השימוש בצ׳טים של בינה מלאכותית הפכו להיות התחביב החדש של כולנו וכל מי שהתנסה באחד ממחוללי הטקסטים החדשים בשבועות האחרונים הרגיש אותו דבר - העתיד נכתב לנגד עינינו, וצ׳ט כותב אותו עבורינו.
החלטנו גם אנחנו במערכת Screen iL - שירות הסטרימינג החדש לישראלים בכל העולם לנסות ולהבין מה הוא יודע עלינו הישראלים החיים בחו״ל ועל אפשרויות הצפייה החוקיות שלנו בתוכן ישראלי בעולם.
דבר ראשון שאלנו מה הוא יודע עלינו הישראלים החיים בחו״ל - ושאלנו לדעתו על כמות הישראלים החיים היום מחוץ לישראל ולמה אנו הכי מתגעגעים. והתשובה שענה היא, שישנם 800,000 ישראלים החיים בחו״ל שמתגעגעים לא פעם לתחושת הקהילה והחיבור לאדמה שהם מרגישים בישראל. רבים מתגעגעים גם לאוכל, לתרבות ולשפה העברית, וגם לחברים ולמשפחה.
באוכל צוין שאנו הכי מתגעגעים ל: שקשוקה, ואח״כ לפלאפל חומוס ושווארמה.
מדויק!
אח"כ התעניינו מהי לדעתו הזיקה העיקרית של הישראלים החיים בחו״ל: לישראלים יש זיקה חזקה לתוכן מקומי, במיוחד בתחומי הטלוויזיה, הקולנוע והמוזיקה. זה נובע בין היתר מהעובדה שלישראל יש שוק מקומי קטן ולכן יש ביקוש גבוה לתוכן שמיוצר במקום. בנוסף, לישראלים רבים יש תחושה חזקה של זהות לאומית, ונהנים לצרוך תוכן המשקף את התרבות והחוויות שלהם. זה הוביל להתפתחותה של תעשיית מדיה מקומית תוססת, עם תוכניות טלוויזיה, סרטים ומוזיקה ישראלים מצליחים ופופולריים רבים.
כמובן שבשלב הזה התפתינו ושאלנו אותו מיד אם הוא מכיר אותנו: Screen iL שירות התוכן לישראלים בחו״ל, אך לצערנו, ה GPT צ׳ט מעודכן רק עד שנת 2021. ואנחנו כמובן חדשים יותר.
1 צפייה בגלריה
(קרדיט: ״israeli television abroad״)
תמונה שיצרנו באמצעות מחולל תמונות AI כשביקשנו לתאר: ״israeli television abroad״. זכויות לתמונה : Screen iL
כשהתעניינו איך לדעתו ישראלים יכולים לצפות בתוכן ישראלי בחו״ל? הוא הסתייג וכתב: מומלץ לבדוק את תנאי השירות של הפלטפורמות ולוודא ששירות הסטרימינג זמין וחוקי במדינה שלך לפני ההרשמה היות וצפייה בתכנים לא חוקיים עלולה להיות כרוכה במספר סיכונים.
- צעדים משפטיים: הזרמת או הורדה של תוכן המוגן בזכויות יוצרים ללא רשות מהווה הפרה של חוק זכויות היוצרים, ועלולה לגרום לנקוט בצעדים משפטיים נגדך. זה יכול לכלול קנסות, עונשים ואפילו אפשרות למאסר.
- סיכוני אבטחת מחשב: הזרמה או הורדה של תוכן לא חוקי ממקורות לא מהימנים עלולים לסכן את המחשב שלך בתוכנות זדוניות, וירוסים וסוגים אחרים של התקפות סייבר.
- חששות פרטיות: שירותי סטרימינג והורדה לא חוקיים עשויים לאסוף ולשתף מידע אישי עם צדדים שלישיים.
חשוב לקחת בחשבון את הסיכונים הללו לפני הזרמה או הורדה של תוכן לא חוקי, ולהשתמש תמיד במקורות מהימנים ובשירותי סטרימינג חוקיים בעת צריכת מדיה.
אנחנו בסקרין איי אל חרטנו על דגלנו לסייע ליצירה המקומית בישראל ובנינו שירות תוכן חוקי בשיתוף עם המפיקים והיוצרים המקומיים.
הקמנו את פלטפורמת הסטרימינג הישראלית הגדולה בעולם לתוכן ישראלי המוצעת בכל מדינה בעולם מחוץ לישראל על כל מכשיר טלוויזיה וטלפון נייד.
לבסוף, החלטנו לנסות לבחון את יכולתו השיווקית של צ׳ט GPT וביקשנו ממנו להציע לנו סלוגן לשירות החדש שלנו. הסברנו לו בדיוק מהי החוויה שאנו נותנים לישראלים בחו״ל - וכך הוא הציע:
Screen iL
״מביא אליך את ישראל, בכל מקום שאתה נמצא"
"מחבר אותך לבית שלך, לא משנה המרחק"
״ישראל בקצות אצבעותיך, לא משנה לאן החיים לוקחים אותך"
אנחנו מעדיפים כמובן את הסלוגן שלנו: טלוויזיה ישראלית בכל העולם!
לצפייה בתוכן ישראלי באופן חוקי ונח מכל מקום בעולם: ScreeniL.com