בשנה האחרונה אנו מתמודדים עם מציאות חדשה שבה הריבית במשק מתייקרת בשיעור חד, האינפלציה עולה מעל התחזית ומחירי הרכבים החדשים והמשומשים ממשיכים לעלות. בעבר הלא רחוק נאלצנו לחסוך כסף בצד או לקחת הלוואה מהבנק כדי לרכוש רכב חדש מהיבואן או להחליף את הרכב הישן במכונית משנתון מתקדם - אך כיום, יש פתרונות טכנולוגיים חדשניים בתחום המימון לרכב המאפשרים לנו לרכוש את המכונית הבאה בקלות ובהליך מהיר ויותר פשוט.
כדאי לדעת כי על פי נתוני משרד התחבורה היקף העסקאות בשוק המכוניות המשומשות בחציון הראשון של שנת 2022 נמצא במגמת ירידה, עסקאות אלה כוללות גם רכבים מיד ראשונה עם אפס קילומטר. כתוצאה מעליית מחירי הרכבים החדשים והמשומשים, לא מעט ישראלים נתקלו בקשיי מימון ונאלצו לדחות את רכישת הרכב החדש או להתפשר בבחירת הרכב ואמצעי המימון. לכן, כדאי להכיר את הטכנולוגיה של בלנדר אשר מאפשרת לנו, ולכל לקוח אחר, לקבל הלוואה נוחה לקניית רכב ממגרשי המכוניות המובילים בארץ ולהתקדם בקלות לרכב חדש מבלי להתפשר.

מימון לרכישת רכב מחוץ למסגרת

גל ההתייקרויות המאפיין את התקופה האחרונה בארץ הביא לקפיצה משמעותית בהיקפי הביקוש להלוואות החוץ בנקאיות. המחירים ממשיכים לעלות כל הזמן, בעוד השכר שלנו נותר פחות או יותר קבוע, לכן אנו נותרים עם פחות כסף פנוי ביד. בבואנו לרכוש רכב חדש עלינו לבחור נכון את ההלוואה שתאפשר לנו לממש את החלום להחליף את הרכב הישן.
1 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
אמנם, ל-85% מהישראלים יש כרטיסי אשראי המאפשרים להם לשלם בתשלומים ולקחת הלוואה. אולם, ברוב המקרים המסגרת שקיבלנו מחברת כרטיס האשראי אינה גבוהה מספיק כדי לאפשר לנו לרכוש רכב חדש ובדרך כלל אנו רוצים לשמור על מסגרת פנויה למימון ההוצאות השוטפות, על כן עלינו לחפש פתרונות מימון אחרים שיאפשרו לנו לרכוש את הרכב בלי לתפוס מסגרת אשראי.
הפתרון הטכנולוגי המומלץ למימון הרכב החדש הבא שלנו נמצא בשוק האשראי החוץ בנקאי. כדי לקבל הלוואה נוחה לקניית הרכב הבא כדאי להכיר את Blender Car - הפתרון הטכנולוגי החדשני המוצע על ידי בלנדר מאפשר לנו לקנות רכב חדש בקלות, לבחור את גובה ההחזר החודשי שאנו יכולים לעמוד בו, לקבל הלוואה מהירה באישור מיידי וללא ביורוקרטיה מתישה ומסובכת, ולצאת לדרך חדשה עם הרכב שחלמנו עליו זמן רב.

מתקדמים לרכב חדש בדרך הפשוטה והמהירה ביותר

שוק הרכב בישראל הוא דינמי ומשתנה כל הזמן, כאשר ידוע כי הצרכן הישראלי הממוצע מעדיף לרכוש רכב חדש עם אפס קילומטר, כדי "לקרוע את הניילונים" וליהנות מחוויית קניות ייחודית ומרגשת. יחד עם זאת, כאשר אנו מעוניינים להחליף את הרכב הישן עלינו לדעת כי חלו כמה שינויים משמעותיים בשוק המימון. השינויים המרכזיים הם החוק לצמצום השימוש במזומן שמטרתו לצמצם את ההון השחור, וחוק נתוני אשראי הידוע גם בשמו הקודם כחוק להסדרת הלוואות חוץ בנקאיות.
החוקים החדשים צמצמו את מסגרות האשראי שהוקצו לנו בעבר, ובשילוב גורמים כמו יוקר המחיה וריבית בנק ישראל שאינה מפסיקה להתייקר בשנה האחרונה, יש לחפש אלטרנטיבות משתלמות כדי להשיג את המימון הנדרש לרכישת הרכב החדש. בלנדר מסייעת ללקוחותיה להגשים חלום ולצאת לדרך עם רכב חדש ו באמצעות פלטפורמה טכנולוגית מתקדמות וייחודית מסוגה.
עם BlenderCar כולם יכולים לרכוש רכב חדש באחד ממגרשי הרכב המובילים, המערכת מאפשרת לקבל הלוואה חוץ בנקאית שאינה משפיעה על האובליגו בבנק, באישור מהיר, בפריסת תשלומים נוחה, ובלחיצת כפתור ניתן לקבל מימון במגרש הרכב ולצאת ממנו עם מכונית חדשה שמתאימה בדיוק לרצונות ולצרכים הייחודיים של הרוכשים. כמה פשוט – ככה קל! מהיום קונים רכב חדש רק בעזרת בלנדר!

• המימון בכפוף ובהתאם לתנאים באתר בלנדר. בלנדר פי2פי ישראל בע״מ בעלת רישיון להפעלת מערכת לתיווך באשראי מורחב מס׳ 53438