"אל תקראו לנו חברת נדל"ן. אנחנו יודעים לתת את כל השירותים שנותנות חברות הנדל”ן המסורתיות, אבל בזכות 'המתכון הסודי' שלנו, הלקוחות שלנו מקבלים יותר", כך אומרים דור לוין וליאור לירן, מייסדים ומנכ"לים משותפים בחברת "אנפה", העוסקת ביזמות נדל"ן וכן בניהול והשבחה של פרויקטי נדל"ן למגורים בכל רחבי הארץ.
"אנחנו חברה צעירה, אבל הרזומה שלנו עשיר ומוצלח", אומרים לוין ולירן. "השלמנו בהצלחה פרויקטים רבים, ויש לנו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים. הגישה שלנו שונה מזו הנהוגה בתעשייה - אנחנו מביאים ידע, שיטות ותהליכים מעולמות התעופה והאקדמיה, ומיישמים אותם בתחום הנדל"ן עם מודלים ייחודיים שפיתחנו. האסטרטגיה שלנו שמרנית, ואנו גדלים באופן לינארי".
חברת "אנפה", שהוקמה ב־2018, מתמחה בצמודי קרקע. בשנים האחרונות החברה יזמה מספר פרויקטים באזור השפלה והצפון, והיא מנהלת פרויקטים בהיקפים של מאות יחידות דיור. נכון להיום יש לה כ־200 יח"ד בשלבי תכנון שונים.
"אנפה מורכבת מאנשים עם חשיבה יצירתית ופורצת דרך, שמאפשרת לה להסתכל על התחום בעיניים שונות ולמצוא פתרונות יצירתיים לאתגרים בג’ונגל הנדל"ני. בזכות הגישה השונה - הלקוחות, הספקים והשותפים שעובדים איתנו, מרוויחים יותר ונהנים מראש שקט במהלך הפרויקט", לדברי לוין ולירן.
2 צפייה בגלריה
פרויקט של קבוצת אנפה במצפה רמון
פרויקט של קבוצת אנפה במצפה רמון
פרויקט של קבוצת אנפה במצפה רמון
( הדמיה: דגן מושלי)
לחברה יש כיום פרויקטים יזמיים בבעלותה במצפה רמון ובערד. במצפה רמון החברה מקדמת בניית בניין בן 5 קומות ובו כ־140-100 יח"ד המיועדות להשכרה, וכן מרכז מוזיקה חדשני עם אודיטוריום מדהים. מדובר במבנה מרכזי ואייקוני בכניסה ליישוב עם נוף מרהיב למכתש. הפרויקט בשלב התכנון, ומלווה על ידי בנק הפועלים.
דור לוין, מנכ"ל משותף - קבוצת  אנפהדור לוין, מנכ"ל משותף - קבוצת אנפה צילום: חן ברקוביץ
בערד החברה מקדמת פרויקט בשכונת נופים החדשה, הכולל 2 וילות יוקרתיות בשטח של כ־1,000 מ"ר בנוי ו־12 צימרים בשטח של 40 מ"ר כל אחד במתחם מלונאי ובו שני מגרשים. מדובר במגרשים הטובים בשכונה עם נוף לים המלח. הפרויקט בשלב פיתוח הקרקע ומלווה על ידי בנק הפועלים ובנק מזרחי.
"ההסתכלות שלנו על כל פרויקט היא מלמעלה, אנחנו יודעים לחבר ולייצר שיתופי פעולה בין הגורמים המעורבים בהקמת הפרויקט ולמצוא פתרונות לבעיות שטרם קרו, תוך שמירה על הבטיחות של כלל הגורמים. עוד אנו יודעים ליצור שיתופי פעולה עם עסקים סמוכים ועם הרשויות המקומיות, ומייחסים לכך חשיבות רבה. אנו מאמינים שנדל"ן זה עסק מקומי, בסוף אנשים מתגוררים בו, ולכן הקהילתיות והחיבור לאוכלוסייה הקיימת מקבלים אצלנו משנה תוקף", אומרים המייסדים.
ליאור לירן, מנכ"ל משותף - קבוצת אנפהליאור לירן, מנכ"ל משותף - קבוצת אנפה צילום: חן ברקוביץ
בהוד השרון - פרויקט בוטיק יוקרתי ובו 3 יח"ד צמודות קרקע בשטח של 757 מ"ר (סה"כ כ־240 מ"ר ליחידה) עם בריכות פרטיות ומרתף במתחם האצבע. הפרויקט נמכר ולקראת קבלת היתר.
בנס ציונה – 8 יח"ד צמודות קרקע בשכונה החדשה בצפון העיר – מתחם פיקוד העורף. מדובר ב־4 מבנים דו־משפחתיים במתחם אחד, בשטח כולל של 1,950 מ"ר בנוי הכולל חניון תת־קרקעי. הפרויקט נמכר עם היתר וזכה לליווי מבנק לאומי.
בכוכב יאיר - 7 יח"ד צמודות קרקע בשטח כולל של 1,260 מ"ר בהרחבה החדשה ביישוב. 2 דו־משפחתי ותלת־משפחתי אחד. הפרויקט לווה על ידי בנק מזרחי ואוכלס.
בצוונקאו, גרמניה - החברה רכשה ב־2019 מרכז לוגיסטי עם משרדים בשטח של כ־5,000 מ"ר בנוי, מתוכם כ־3,500 מ"ר לאחסנה וכ־1,500 מ"ר משרדים, במגרש בן 10 דונם. היא שילמה עליו 3.32 מיליון יורו, השביחה אותו ומכרה במאי 2022 תמורת 5.05 מיליון יורו, ללא הוצאות תפעול משמעותיות.
בלייפציג, גרמניה - רכשה ב־2018 בניין משרדים בשטח כולל של כ־1,000 מ"ר במרכז העיר (Egelstrasse 3) תמורת 2.15 מיליון יורו. הנכס נקנה עם חוזה שכירות לבנק המקומי Postbank לכ־1.5 שנים, ומכרה באוגוסט 2020 ב־3.5 מיליון יורו, ללא הוצאות תפעול משמעותיות.
"הסטנדרטים שאנחנו מציבים לעצמנו בתחום הטכנולוגיה, האנרגיה והתפעול, יציבו אותנו בשנים הקרובות בקו אחד עם החברות המובילות בתחום השכירות למגורים בישראל", מסכמים לוין ולירן.

פרויקטים בניהול: ליווי מלא מהפגישה הראשונה ועד למסירה

צוות "אנפה" שותף מלא לתהליכים בכל פרויקט, מהפגישה הראשונה ועד לסיום המוצלח. הליווי והיחס האישי של החברה כוללים מומחים שיודעים לפקח ולנהל את כל הגורמים והספקים בכל שלב באופן מיטבי. הליווי כולל גם התנהלות מול גורמי המימון ומחשבה כלכלית בבחירת המרכיבים בפרויקט - שמסייעים לצמצום עלויות משמעותי, סיוע במשא ומתן עם הגורמים השונים, ובאופן כללי מתן שקט נפשי מלא לבעלי הקרקע או היזמים.
2 צפייה בגלריה
פרויקט ניהולי של אנפה ברמת השרון
פרויקט ניהולי של אנפה ברמת השרון
פרויקט ניהולי של אנפה ברמת השרון
(הדמיה: אקר מיכאל אדריכלים)
החברה מנהלת כיום שלושה פרויקטים בצפון ובשפלה, ובהם 40 יחידות דיור צמודות קרקע ובבנייה רוויה: ברמת השרון מדובר בפרויקט בוטיק ובו בניין בן 3 קומות מעל חניון תת־קרקעי ברחוב אז"ר 37 ברובע אלון. בפרויקט 5 יח"ד ייחודיות: 2 דירות בנות 5 חדרים בקומת הקרקע בשטח בנוי של כ־140 מ"ר עם מרתף ובו מספר חדרים נוסף בשטח של כ־90 מ"ר; 2 דירות בקומה הראשונה בנות 5 חדרים כל אחת בשטח של כ־140 מ"ר; ופנטהאוז בן 5 חדרים שמתפרס על קומה שלמה בשטח של כ־190 מ"ר בנוי עם מרפסות בשטח של כ־175 מ"ר. החברה קיבלה היתר בתנאים לפרויקט וצופה קבלת היתר בנייה בקרוב.
"הפרויקט מציע חוויית מגורים אורבנית בלב אזורי הביקוש, ודירות בעיצוב ותכנון מוקפד ובאיכות גבוהה. המיקום אידיאלי, רמת השרון ממוקמת בצמידות לתל אביב ומציעה נגישות גבוהה הן מבחינה תחבורתית והן למוקדי הבילוי, המסחר והתעסוקה המובילים בגוש דן והשרון", אומר לוין.
בקריית טבעון החברה מנהלת פרויקט צמודי קרקע בשטח כולל של כ־4,100 מ"ר בשכונת צל אורנים החדשה, הכולל 24 יחידות דיור ב־6 מגרשים. הפרויקט מלווה על ידי בנק מזרחי טפחות והבנייה בשלב הגמר.
בגן יבנה החברה מנהלת פרויקט בוטיק ברמת גימור גבוהה בשטח כולל של כ־2,270 מ"ר בהרחבה החדשה של היישוב, הכולל 11 יחידות צמודות קרקע. הפרויקט לקראת קבלת היתר. "יש לנו יכולת להבין את הצרכים העמוקים של כל לקוחותינו ולהתאים להם פתרון ייחודי ואישי", אומרים לוין ולירן.