בימים בהם כל יציאה למסעדה מצריכה מאיתנו להשאיר מאחורינו סכומי כסף לא מבוטלים, ולהורים שבינינו להוסיף לכך גם תשלום נדיב לבייביסיטר, ישראלים רבים מעדיפים להדק מעט את החגורה ולבשל בבית אוכל טעים, טרי ומזין. אבל מה לעשות, ולא כולנו שפים דגולים שיודעים כיצד להבדיל בין סוגי התבלינים השונים על כמויותיהם הספציפיות, המרכיב שמהווה לרוב את ההבדל בין קבלת תשואות ושבחים מבני המשפחה, לבין סירים מיותמים וגדושים באוכל. אז מסתבר שיש מה לעשות, וגם אם לא למדתם בישול בפריז, הנגיעות של רוטבי הבישול של אסם יהפכו כל מנה סטנדרטית שלכם לחגיגה קולינרית של ממש, ואתכם לכוכבי המשפחה.
1 צפייה בגלריה
רוטבי הבישול של אסם: הופכים כל מנה לחגיגה קולינרית.
רוטבי הבישול של אסם: הופכים כל מנה לחגיגה קולינרית.
רוטבי הבישול של אסם: הופכים כל מנה לחגיגה קולינרית.
(תמונה: סטודיו אסם)
המהפכה של אסם
רוטבי הבישול של אסם עברו בשנה האחרונה מהפכה של ממש עם שיפור רשימות הרכיבים לרשימות קצרות ובעלות רכיבים מוכרים אותם ניתן למצוא בכל מטבח ביתי- רטבים ללא תוספי E (תוספים שאינם טבעיים כמו למשל צבעי מאכל, מייצבים, ותחליפי סוכר), ללא חומרים משמרים. מה שמרשים בכל זה הוא שהשינוי נעשה ללא פגיעה בטעם האהוב והמנצח של רוטבי הבישול של אסם. בסדרה החדשה והמשופרת תוכלו למצוא מגוון רטבים - טריאקי, סויה סיני, פיצה, ברביקיו וצ'ילי מתוק.
הצרכנים בישראל העניקו BRAVO לסדרת רוטבי הבישול של אסם
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. חותמת האיכות של "BRAVO – המלצת הצרכנים" הוענקה לסדרת רוטבי הבישול של אסם לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב מי שבישלו עם הרטבים והם נשאלו שתי שאלות: האם הייתם שבעי רצון מהם והאם הייתם ממליצים עליהם לחברים ולמשפחה. ה-BRAVO הוענק לסדרת רוטבי הבישול של אסם משום שיותר מ-75% מהישראלים שעשו בה שימוש היו שבעי רצון ממנה.
שימוש ורסטילי במגוון רחב של מנות
נבחרת הרטבים של אסם ורסטילית ומגוונת ומאפשרת שימושיות במגוון רחב של מנות, החל ממנות ממוקפצות, דרך קציצות עשירות ועד נתחי סלמון עסיסיים. כאמור סדרת הרטבים עברה שינוי של ממש ורשימת הרכיבים בכל אחד מהרטבים מוכרת מאוד לצרכן ומעניקה ביטחון בתוצאה. אסם, איכות וטעם במקום אחד.
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן