טעם נוסטלגי של ילדות. כך יגדירו רבים את שקדי המרק הכה אהובים של אוסם- נסטלה המלווים את חיינו במשך שנים כה ארוכות. וזה לא משנה אם מכניסים אותם למרק עוף חורפי ומחמם או סתם מנשנשים אותם ישר מהשקית, כולם פשוט אוהבים את הטעם הממכר של שקדי המרק הצהבהבים. במטרה לגוון את החוויה ולחדש את המוצר שהצרכן הישראלי כה אוהב, אסם-נסטלה משיקה לקראת החורף מהדורה מיוחדת של שקדי מרק מקלונים ארוכים וקראנצ'יים. שקדי מרק מקלונים היא מהדורה מיוחדת שהושקה לראשונה בסוף 2020, וחוזרת למדפים השנה, לאור אהדת וביקוש הצרכנים.
1 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

המקלונים מגוונים את חווית אכילת המרק בקרב הילדים והמבוגרים לקראת החורף. שקדי המרק ארוכים יותר, הם מתאפיינים במרקם פריך ומתאימים כתוספת מפנקת משביעה ופריכה לכל סוג של מרק או כנשנוש. ברוח ימים אלו והשמירה על הבריאות, כדאי שתדעו כי המוצר אינו מסומן - הוא מכיל רכיבים טבעיים בלבד ללא צבע מאכל וללא חומר משמר.
הצרכנים בישראל השתמשו, אהבו והעניקו BRAVO לשקדי מרק מקלונים של אוסם-נסטלה
BRAVO הוא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. התואר הוענק לשקדי מרק מקלונים של אוסם-נסטלה לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים.
המחקר נערך בקרב מי שרכשו בעבר את שקדי המרק והם נשאלו שתי שאלות לגבי חוויית השימוש שלהם במוצר: האם הייתם שבעי רצון מהמוצר והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. תואר "BRAVO – המלצת הצרכנים 2022" הוענק לשקדי מרק מקלונים של אוסם- נסטלה משום שיותר מ-75% מהישראלים שרכשו ועשו בהם שימוש היו שבעי רצון.
קטגוריה בצמיחה משמעותית; שקדי המרק של אסם-נסטלה הינם המותג המוביל
קטגוריית שקדי המרק בישראל נמצאת בצמיחה מתמדת כאשר בחציון הראשון של 2022 היא גדלה ב-11% לעומת התקופה הקודמת אשתקד, ואסם-נסטלה הינה המותג המוביל. בחברה מציינים בהקשר לכך כי "אסם-נסטלה גאה להוביל את קטגוריית שקדי המרק בישראל ולחדש עם מוצרים מרגשים על מנת לגוון את ארוחות הצרכנים שלנו, ולהמשיך להעניק להם חוויות אכילה מגוונת ומעניינת. בעקבות האהדה שיש למהדורות מיוחדות של שקדי מרק בכל חורף, החלטנו להשיק שקדי מרק ארוכים יותר, אשר יהפכו את המרקים לטעימים ופריכים יותר. "

קבוצת אסם-נסטלה, בחזית תעשיית המזון העולמית

קבוצת אסם-נסטלה מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. במבה, ביסלי, פתיתים, שקדי מרק, קטשופ, טבעול ומטרנה הם רק חלק קטן מהמותגים המוכרים והאהובים של הקבוצה, אותם אפשר למצוא בכל בית בישראל. בשנות ה-90 החלה שותפות אסטרטגית בין אסם לנסטלה, ענקית המזון העולמית, שהתחזקה עד למיזוג שתי החברות בשנת 2016. כיום אסם הינה חלק בלתי נפרד מנסטלה, דבר המציב אותה לא רק בחזית תעשיית המזון הישראלית, אלא גם בשורה הראשונה של יצרניות המזון העולמיות.
לזוכים נוספים של "BRAVO- המלצת הצרכנים " 2022 לחצו כאן