רכבי השטח-פנאי הם אחת מקטגוריות הרכבים הפופולאריות והצומחות ביותר בישראל, בזכות השילוב של מרווח פנימי עם מבנה וסגנון של SUV.
אחד הדגמים המצליחים והמוכרים ביותר בקטגוריה הוא ה-Crossover של סוזוקי, ממנו נמכרו מעל 37,000 רכבים מאז השקתו בישראל ב-2013. עוד נתון מרשים הוא העובדה שיותר ממחצית מקהל הלקוחות של רכב הפנאי של סוזוקי הם לקוחות חוזרים ומרוצים השומרים נאמנות לדגם במשך שנים רבות.
כעת משיקה מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל, גרסה מתקדמת של הקרוסאובר האהוב והמוכר - הדגם שהיה ידוע בפונקציונליות, בתא המטען המרווח ובאמינות שלו, מקבל עיצוב מחודש ונועז יותר, שמציב אותו כאופציה אטרקטיבית במיוחד בשוק הרכב הישראלי. הכירו את ה-S-CROSS.

רכב פנאי עם מראה קשוח ובולט על הכביש

כבר ממבט ראשון, אפשר לראות שה-S-CROSS החדש קיבל מראה קשוח יותר מקודמיו. העיצוב החיצוני קיבל אופי SUV נועז ומסוגנן, עם גריל קדמי מעוצב ובולט בצבע שחור מבריק הנותן תחושה של דינמיות ומשלים את תאורת ה-LED הקדמית והאחורית.
3 צפייה בגלריה
(צילום: סוזוקי)
הקשתות המרובעות של בתי הגלגלים, יחד עם עיטורי הכרום בחזית ומאחור, נותנים לדגם החדש מראה אגרסיבי ושרירי.
קשת הצבעים של ה-S-CROSS החדש כוללת שמונה צבעים המתאימים לטעמים המגוונים של בעלי רכבי הפנאי, ביניהם גווני לבן, אדום, כחול, כסף, שחור, חום וגם צבע מטאלי חדש - אפור טיטניום כהה.

קשוח מבחוץ, מפנק מבפנים - כולל מערכת מולטימדיה חדשה ו'הייטקית'

עיצוב הפנים של ה-S-CROSS החדש כולל איבזור מפנק, עם נוחות ושימושיות, החל מהחלון הקדמי הגדול המאפשר ראייה מרחבית ועד לישיבה מרווחת עבור כל הנוסעים.
מושבי העור/בד (בדגמי GLXV) ארגונומיים וכוללים עיצוב אריגה בעור, בהתאם לאופי של רכבי פנאי.
עיצוב תא הנוסעים ממשיך את הקו הנועז והמתקדם של העיצוב החיצוני המחודש. לוח מחוונים רחב בעיצוב תלת-ממד נותן לו מראה חזק ואיכותי. הקונסולה המרכזית מספקת תחושת 'הייטק' בזכות מערכת מולטימדיה חדשה בגודל 7 או 9 אינץ' (בהתאם לדגם), הכוללת קישוריות לסמארטפון (חיבור אלחוטי בדגמי אפל), חיוג באמצעות Bluetooth, חיבורים ל-Spotify ו-Apple Music (בהתאם לדגם הסמארטפון), תצוגת מצלמה אחורית, תצוגת 360 מעלות כולל מבט על (בדגמי GLXV) וחיישני חנייה קדמיים ואחוריים מקוריים ומידע מפורט על מצב הרכב.
את העיצוב הפנימי משלימה חוגת ה-ALLGRIP SELECT בקונסולה התחתונה (בדגמי 4X4).
3 צפייה בגלריה
(צילום: סוזוקי)
אבזור נוסף שתוכלו למצוא בתא הנוסעים: בקרת אקלים דו-אזורית, קונסולה עילית עם מנורות מפה, קונסולה מרכזית קדמית עם יציאת USB ומשענת יד מרכזית עם תא אחסון מרווח.

ה-S-CROSS לא שוכח את מסורת הפונקציונליות והוורסטיליות

תא הנוסעים המרווח של הדגם החדש יכול להכיל בנוחות 5 נוסעים בוגרים. נוחות הישיבה מלפנים לא גורמת לפשרה מבחינת הנוחות של היושבים במושב האחורי, אשר יכולים לשנות את תנוחת המשענת של המושב. תא הנוסעים מאובזר בפתרונות אחסון רבים ויעילים.
נפח תא המטען עומד על 430 ליטרים של שימושיות, אשר מתאימים לטיולים ופעילויות פנאי מגוונות. גב המושב האחורי מפוצל ביחס 40:60 ורצפת תא המטען היא דו-מצבית, מה שמאפשר מגוון דרכי אחסון בתא המטען.
לא משנה אם אתם מסיעים ילדים ביום-יום או יוצאים לשטח בסופ"ש - ה-S-CROSS החדש מספק מענה לצרכים של משפחות הבוחרות ברכבי פנאי.

עוצמה וחוכמה מתחת למכסה המנוע - מגדש טורבו, מערכת בטכנולוגיה היברידית ובחירת מצבי 4X4

דגם ה-S-CROSS החדש מצויד במנוע BOOSTERJET מגדש טורבו בנפח 1.4 ליטר עם הזרקה ישירה, למיקסום המומנט בסל"ד נמוך. מערכת ההזרקה הישירה מייעלת את הכמות, התזמון והלחץ של הדלק לשיפור הביצועים של הרכב. הודות לטכנולוגיית תזמון שסתומים משתנה בפעולה חשמלית (VVT), מיחזור גזי פליטה (EGR) ויחס דחיסה גבוה, המנוע הופך ליעיל ועוצמתי אף יותר.
הדגם החדש כולל גם מערכת היברידית קלה במתח 48V, המכונה "הטכנולוגיה ההיברידית החכמה של סוזוקי", בעקבות שימוש חכם במנוע החשמלי להפחתת צריכת הדלק בתנאי נהיגה רגילים ולשיפור ההאצה בעת הצורך - והכל בצורה חלקה וחסכונית.
מערכת ה-ALLGRIP SELECT מאפשרת בחירת מצבי הנעה בתפעול קל ונגיש, על מנת להתאים את הגדרת ה-4X4 המתאימה ביותר לתנאי הנהיגה (אוטומטי, ספורט, בוץ-שלג ונעילה). המערכת הנשלטת אלקטרונית מתאימה את המומנט המחולק לגלגלים האחוריים באמצעות תפוקת המנוע, מערכת ה-ESP, הגה כוח ומערכות נוספות.

ה-S-CROSS החדש - בטוח מתמיד

ה-S-CROSS מהדור החדש עושה שימוש במערכות הבטיחות המקוריות והאקטיביות של סוזוקי שמקנות לו רמת בטיחות 6, מהגבוהים בקטגוריה.
החיישן הכפול (DSBS) אשר כולל מצלמה וחיישן רדאר, קובע האם יש סכנת התנגשות עם רכב או הולך רגל בחזית הרכב. בעת זיהוי התנגשות אפשרית, המערכת מספקת אזהרה או מפעילה בלימה אוטומטית, בהתאם למצב.
3 צפייה בגלריה
(צילום: סוזוקי)
בקרת השיוט האדפטיבית כוללת פונקציית Stop & Go, המאיצה ובולמת על מנת לשמור על מרחק בטוח מהרכב שלפניכם וגם יכולה בעת הצורך להביא את הרכב לעצירה מלאה ולהמשיך לעקוב אחרי הרכב שמלפנים אם החל לנוע תוך 2 שניות – פונקציה שימושית מאוד בפקקים.
בין מערכות הבטיחות המקוריות הנוספות המותקנות ב-S-CROSS החדש: אזהרת סטייה מנתיב, תיקון אקטיבי של סטייה מנתיב, התראה על עייפות נהג, התראה בפני עצם בשטח מת, שליטה בבקרת Hill Hold למניעת דרדור של הרכב והתראה על תנועה חוצה מאחור בנוסף למצלמה האחורית.
כאשר מסתכלים על התמונה הכוללת - השילוב של עיצוב קשוח ובולט, ביצועים נמרצים וזמינים, ALLGRIP 4X4, מערכת מולטימדיה חדשה, מצלמת 360 ומגוון מערכות בטיחות מתקדמות, הופכים את ה-S-CROSS החדש לחבילת ה-SUV המסקרנת והמשתלמת ביותר בקטגוריה.
לפרטים נוספים על הדגמים ולמחירים של הקרוסאובר הבא שלכם, היכנסו>>