אורנג'דה בטעמים בתוכנית הבוקר ״פותחים יום״
(באדיבות רשת13)
"ורק משה רצה אורנג'דה, אמרתי לו, משה מה יש'ך מהאורנג'דה?". מי מחובבי הנוסטלגיה שבינינו לא מכיר את השורה האלמותית והמצחיקה הזו של דודו טופז האגדי ממופע היחיד המצליח "פליטת פה"? ובאמת, באותם ימים עליזים של שנות ה-80 נחשב משקה האורנג'דה לשם שגור בפי הצרכנים והמשקה התוסס הכתום נכנס ללבבות הצרכנים, כל ארוחה משפחתית שכיבדה את עצמה הייתה מעוטרת בבקבוקים של אורנג'דה לאורך השולחן.
אבל מאז עברו ימים ושנים, ומשקה האורנג'דה התחלף במשקאות אחרים שכבשו את לב הצרכנים, כך שהאורנג'דה נשארה זיכרון מתוק מימים קסומים. אז זהו, שהתיאור הזה לא ממש מדויק, שכן זה נכון אמנם שהמשקה האייקוני ירד מהמדפים מספר שנים לאחר השקתו, אבל הוא הושק מחדש בקיץ 2023 עם טעמים חדשים ונראות מדליקה, שמצד אחד רעננו את המותג ומצד שני הדגישו את הנוסטלגיה שלו. הכתום החדש, אם תרצו.
הצרכנים בישראל העניקו BRAVO למותג "אורנג'דה"
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. חותמת האיכות של "BRAVO – המלצת הצרכנים" הוענקה למותג "אורנג'דה" לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב מי ששתו את משקאות אורנג'דה החדשים והם נשאלו שתי שאלות: האם הייתם שבעי רצון מהם והאם הייתם ממליצים עליהם לחברים ולמשפחה. ה-BRAVO הוענק למותג "אורנג'דה" משום שיותר מ-75% מהישראלים ששתו את משקה האורנג'דה החדש היו שבעי רצון ממנו.
קאמבק מפואר ומפתיע
אורנג'דה הוא משקה שהושק בשנות ה-80 על ידי חברת "תבורי" תחת המותג קריסטל ומאז אותם ימים בהם היה ניתן למצוא את המשקה כמעט בכל בית בישראל, עברו ארבעה עשורים. אוהבי המשקה שיכלו רק להתגעגע אליו במהלך השנים ודאי הופתעו לטובה לגלות על השקתו המחודשת בקיץ החולף. ואכן המשקה האייקוני חזר למדפים עם מיתוג חדש ו-3 טעמים מרעננים ומוגזים: תפוז, פירות הדר ותפוז אדום, המשווקים בבקבוקים משפחתיים של 1.5 ליטר ובבקבוקי זכוכית אישיים 330 מ"ל.
ציונים גבוהים במבחני הטעימה
יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה מציין כי "פיתחנו טעם אורנג' חדש, שמתאים לחך של הצרכן הישראלי במאה ה-21. המותג אורנג'דה מרחיב את מגוון המשקאות המוגזים שלנו ובמבחני הטעימה זכו המשקאות בציונים גבוהים הן לכשעצמם והן בהשוואה למתחרים בשוק".
1 צפייה בגלריה
בראבו פרסומי
בראבו פרסומי
האורנג'דה החדשה. ציונים גבוהים במבחני הטעימה
(צילום: יח"צ)
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן