יציאה לחופשה כרוכה ברוב המקרים גם בכאב ראש לא קטן. צריכים להזמין כרטיסי טיסה ולבדוק שהדרכונים בתוקף. להזמין מלונות, כרטיסים למוזיאונים, לאטרקציות או לסיורים מיוחדים, להחליף כסף מזומן למטבע המקומי או לדולרים וגם להספיק לעבור בדיוטי פרי. אבל אחת המטלות המעצבנות ביותר היא רכישת חבילת הסלולר בחו"ל, שברוב המקרים משמשת אותנו כאמצעי תקשורת עם העולם.
בזמן שכולם רוצים לחסוך ולהוציא פחות על ההוצאות השוטפות, אנו רוצים גם להמשיך לבלות וליהנות מהחיים. אחת מההנאות הגדולות של כולנו, שהפכה עם השנים ממותרות למצרך צריכה בסיסי של ממש, היא הטיסה לחו"ל. בין אם לחופשה או לעסקים. בין אם לביקור משפחתי קצר או לטיול ארוך במזרח או בדרום אמריקה. אבל במאה העשרים ואחת אי אפשר כבר לטוס לחו"ל בלי המכשיר הסלולרי. נכון, אפשר לרדוף אחרי נקודות ווי.פיי חינמיות במסעדות, בבתי קפה או בבתי מלון אבל בלי חבילת גלישה, כזו שתסייע לנו לשמור על קשר עם הבית, לנווט אל היעדים השונים שמעבר לים, לבדוק מיילים, להעלות תמונות וסרטונים וגם לצרוך תכנים של בידור בשעות הפנאי, ההנאה לא תהיה שלמה לעולם. כי בזמן שהישראלי הממוצע טס לפחות פעם אחת לחו"ל בשנה במטרה לנפוש, חבילות הגלישה הסלולריות הנפוצות עלולות להפוך את החוויה כולה ליקרה הרבה יותר.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstcok)

לחסוך כבר מהטיסה הראשונה

ברוב המקרים יציע לנו הספק הסלולרי חבילות ייעודיות לגלישה ולשיחות בחו"ל, אך במקרים אלה מומלץ לשים לב לאותיות הקטנות שכן רוב החבילות מוגבלות בנפח הגלישה, במדינות היעד או אפילו במספר הימים בהן נוכל להשתמש בהן, ויש לזכור גם להפעיל אותן מראש, כמובן. אחרי מספר טיסות בשנה, חיובי חבילות הגלישה והשיחות בחו"ל עלולים להצטבר מהר מאוד לחשבון של מאות אם לא אלפי שקלים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstcok)
רבים מאיתנו, שמעוניינים לחסוך במחיר, נוהגים במקרים רבים לרכוש כרטיס סים מקומי של המפעיל הסלולרי מארץ היעד אליה אנו טסים, אך יש לזכור שמדובר באובדן של המספר האישי שלנו, זה שמזוהה ומוכר על ידי כל החברים והמכרים שלנו.
משפחה ממוצעת שטסה לחו"ל תכלול לרוב זוג הורים ושניים או שלושה ילדים. חישוב מהיר של חבילת גלישה לפחות לארבעה מכשירים חוצה בקלות את רף 1000 השקלים, וככל שהחופשה ארוכה יותר, כך גם עולה המחיר.
אנחנו, הישראלים, מאוד אוהבים לטוס לחו"ל וגם לגלוש באינטרנט והמשתמש הישראלי הממוצע צורך בדרך כלל כ-250 מגה-בייט ליום בזמן שהותו מעבר לים. אם בכוונתכם לבדוק רק מיילים מדי פעם, או הודעות, מדובר בכמה עשרות של מגה-בייט, כל עוד לא מורידים קבצים גדולים, אך כדי לשלוח תמונות וסרטונים, לצפות בטיק-טוק או לנווט באמצעות הוויז אל בית המלון, או אז מגיע נפח הגלישה כבר לכדי מאות מגה-בייט ליום, מה שמוביל מהר מאוד לכמות מצטברת של כמה ג'יגה-בייט לשבוע, לפחות.
השחקנית החדשה בשוק התקשורת, חברת wecom, מציעה חבילת סלולר מהפכנית של גלישה נצחית, מה שמאפשר לנו לגלוש בסלולרי בחו"ל בדיוק כפי שהיינו עושים בארץ. אגב, הם מאפשרים גלישה נצחית גם בישראל עבור מי מאיתנו שבוחר שלא לטוס.
3 צפייה בגלריה
(צילום: שי תמיר)
"אני שמח להציג ללקוחותינו את השלב הבא במהפכת הסלולר בישראל", מתגאה אסף עופר, מנכ"ל החברה. "לראשונה בישראל, מאפשרת wecom ללקוחותיה להצטרף לחבילה המשתלמת ביותר בישראל, שמאפשרת גלישה נצחית, גם בארץ וגם בחו"ל, במחיר קבוע. עבור משפחות ועסקים מדובר בחיסכון של אלפי שקלים בשנה, בנוסף על השקט הנפשי. הגלישה לא תסתיים וגם לפני הטיסה לחו"ל אין צורך לזכור להצטרף לחבילת גלישה", הוסיף.
כעת, בתקופת ההשקה, מציעה החברה מגוון חבילות סלולר, בארץ ובחו"ל, במחירים אטרקטיביים במיוחד, גם בדור 4 וגם בדור 5. כך, למשל, עבור גלישה נצחית בדור הרביעי, בכל אחד מ-120 היעדים שמציעה החברה, נשלם 49.90 ₪ בלבד(!), ועבור גלישה נצחית בדור 5 נוסיף רק עוד 10 שקלים. למעשה, מספיק שנטוס לחו"ל פעם אחת ונחסוך כאב ראש. אבל מעבר לכך כבר נתחיל לחסוך כסף.
אבל מעבר למחיר הנמוך, מציעה החברה בעיקר שקט נפשי אשר ערכו לא יסולא בפז, בעיקר בזמנים בהם אנו מבקשים לנפוש ולנוח מעט מטרדות היומיום. כך, בלי לעקוב אחר כמות הגלישה או נפח החבילה שנותר לנו, נוכל לגלוש מתי שנרצה, לאן שנרצה ומהיכן שנרצה, בדיוק כפי שאנו עושים כשאנחנו נוסעים לאילת, לצפון או לים המלח, והדבר היחיד שנצטרך לדאוג לו הוא המטען.
לפרטים נוספים ולהצטרפות לחבילות שמציעה החברה, לחצו כאן