מוגש מטעם מכון מור
המונח 'דיכאון' נמצא בשימוש נפוץ בשיח היומ-יומי, אך 'דיכאון קליני מז'ורי' מתאר הרבה יותר מתחושת דכדוך זמנית. מדובר בהפרעה אקוטית במצב הרוח המלווה בתסמינים גופניים, רגשיים והתנהגותיים, אשר פוגעת בתפקוד באופן מהותי. אדם הסובל מדיכאון קליני חש לאורך זמן רגשות שליליים, קשיי ריכוז, עייפות וחוסר יוזמה. כתוצאה מכך, רבים מהחווים דיכאון קליני מתמודדים עם קשיים תפקודיים במקום העבודה, פגיעה בקשרים בין-אישיים ואפילו קשיים בשמירה על היגיינה. לכך מלווה מצוקה נפשית ותחושות ייאוש עמוקה.
ניתן למצוא כיום מגוון טיפולים לדיכאון קליני מז'ורי, אך חלק מהם לא תמיד עובד עבור כל המטופלים, ורבים מהם מלווים בתופעות לוואי קשות. אחד הפתרונות החדשניים ביותר לטיפול בתסמינים של דיכאון קליני מזו'רי ותסמיני חרדה בדיכאון, הוא Deep TMS (טיפול בגרייה מגנטית) של חברתBrainsway המשתמש בטכנולוגיה מתקדמת לגירוי מגנטי עמוק, ורושם הצלחה מרשימה ברחבי העולם, עם יותר מ-200 אלף מטופלים אשר טופלו בשיטה זו.
2 צפייה בגלריה
מכון מור
מכון מור
(באדיבות חברת בריינסווי)
לאור המחסור בפתרונות זמינים לטיפול בבריאות הנפש, בחרה רשת מכון מור, במיוחד לאור אירועי ה-7 באוקטובר וכחלק מתפיסת עולמה לשיפור הזמינות של שירותים בקהילה, לשלב את הטיפול של BrainsWay במרפאה שלה בבני ברק ובקרוב בסניפים אחרים של הרשת ברחבי הארץ. מכון מור הוא אחת מרשתות הבריאות המובילות והגדולות בישראל, המציעה שירותי אבחון רפואיים וטיפולים רפואיים בפריסה ארצית במגוון תחומים: הדמייה (CT, MRI, א"ס ועוד), אבחון וטיפולי עיניים, מוח ונוירולוגיה, טיפולים בכאב, לב, כלי דם וריאות, בריאות השד, שירותים למטיילים ועוד.
טיפול יעיל, לא פולשני וללא תופעות לוואי סיסטמיות
היתרונות המרכזיים של שיטת הטיפול Deep TMS של חברתBrainsway הם העובדה כי מדובר בטיפול לא פולשני וללא תופעות לוואי סיסטמיות. יעילות הטיפול בהקלה על תסמיני דיכאון ותסמיני חרדה בחולי דיכאון הוכחה במחקרים קליניים בינלאומיים בקרב יותר מ-1,000 מטופלים בסביבות טיפול אמיתיות. המכשיר בטוח לשימוש ומאושר FDA, CE ומשרד הבריאות בישראל.
איך מתחילים את המסע לעבר השינוי? הכירו את שלבי הטיפול
לפני כל טיפול עם Brainsway, על המטופלים להיוועץ עם הגורם המקצועי המטפל בהם. כל טיפול בכלים של BrainsWay מתחיל בשיחה מקדימה במרפאה של מכון מור בבני ברק (ובקרוב בסניפים נוספים), לצורך מבדקים והערכת מצבו של המטופל. הטיפול עצמו כולל 4 שבועות של טיפול יומי, 5 ימים בשבוע במרפאה. כל טיפול אורך 20 דקות בלבד. בהמשך, מתבצעים טיפולי תחזוקה במשך מספר שבועות על פי המלצת הרופא.
2 צפייה בגלריה
מכון מור
מכון מור
(באדיבות חברת בריינסווי)
המכשיר של BrainsWay הוא כלי דמוי קסדה הנחבש על הראש ושולח פולסים אלקטרומגנטיים עדינים לאזור המוח המעורב בוויסות מצבי הרוח. במהלך הטיפול המטופל יושב בנוחות בכיסא, ער וערני לחלוטין. משום שלא מדובר בטיפול פולשני, אין צורך באשפוז או באלחוש וניתן לחזור אחריו לשגרת החיים באופן עצמאי ומיידי.
בסיום התהליך נערכת שיחת סיכום והערכה אצל הרופא במרפאה של מכון מור, וקביעת המשך טיפול לפי המלצתו.
לפרטים על שיטת הטיפול Deep TMS של חברתBrainsway וביצוע הטיפול במכון מור, היכנסו>>
מוגש מטעם מכון מור


פורסם לראשונה: 15:08, 18.07.24