אלפי בני אדם נכחו אמש (יום ג') בהיכל מנורה בתל אביב במפגן תחת הכותרת "הגיע הזמן" בהובלת "מחנה השלום". הדרישה: "להגיע לעסקה, לעצור את המלחמה, לחתום על הסכם מדיני. לעשות שלום".
הערב כלל שורת נאומים ומופעים. ההיסטוריון והסופר פרופ' יובל נוח הררי אמר על הבמה כי "מלחמה איננה חוק טבע – היא בחירה אנושית. אפשר לבחור אחרת, ולהתחיל לעשות שלום. כל המלחמות הובילו אותנו אל התהום. הגיע הזמן לתת הזדמנות נוספת לשלום".
3 צפייה בגלריה
מפגן "הגיע הזמן" היכל מנורה
מפגן "הגיע הזמן" היכל מנורה
האלפים אמש בהיכל מנורה
(צילום: תמר מצפי)
3 צפייה בגלריה
מפגן "הגיע הזמן" היכל מנורה
מפגן "הגיע הזמן" היכל מנורה
פרופ' יובל נח הררי
(צילום: תמר מצפי)
מעוז ינון סיפר על הוריו שנרצחו בנתיב העשרה ב-7 באוקטובר, "ועל מנת להציל את עצמי יצאתי למסע בדרך השלום והפיוס. תקווה עושים ביחד על ידי זה שמדמיינים עתיד משותף ופועלים על מנת להפוך אותו למציאות". נוגה פרידמן, שב-7/10 איבדה את בן זוגה עידו רוזנטל, לוחם שלדג,, ציינה כי "לא הסכמתי לשלם את המחיר הזה ואני לא רוצה שאף אחת, משום צד, תסכים לשלם אותו, זה קשה מדי".

ג׳וזף בורל, למעשה שר החוץ של האיחוד האירופי, שאמור לסיים בקרוב את תפקידו, העביר מסר לאירוע: "אני יודע כמה קשים היו תשעת החודשים האחרונים לישראלים ולכל מי שתומכים בפיוס ובשלום, אפילו בשעות החשוכות ביותר. אין זמן טוב יותר לעשות בו שלום מאשר עכשיו. האיחוד האירופי ימשיך להיות שותף יציב ונאמן ומושקעים באופן פעיל בתמיכה בשלום... הצעד הדחוף הבא חייב להיות יישום של תוכנית הפסקת האש שהציע נשיא ארה״ב ביידן לפני כחודש, החזרת כל החטופים בחיים, אספקת הסיוע הנחוץ לתושבי עזה השרויים בסבל, סיום מלחמה הזו והתחלת בניית שלום".
בגזרת הפוליטיקאים ונבחרי הציבור לשעבר הגיעו לאירוע ח"כ גלעד קריב, ח"כ נעמה לזימי, ח"כ איימן עודה, וכן זהבה גלאון, מוסי רז, דב חנין, אברום בורג, סתיו שפיר, אמילי מואטי, קסניה סבטלובה ויולי תמיר.
3 צפייה בגלריה
מפגן "הגיע הזמן" היכל מנורה
מפגן "הגיע הזמן" היכל מנורה
שאנן סטריט, איילה אינגדשט וסאפאא חתחות
(צילום: תמר מצפי)
בחלק האמנותי, אחינועם ניני ונור דרוויש ביצעו יחד את שירו של אהוד בנאי "היום", יעל דקלבאום וליאן חאליוה שרו את "תפילת האימהות". עוד נשמעו מהבמה "מנפאס" בביצוע סאז ואוריה ועיבוד מחודש ל"שיר לשלום" בביצוע שאנן סטריט, איילה אינגדשט וסאפאא חתחות.