לאחר שני עשורים של קיפאון בתחום הנדל''ן, בהן לא קמו שכונות חדשות בחיפה, מוקמת בימים אלה שכונה חדשה המפיחה משב רוח מרענן בנוף האורבני, בדמותה של ''גבעת זמר'' הניצבת באחד המיקומים המרהיבים בארץ למורדות הכרמל ומשקיפה ישירות אל הים התיכון.
השכונה החדשה הממוקמת בין רמת אלמוגי ממערב ורוממה, מרחק דקות בודדות מאזורים אסטרטגיים כמו מרכז חורב, מרכז נווה שאנן ורמת חן, מתאפיינת בבניינים מדורגים נמוכי קומה של 6-5 קומות בלבד, בשילוב עם אופי קהילתי ואוכלוסייה צעירה של משפחות צעירות ומשפרי דיור, המעוניינים לשדרג את איכות חייהם לבלי הכר.
5 צפייה בגלריה
(הדמיה להתרשמות בלבד, הדמיה: viewpoint)
גבעת זמר, שכשמה כן כוללת בתחומה רחובות על שמות זמרים בולטים אשר עיצבו את פס הקול הישראלי לאורך השנים (כדוגמת: יהורם גאון, ירדנה ארזי, משינה ואחרים) ניחנת בניצול מקסימלי מבחינה טופוגורפית, שכן היא משתלבת בהרמוניה מופלאה עם תוואי הקרקע, בדגש על אווירה אינטימית מול נוף עוצר נשימה שפשוט בלתי אפשרי להישאר אדישים אליו.
השכונה החדשה עתידה לכלול למעלה מ-1000 יחידות דיור, ותספק מענה לגידול האוכלוסייה המתרחש בחיפה כבר כיום, וכזה שצפוי לצבור תאוצה בהתמדה בשנים הקרובות. לראיה, במקביל להשקעה בבנייה איכותית, מוקמות בימים אלה כלל התשתיות הנלוות שנועדו לפתח את השכונה ולהפוך אותה לפנינה קסומה בלב הכרמל, לרבות כבישים רחבים ונגישים, מוסדות חינוך, בתי כנסת, מבני ציבור, כמו גם ''פארק המנגינות'' שנחנך לאחרונה על שמו של היוצר והמלחין החיפאי, אפי נצר.
5 צפייה בגלריה
(הדמיה להתרשמות בלבד, הדמיה: viewpoint)
גבעת זמר ממוקמת על אחת מעתודות הקרקע האחרונות שנותרו בחיפה, נתון חסר תקדים המגדיל את הביקושים למגורים בשכונה הן מצד תושבי חיפה והסביבה והן עבור תושבי חוץ המתגוררים באזורים מרוחקים יותר, הנושאים אליה פנים בשקיקה. בנוסף, השכונה נהנית מנגישות תחבורתית יוצאת דופן, בסמיכות לכביש המנהרות וכן מרחק נסיעה קצרה של דקות בודדות מן הכניסה אל העיר או היציאה ממנה.
אחד הפרויקטים המרכזיים בשכונה מוקם ע"י קבוצת שיכון ובינוי נדל''ן, שהשיקה לאחרונה את פרויקט ''חלומות גבעת זמר'', אשר קיבל לאחרונה גם אישור אכלוס (טופס 4) מהוועדה המקומית לתכנון ובניה של עיריית חיפה לשלב א', ומציע סטנדרט דיור באיכות בלתי מתפשרת.
5 צפייה בגלריה
(הדמיה להתרשמות בלבד, הדמיה: viewpoint)
הפרויקט החדש מציג סך הכל כ 24 בנייני בוטיק מרשימים המציעים כ-240 יחידות דיור (10 דירות מרווחות בבניין, בתמהיל של 5-3 חדרים ודירות גן) בדגש על בניה חדישה על פי התקנים המחמירים ביותר ובאיכות שאין שנייה לה.
ביחס למפרט הדירות המוצעות בפרויקט, מוצעות לרכישה דירות 3 חדרים בגודל של כ 85 מ''ר ו-36 מ''ר מרפסת, במחיר של החל מ-1,920,000 ₪. דירות גדולות יותר 4 חדרים בשטח של 115 מ"ר החל מ – 2,550,000 ₪. בנוסף, דירות 5 חדרים כולל מרפסות, דירות גן, דירות לופט ודופלקסים.
5 צפייה בגלריה
(הדמיה להתרשמות בלבד, הדמיה: viewpoint)
''מיקומו של הפרויקט החדש בלב חיפה ובקרבה למקומות מרכזיים בעיר, כמו גם הליך התכנון האדריכלי של בנייני בוטיק עד 6 קומות בלבד, הם בגדר שובר שוויון אמיתי, המעצימים את נקודות המפגש בין האדם והטבע'', אומרת ליאת דנינו, סמנכ''לית שיווק ומכירות בקבוצת שיכון ובינוי נדל''ן.
לדבריה: "השכונה החדשה המשתייכת כחלק מרצף של שכונות מבוססות בחיפה, הופכת אותה לאטרקטיבית ביותר עבור משפחות המעוניינות לשפר את איכות חייהן, וזאת מבלי לעזוב את סביבת מגוריהם. חשוב להבהיר כי הערך המוסף בשכונה טמון בפן הקהילתי הטבוע בה, בשילוב עם אוכלוסייה חזקה ואיכותית שצפויה ליהנות מאיכות חיים שאין כדוגמתה במיקום מנצח בין הים לרכס הכרמל. זוהי ללא ספק הזדמנות חד-פעמית עבור תושבי חיפה והסביבה, להשתדרג ברמת החיים ולהיות חלק משכונה אינטימית וסופר אטרקטיבית, שיש בה בכדי להעניק לדיירים המתגוררים בה את כל מה שהם זקוקים לו. וכראייה החברה מכרה כבר בפרויקט כ-50 דירות המתאכלסות בימים אלה ממש".
5 צפייה בגלריה
(הדמיה להתרשמות בלבד, הדמיה: viewpoint)
שיכון ובינוי נדל"ן פעילה בחיפה מזה מספר שנים ובימים אלו מתאכלס פרויקט דיור להשכרה "ליברטי חיפה" הממוקם בין דרך העצמאות לחוף הים, במרחק של דקות הליכה למושבה הגרמנית, ואדי ניסנאס, שוק הפשפשים והשוק הטורקי. הפרויקט כולל דירות סטודיו ודירות 2 ו- 2.5 חדרים. בנוסף, צפויה החברה להקים פרויקט גדול בכרמל המערבי שיכלול 9 בניינים.