מוגש מטעם הבורסה לתכשיטים
הבורסה לתכשיטים קולקציית סתיו-חורף 2024
אתם מרגישים את זה באוויר? הסתיו מתקרב. אנחנו מרגישים את השינוי במזג האוויר, הריח של החגים כבר באוויר. זה הזמן המושלם לחגוג את ההנאות הקטנות של החיים, לקחת פסק זמן ולהשקיע באיכות החיים שלנו ושל מי שאנחנו אוהבים יותר מהכל.
אם אתם חושבים על מתנה לחג לבני המשפחה (או לעצמכם), אתם חייבים להכיר את התכשיטים החדשים בקולקציית החגים ׁשל רשת בורסת התכשיטים
הקולקציה החדשה של הרשת מכילה בתוכה את הניחוח הייחודי של הסתיו, של ההתעוררות, החדשנות והיצירתיות. הקולקציה מציעה עיצובים מעודנים ורומנטיים, עם צורות מורכבות ועשירות בפרטים מוקפדים ומלאכת צורפות ושיבוץ עדינה, היוצרת מראה יוקרתי. ההשראה מהטבע הולכת יד ביד עם שימוש באוצרות הטבע המופלאים – אבני החן הטבעיות.
את הקולקציה החדשה מלווה מגזין עם כתבות על טרנדים בעולם האופנה, התכשיטים והשעונים לעונה הקרובה, והסיפורים מאחורי עיצוב הפריטים לקולקציה החדשה.
7 צפייה בגלריה
הבורסה
הבורסה
(יח"צ הבורסה לתכשיטים)
אנחנו והטבע, הטבע ואנחנו
קולקציית התכשיטים של 'רשת הבורסה לתכשיטים', המשובצת אבני חן ויהלומים, היא אלגוריה לאחדות בינינו לבין הטבע. העיצובים בקולקציה מחזירים את האלמנטים הנצחיים של פלאי הבריאה לקדמת הבמה. תכשיטי הקולקציה החדשה כוללים אבני חן יקרות בגוונים נועזים ועשירים, כגון ספיר, רובי, אמרלד ויהלומים. התוצאה היא תכשיטים עם הרבה עוצמה ופאר.
בין הפריטים בקולקציה תוכלו למצוא סט תכשיטי יהלומים משובץ אבני אמרלד, רובי וספיר, בצורת עלה, מעוצב באופן ייחודי ויוקרתי שימשוך את כל המבטים בערב החג. אפשר לבחור בין זהב צהוב או לבן.
עבור מי שמחפשת את הניצוץ הייחודי של היהלום, קולקציית תכשיטי היהלומים של רשת הבורסה לתכשיטים כוללת תכשיטים מרגשים ויוקרתיים שיתאימו לכל לוק. תכשיטי היהלומים הגדולים והדומיננטיים של הקולקציה משובצים אבנים במגוון צורות, תוך שילוב הרמוני בזהב צהוב, לבן, אדום ומשולב.
7 צפייה בגלריה
הבורסה
הבורסה
(יח"צ הבורסה לתכשיטים)
קולקציית Mob Wife - הטרנד המרשים והמעצים מגיע לעולם התכשיטים
הטרנד האופנתי המכונה MOB WIFE, הידוע בפרטי לבוש והופעה חיצונית מרשימה, מגיע גם לעולם התכשיטים, היישר לקולקציית החגים של רשת הבורסה לתכשיטים. בין פרטי הקולקציה תכשיטי זהב גדולים במיוחד, אחד הקווים המנחים בקולקציה שמשדרת הוד ופאר. שרשרת זהב או שרשראות וצמידי חוליות במגוון עיצובים שעונדים ביחד, כמה שיותר פריטים ועיצובים המשתלבים יחדיו - לכולם אמירה נחרצת הקוראת תיגר על המציאות ומעצימה את העונדת אותם. קולקציית MOB WIFE של רשת הבורסה לתכשיטים נותנת מראה אופנתי, יוקרתי ונועז.
7 צפייה בגלריה
הבורסה
הבורסה
(יח"צ הבורסה לתכשיטים)
פשטות מתוחכמת – Clean Girl
מול העוצמה והגודל המוגזם של תכשיטי ה-Mob Wife, השיקו ברשת הבורסה לתכשיטים קולקציה מיוחדת של יהלומים המביאה לידי ביטוי את מגמת Less is more וטרנד ה-Clean Girl. המשמעות של הטרנד היא פריטי לבוש ותכשיטים עדינים אך מרהיבים והימנעות מכל פריט מקושט או צעקני מידי. קולקציית התכשיטים Clean Girl לוכדת באופן מושלם את התחושה, עם תכשיטים שמרגישים נצחיים ועכשוויים גם יחד, משדרים ביטחון וחן בכל הופעה, ומאפשרים לכן להקרין את היופי הטבעי החוצה באלגנטיות קלאסית.
7 צפייה בגלריה
הבורסה
הבורסה
(יח"צ הבורסה לתכשיטים)
קולקציית הגברים האיקונית ממשיכה בסתיו-חורף 2024
גם לגברים מותר לחגוג רגעים קטנים של אושר. בתור מתנה לבן הזוג לחג, או מתנה לעצמכם – תכשיט לגבר הוא חלק מאמירה אישית של גבר מודרני ומסורתי כאחד. את קולקציית הגברים האיקונית של רשת הבורסה לתכשיטים מובילה בגאווה טבעת חותם ייחודית משובצת יהלומים. הקולקציה מגלמת בתוכה בטחון עצמי, מורשת וזהות אישית, עם פריטים כמו תליוני מגן דוד, דיסקיות, שרשרות עם בחירה בין סוגי עובי ועיצובים, וצמידי חוליות.
7 צפייה בגלריה
הבורסה
הבורסה
(יח"צ הבורסה לתכשיטים)
עוד בקולקציית החגים: קולקציית סתיו-חורף מבית Versace
מתנה נהדרת לחג תוכלו למצוא גם בקולקציית הסתיו של מותג האופנה הבינלאומי הידוע Versace, השואבת השראה וקווים מנחים מקולקציית האופנה של המותג. את העיצוב הייחודי של השמלות והחליפות הנשיות תוכלו למצוא בלוח השעון או ברצועה, מה שיוצר חגיגת אופנה ייחודית.
קולקציית הפסיפס הייחודית של בית האופנה, Versace Mosaic, מציגה עיצוב קלאסי עם מוטיב פסיפס וצורה מרובעת, היוצר הרמוניה מיוחדת ויוקרתית. הלוגו הידוע והמוכר של בית האופנה הבינלאומי מופיע בספרה 12 והסמלים המוכרים היטב של בית האופנה מופיעים על כתר השעון ובגב השעון.
7 צפייה בגלריה
הבורסה
הבורסה
(יח"צ הבורסה לתכשיטים)
הקולקציה האיקונית DV ONE חוזרת בגרסת MINI משגעת ויוקרתית. קולקציית DV ONE MINI חושפת שעון קרמי מיני בצבע לבן או שחור, עם נגיעות מוזהבות ההופכות את הפריט הייחודי ליצירת אופנה על-זמנית. מסביב לחוגה תמצאו את סימן ה'גרקה' הידוע של המותג ובתוך השעון במקום הספרה 12 מופיע סמל המותג ומתחתיו הלוגו של בית האופנה.
7 צפייה בגלריה
הבורסה
הבורסה
(יח"צ הבורסה לתכשיטים)
מוכנים לחג? מריחים את הסתיו? התחדשו בפריט יוקרתי או העניקו במתנה תכשיט על-זמני מקולקציית סתיו-חורף של רשת הבורסה לתכשיטים. את הקולקציה ניתן להשיג בסניפי הרשת בקניונים ברחבי הארץ או באתר הרשת www.thebursa.co.il
מוגש מטעם הבורסה לתכשיטים

פורסם לראשונה: 15:43, 02.09.24