון, אנחנו כבר דיקטטורה". הנשיא הרצוג הזהיר אחרי סקירה מאלוף פיקוד צפון: "לחזור לשיחות - לפני שיהיה מסוכן מדי".
ואחרי הפרעות: מעצר מינהלי ל-4 פעילים בעקבות אלימות נגד פלסטינים וחיילים.

מה צפוי מחר

מחר תימשך בברייטון שבאנגליה חקירת הנגד של איש העסקים ארנון מילצ'ן, שראש הממשלה נתניהו קיבל ממנו טובות הנאה לפי האישום בתיק 1000.
מחר יתקיים טקס סיום קורס טיס 186 בחצרים. את הקורס יסיימו 33 צוערים, מתוכם 31 גברים ושתי נשים.

התחזית

בימים הקרובים מזג האוויר יהיה קיצי. בחוף ובהרים צפויים עומסי חום ברמה קלה עד בינונית. גובה הגלים יגיע ל-50 ס"מ, וטמפרטורת המים תזנק ל-27 מעלות. בימים הקרובים לא יהיה שינוי ניכר במזג האוויר.

מה חיפשו היום בגוגל?

ג'וליאן סנדס. בתום חיפושים ארוכים שנערכו בהרי קליפורניה, נמצאו שרידיו של השחקן הבריטי בן ה-65. "תהליך זיהוי הגופה הושלם והיא זוהתה", נמסר מטעם משרד השריף המקומי.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

כתבת ynet העבירה כמה ימים במחלקה הסגורה של בית החולים הפסיכיאטרי גהה.
בתוך המחלקה הסגורה של גהה | קלוז אפ
(צילום: ירון ברנר)



נראה אתכם

את ה-Woordle היומי שלנו כבר פתרתם?