אנחנו דואגים לספה הנכונה בסלון, לבגדים הנכונים לבילוי ולמלון הנכון לחופשה - אבל מה בדבר המקום שאנחנו מבלים בו שליש מהחיים שלנו - המיטה שלנו? בין העבודה, המשפחה והחברים, המנוחה היחידה מגיעה רק בזמן השינה.
על מנת לוודא שינה בריאה ומנוחה אמיתית, כדאי לבחור במזרון איכותי שמתאים לצרכים שלנו, ואשר ישרת אותנו לטווח הרחוק. איך בוחרים את המזרון הנכון במחלקת המזרונים של רשת גוד נייט?

מגוון רחב של אפשרויות - המזרון הנכון לכל תקציב

גם אם אתם סטודנטים שעוברים לגור עם שותפים, רווקים עם תקציב מוגבל, או נשואים טריים שרוצים לפתוח דף חדש בדירה המשותפת, חשוב מאוד לדאוג לשינה איכותית ומרגיעה, שתכין את הגוף והנפש לקראת יום חדש.
4 צפייה בגלריה
קמילה
קמילה
קמילה
(צילום: ישראל כהן)
איכות השינה משפיעה על המצב הפיזי של הגוף וגם על המצב המנטלי במהלך היום - ככל שהשינה גרועה יותר ואנחנו מתעוררים יותר במהלך הלילה, כך גדל הסיכוי לכך שנרגיש לחץ, עייפות ועצבנות ביום שאחרי.
במחלקת המזרונים של גוד נייט דואגים לכם לשינה טובה ומתוקה, בעזרת מזרונים של המותגים המובילים כמו King-Koil, עמינח, SERTA ומותג הבית של הרשת, רדיסון - במבצעים מפתיעים ובלעדיים.

כל היתרונות במקום אחד - שלום וקח, תקופת ניסיון ומבצעים שיפתיעו אפילו אתכם

רשת גוד נייט מונה 11 סניפים בפריסה ארצית, ומהווה מרכז לכל המוצרים הקשורים לשינה. ההצלחה והצמיחה של הרשת מבוססים על מגוון יתרונות: ראשית, הקנייה מבוצעת בשיטת 'שלם וקח', החוסכת המתנה מייגעת להגעת המוצר.
4 צפייה בגלריה
רומנטיק
רומנטיק
רומנטיק
(צילום: ישראל כהן)
בנוסף, המזרונים של הרשת כוללים תקופת ניסיון של עד 30 יום, על מנת שתוכלו לבדוק את נוחות המזרון ולהחזיר במידת הצורך.
המחירים המפתיעים והמבצעים האטרקטיביים הופכים כל כניסה לסניפי הרשת לחוויה והזדמנות לצייד את הבית במוצרי השינה הטובים ביותר, ולדאוג לעצמכם לשינה האיכותית ביותר כבר בלילה הקרוב.
הנוסחה של גוד נייט לשינה טובה היא מותגים מובילים ומערך של מומחים אדיבים שיתאימו עבורכם את פתרונות השינה שמתאימים לצרכים, לתקציב ולחלומות שלכם.

מבצעים לדוגמה ולזמן מוגבל - כך תמצאו את המזרון הנכון

מבצע ינואר של גוד נייט מציע מזרונים ממגוון מותגים, בטווח רחב של מחירים.
4 צפייה בגלריה
radison+lohich
radison+lohich
radison+lohich
(צילום: ישראל כהן)
מזרון רדיסון מדגם סטנדרט, מוצע במחיר 1,490 ₪ (במקום 2,385 ₪). עוד מזרונים ממותג הבית של גוד נייט – מזרון רדיסון מדגם לורטו במחיר 2,193 ₪ (במקום 2,565 ₪) ומזרון רדיסון מדגם צ'יר, במחיר מבצע של 3,185 ₪ (במקום 3,725 ₪).
תחת מותג King Koil הפופולארי, מזרון מדגם קררה מוצע במחיר מבצע של 5,121 ₪ (במקום 5,990 ₪) ומזרון מדגם לבנדר היוקרתי מוצע במחיר משתלם במיוחד של 5,890 ₪ (במקום 10,250 ₪).
מעדיפים את מותג Serta האמריקאי שמציע מזרוני איכות כבר יותר מ-90 שנה? מזרון מדגם טאג של החברה מוצע לזמן מוגבל במחיר 3,390 ₪ (במקום 3,965 ₪), דגם דליקייט הפופולארי מוצע במחיר מבצע של 4,200 ₪ (במקום 4,896 ₪), ועד דגם היוקרה של המותג, ריבר, עליו תוכלו לישון כבר מחר עבור 5,280 ₪ (במקום 6,149 ₪).
4 צפייה בגלריה
אנדרומדה
אנדרומדה
אנדרומדה
(צילום: ישראל כהן)
אחרי שתרכשו מזרון בגוד נייט, תוכלו לעצום עיניים ולהירדם בלילה בנוחות, ברוגע ובידיעה שעשיתם עסקה טובה.

רוצים שנת לילה טובה במחירים מצוינים? היכנסו לקטלוג המגוון של גוד נייט>>