אירועי מוזיקה והופעות הפכו בשנים האחרונות לחלק מחבילות נופש עבור ישראלים רבים. פסטיבלי מוזיקה בחו"ל מאפשרים את השילוב של יציאה מהשגרה, נופש מפנק במלון, הופעות איכותיות ומסיבות מסביב לשעון. היום אפשר לחוות את החופשה המוזיקלית גם בישראל - אחרי ההצלחה של Eilat Music Fest, פסטיבל המוזיקה הראשון מסוגו של מלונות דן באילת, רשת המלונות ממשיכה להביא את תרבות הפסטיבלים מחו"ל לישראל ועורכת את Eilat Music Fest 2 בתאריכים 28-30.4 בדן אילת, דן פנורמה אילת ונפטון, בחסות ישראכרט, אמריקן אקספרס, 1664 BLANC, קרלסברג LUMA וטובורג.
הפסטיבל הקרוב עומד לעלות שלב ולכלול חוויה קולינריה ייחודית - בין הופעה למסיבה, השף יוסי שטרית יכין לחוגגים מעדנים מהמעשנה של מלון דן אילת (בתשלום נפרד), כדי שתוכלו לנשנש בסטייל.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

מוזיקה איכותית, ארוחות ערב במתנה*, מסיבות וסדנאות בירה לאורך סופ"ש שלם

Eilat Music Fest 2 ייפתח עם קוקטייל קבלת פנים בכל מלונות הפסטיבל ביום חמישי. סט ההופעות מתחיל בענק עם הופעה של אברהם טל מארח את מרגול האחת ויחידה, ולאחר מכן הופעה של אתניקס עם כל הלהיטים שגדלנו עליהם.
בשישי בערב צפויה למשתתפים חוויה מוזיקלית ייחודית - החברים של נטאשה בהופעה בלתי נשכחת, ואחרי הופעה של אביב גפן והתעויוט מארחים את רן דנקר. צפו לניצוצות על הבמה!
ההופעות יתקיימו במלון דן אילת - הסעות ייצאו ללא תשלום מכל מלונות הפסטיבל.
במהלך יום שישי יתקיימו סדנאות בירה מיוחדות עבור משתתפי הפסטיבל עם אחד מהסומליים הידועים בישראל, עופר חבקין. הסדנאות ברישום מראש וכמות המשתתפים מוגבלת.
עוד ביום שישי - מסיבת בריכה עם DJ בכל אחד ממלונות הפסטיבל, על מנת שתוכלו לשמור על אווירת הפסטיבל לקראת ההופעה של ערב שישי.
בנוסף, המשתתפים ייהנו מפינוקים מיוחדים מהשפים של המלונות והפתעות בחדרים במהלך הסופ"ש.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

הנחות מיוחדות למחזיקי ישראכרט ואמריקן אקספרס, בירות ואלכוהול בקבלת הפנים בברים

כחלק משיתוף הפעולה עם פסטיבל Eilat Music Fest 2, לקוחות ישראכרט ואמריקן אקספרס ייהנו מהנחות מיוחדות על החבילות במגוון המלונות.
קבלת הפנים העשירה למבקרי הפסטיבל, שתיערך בכל המלונות המשתתפים, תכלול בירות ללא תשלום מבית 1664 BLANC, קרלסברג LUMA וטובורג. הברים המטורפים בהופעות ובמסיבות הבריכה יכללו אלכוהול איכותי בשפע.

מגוון מלונות ומחירים, לחוויה שמתאימה רק לכם

נצלו את מגוון מלונות הפסטיבל כדי להתאים לעצמכם את עלויות האירוח:
מחיר החבילה בדן אילת - החל מ-4,600 ₪
מחיר החבילה בנפטון אילת - החל מ-2,944 ₪ וארוחות ערב במתנה
מחיר החבילה בדן פנורמה אילת - החל מ-2,852 ₪ וארוחות ערב במתנה
המחירים לחבילה לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר וכוללים כניסה לכלל ההופעות (אשר יתקיימו במלון דן אילת), הסעות להופעות, מסיבות בריכה וקבלת פנים עשירה ומפנקת.
מנות האוכל מהמעשנה בתשלום נפרד על פי הזמנה במקום.
* המחירים המצוינים הם לחברי מועדון e-Dan, ההצטרפות חינם.
מוכנים לאווירה של הפנינג, שמחה ומסיבה בפסטיבל מוזיקה איכותי? לפרטים נוספים והזמנת מקומות ב-Eilat Music Festival 2 של מלונות דן>>
* ארוחות ערב מתנה במלונות: דן פנורמה אילת, נפטון אילת