פעם בשנתיים מתקיימת תערוכת העיצוב הגדולה ביותר בעולם - תערוכת Salone del mobile במילאנו – איטליה, המהווה את חלון הראווה הגדול ביותר לכל המגמות, החידושים והטכנולוגיות שנראה בתקופה הקרובה בתחום עיצוב הבית. התובנה המרכזית שעלתה בקרב אנשי המקצוע של ענף המטבחים שנכחו בתערוכה המסורתית הייתה כי המטבח הולך והופך להיות מרחב מרכזי מאוד בבית, ומשום כך מרחב רב תכליתי אשר יספק מצד אחד את צרכי הבישול של הבית ומצד שני יהווה אזור אירוח אנרגטי ודינמי.
מעוניינים לחדש את המטבח הקיים או לרכוש מטבח חדש ומודרני? הנה לכם מספר דגשים מנצחים ליצירת מטבח פונקציונאלי, רב תכליתי ומעוצב:
מרחב מחייה - עיצוב מטבח פרקטי מתחיל ביצירת מרחב מחייה שיאפשר לכם לנוע בו בחופשיות. אם אתם מתכננים להוסיף אי למטבח, אפשרו מרחב מומלץ של כ-100 ס"מ מכל ארבעת צדדיו, בכדי לאפשר תפקוד מיטבי בחלל.
מיקום הכיריים - חשוב למקם כיריים בקרבת הכיור, תוך כדי שמירת משטח עבודה סביר בין כיריים לכיור. חשוב למקם כירים שסמוכים לקיר חובק, ממקמים במרחק של כ-30 ס"מ מהקיר החובק , בכדי לא ליצור מגבלה בגודל הסירים.
מיקום מדיח הכלים - חברו הטוב ביותר של הבשלן הוא ללא ספק מדיח הכלים. אך כדי ליהנות ממנו באופן הטוב ביותר ולמקסם את השימוש בו, מומלץ למקם את מדיח הכלים צמוד לכיור ולארונות אחסון הכלים. כך תוכלו למלא את המדיח בכלים מלוכלכים ישירות מהמדיח מבלי לשוטט במטבח ולטפטף על הרצפה, וכשהוא מסיים את מלאכתו והכלים נקיים תוכלו להעביר אותם ישירות לארונות האחסון הממוקמים בסמוך לו.
מקומו של הפח מחוץ לארון - נכון, אנחנו מבינים את הפיתוי שבמיקום פח האשפה בתוך אחד מארונות המטבח, אך אין לכם מושג איך החיים שלכם יהפכו לפשוטים יותר אם תחסכו את פתיחת הדלת בכל פעם שאתם רוצים להשליך משהו אל האשפה, ופשוט תמקמו את הפח ליד הכיור על רצפת המטבח. זו גם הזדמנות ליהנות לא רק מפרקטיקה אלא גם מאסתטיקה, באמצעות בחירה פח מעוצב ויפה. בכדי לצמצם את הריחות הרעים ניתן להתקין טוחן אשפה בכיור, שגורס את רוב הזבל שעלול לייצר ריח. כמובן אפשרי למקם את הפח בארון. אך יש לקחת בחשבון את גודל הפח.
מגירות, ארונות ומה שביניהם - הוספת מקומות אחסון הם אולי ההמלצה החמה ביותר שנוכל להעניק לכם כאן. תכננו את המטבח באופן כזה שיהיו בו גם ארונות אחסון, גם מגירות חיצוניות בגדלים שונים וגם ארונות שבתוכן יש מגשים נשלפים.

הצרכנים בישראל העניקו את פרס ההצטיינות בשירות וחוויית לקוח של BRAVO למטבחי רגבה

BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. פרס ההצטיינות בשירות הוענק למטבחי רגבה לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב צרכניות וצרכנים ישראלים, שדיווחו כי קיבלו שירות בשנה האחרונה מאחת מחברות המטבחים. הלקוחות נשאלו שתי שאלות לגבי חוויית השירות שעברו: האם הייתם שבעי רצון ממנו והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. פרס ההצטיינות בשירות וחוויית לקוח של BRAVO הוענק למטבחי רגבה משום שיותר מ-75% מלקוחותיה היו שבעי רצון, והציון הממוצע (שביעות רצון + המלצה) שלה היה גבוה יותר משל החברות המתחרות בקטגוריה.
מטבחי רגבה


ניסיון של 75 שנה

רגבה היא חברת מטבחים שורשית הנטועה עמוק בהוויה המקומית, שמומחיותה ומקצוענותה הן תולדה של ניסיון כבר 75 שנה! רגבה היא שם נרדף למטבח ישראלי, עדכני, איכותי ואמין. רגבה עובדת בשיטת one stop shop שמציעה פתרון בחוויית קנייה שלמה של מטבח, מכשירי חשמל, משטח עבודה, ברזים וכיורים. תוכלו להזמין גם נגרות לארונות קיר ואמבט, בהתאמה אישית, וליהנות מהניסיון והאיכות של חברת מטבחים ישראלית, תוצרת כחול לבן. החברה זוכה ברציפות במדדי שירות ובדירוגים יוקרתיים והיא החברה היחידה שקיבלה את תו התקן ISO 9001 של מכון התקנים הישראלי והבינלאומי, וכן את תו התקן ת"י 5555.

חברה מובילה בייצור כחול- לבן של טרנדים בינלאומיים

החברה משקיעה מדי שנה בפיתוח דגמים עדכניים במטרה להיות החברה המובילה בייצור כחול לבן של טרנדים בינלאומיים. ששת אולמות התצוגה בפריסה ארצית מציגים מטבחים בעיצובים חדשניים. מעצבי החברה עוברים הכשרות מקצועיות בכדי לתת יעוץ מדויק, מקצועי ועדכני ללקוח, במטרה להגשים חלומות.

חווית לקוח כערך עליון

"חווית לקוח מיטבית היא ערך חשוב עבורנו ועבור לקוחותינו, לא פחות מהמוצר אותו רכשו", לדברי יפית יצחק סמנכ"לית המכירות והשירות במטבחי רגבה. "רגישות ללקוח ושימת לב לפרטים מבדילה את מטבחי רגבה בין שירות טוב למצוין ומהווה Game changer לחוויית לקוח. מפתח לא פחות חשוב להצלחה הוא הון אנושי מקצועי ומיומן, שיודע לדייק ללקוח את ה"חלום" הלכה למעשה לאורך כל הדרך".
1 צפייה בגלריה
יפית יצחק
יפית יצחק
יפית יצחק
(צילום: יח"צ)
"לאורך השנה האחרונה, גילינו כולנו כיצד משתנים ברגע סדרי בראשית, גם בבית וגם מחוצה לו. שגרת החיים החדשה שנאלצנו להתרגל אליה שינתה את השגרה בתוך חדרי הבית. המציאות החדשה שנוצרה, השהיה הממושכת בבית, והרגלי הבישול, שמו את אזור המטבח בקדמת סדרי העדיפויות.