שילוב בין גוף לנפש, בין מזרח למערב, בין תורות סיניות מסורתיות לטכנולוגיות מערביות מהמתקדמות בעולם ובין טיפולים ותכשירים ייחודיים, מייצרים את התוצאה האופטימלית.
השילובים הללו ביחד עם התאמה אישית לכל אחד ואחת, מביאים למיצוי הפוטנציאל הטבעי שלנו, ליופי אמיתי ולהתחדשות הגוף בשיטות שאינן פולשניות.

גוף ונפש

בין הגוף לנפש יש קשר הדדי וכך גם בטיפול שמשלב בין שני העולמות. טיפול המשלב את הרובד הפנימי והחיצוני, הוא שמביא לשינוי ולתוצאות משמעותיות. בלילי קאי מקשיבים לגוף ולבריאותו ויוצרים תנאים אידיאליים לשינוי חיצוני ולתוצאות הנראות לעין.

מזרח ומערב

שיטת הטיפול בלילי קאי משלבת דיקור סיני יחד עם דיקור קוסמטי לטיפול בגוף ובנפש, בתוספת מכשור מתקדם דוגמת אולטראסאונד וגלי רדיו, המשלים את הטיפול ומביא למיצוי הפוטנציאל הטבעי והתחדשות הגוף. המוצרים משלבים בין הרבליסטיקה סינית לבין חומרים פעילים הנרקחים לפורמולות ייחודיות בבלעדיות עבורנו.
אנחנו בלילי קאי מאמינות בשילוב שמייצר תוצאות ומשפר דרמטית את מראה הפנים בטיפול שאינו פולשני ופותר את הבעיות הנפוצות בעור הפנים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: סזר בירגר)

פיגמנטציה

הקיץ מגיע ואיתו כתמי הפיגמנטציה שכולנו מכירות- כתמים הנובעים כתוצאה מהצפה של מלנין משכבות העור העמוקות אל השכבה העליונה. הפיגמנטציה יכולה להיגרם מחשיפה לשמש, שינויים הורמונליים, עישון ונטייה גנטית. בטיפול נכון בקליניקה ובבית יש תוצאות מדהימות.
אנחנו בלילי קאי מאמינות בשגרה מאוזנת לטיפול בפיגמנטציה הכוללת טיפול בקליניקה, שימוש בחומרים מפרקים ומחדשים לעור בשעות הלילה וחומרים מזינים ומחזקים בשעות היום. כל זאת במקום התכשירים המבהירים האגרסיביים הקיימים בשוק.
3 צפייה בגלריה
(צילום: סטודיו ליליקאי)

עור שאינו חיוני ומראה עייף

אצלנו תוכלי להחזיר את המראה החיוני והרענן כבר מהביקור הראשון. בוסט של אנרגיה וחומרים ייחודיים יחזירו לך את הרעננות, יעלימו קמטוטים וימצו את הפוטנציאל הטבעי שבך.

אנחנו מזמינות אותך לבחור את הדרך להכיר אותנו:

אבחון אישי של 20 דקות
העור שלך יחיד ומיוחד- בואי לאבחון אישי ותגלי בדיוק מה הוא צריך. הפגישה מתמקדת בהבנת האתגרים הייחודיים לעורך ולבריאותך בכלל, בשיטה המשלבת כלים מן הרפואה הסינית לצד הבנה טיפולית מעמיקה. בפגישה נקדיש זמן להיכרות עם העור שלך ובסיומה תצאי עם המלצות מדויקות שמותאמות אישית לא רק לסוג העור – אלא גם לגיל, למצב הבריאותי ולנקודה שאת נמצאת בה בחיים.
במידה ותחליטי לרכוש תכשירים או טיפול מכל סוג, עלות האיבחון (50 ₪) תקוזז במלואה.

טיפול בוסט

בואי לטיפול פנים מרענן בקליניקה של לילי קאי, המשלב טכניקות מן הרפואה הסינית העתיקה עם הטכנולוגיות הדרמו-קוסמטיות המתקדמות ביותר. בטיפול נשים דגש על התחדשות הרקמות ומיצוי הפוטנציאל הטבעי של העור שלך. אחרי 40 דקות תצאי עם עור זוהר וחיוני, שנראה ומרגיש בריא יותר.
בואי לגלות כמה טוב העור שלך יכול להיראות ללא טיפולים פולשניים, ולהנות מחוויה באווירה הרמונית של מילוי מצברים.

ערכת התנסות

למה לבחור כשאפשר לנסות הכל? יצרנו עבורך ערכת התנסות מושלמת עם כל תכשירי האנטי-אייגי'נג המובילים שלנו, שתיתן לעור שלך טעימה מחוויית השימוש המלאה במוצרי לילי קאי. בואי לגלות את העור שלך מחדש, ולהגיע למלוא הפוטנציאל הטבעי שלו ללא טיפולים פולשניים.
הערכה מהווה שגרת טיפוח מקיפה ושלמה עבורך, לטיפול שלם בעור מסביב לשעון. המוצרים לטיפול בלילה מבובססים על רכיבים פעילים מחדשי־תאים, המעודדים פירוק של הרקמות הישות והעייפות, עבודה על מרקם העור ועל הצטברות פיגמנטים. המוצרים לטיפול ביום מספקים לעור הגנה, מזינים אותו לעומק ובכך תומכים בפעילות השיקום ןהבנייה של רקמות חדשות ובריאות. התוצאה – עור מוצק וזוהר יותר במהירות הבזק.
אחרי חודש (ולמעשה, הרבה קודם) כבר תראי את האפקט הנובע מהשילוב בין צמחים עוצמתיים מהרפואה הסינית, לבין טכנולוגיה דרמו-קוסמטית מתקדמת.
3 צפייה בגלריה
(צילום: סטודיו ליליקאי)
הגיע הזמן שלך לשים את עצמך במרכז. לילי קאי כאן כדי לאפשר לך ליהנות מטיפול מעצים שישפר את כל כולך - מבפנים החוצה.