ריצה אחרי שדרוג הקריירה והשכר, התמודדות על תפקידים חדשים או רילוקיישן - אלו רק חלק מהסיבות שגורמות לאנשים להבין כמה הפער בשפה האנגלית מנהל אותם. אם כבר הותקלתם פעם בהצגה אישית באנגלית או באמצע ראיון עבודה שפתאום החליף שפה ויחד עם זאת צבע הפנים שלכם השתנה - אתם בטח מכירים את הנושא. חשוב שתדעו שאתם לא לבד, אבל בהחלט בידיים שלכם לסגור את הפער.
מגיל צעיר מנסים להבליט לנו את החשיבות הגדולה של שליטה בשפה האנגלית - בשביל העתיד שלנו בעיקר, אבל האמת? עד שלא נגיע לנקודה שממש נרגיש על בשרנו את המחסום והצורך - לא נבין באמת את החשיבות. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם עומדים מול האדם שישפוט את הכישורים שלכם בזמן קצר וגם יקבע שכנראה הפעם - "החלטנו להתקדם עם מועמדים אחרים".
זו הסיבה להקדים תרופה למכה ולהגיע מוכנים לכל תרחיש - גם באנגלית! בואו להכיר שיטת לימודים שתתאים לכם באמת ותעבוד על הביטחון לדבר - Talking
"בזמן הקצר בו Talking לימוד אנגלית פועלת בשוק הישראלי, אנחנו נתקלים ביותר ויותר תלמידים שמגיעים מתוך ההבנה הזו, כי שיפור האנגלית ברגע הקריטי הזה - הוא זה שישפיע ישירות על הצעדים הבאים בקריירה האישית.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
בשיחות חתך עם תלמידים המסיימים את הקורס, אנו מבינים שתוכנית הלימודים המותאמת אישית לכל אחד בעולמות התוכן שלו יחד עם המורה הקבוע בשיעורים אישיים- הם אלו שעוזרים לשמור על רצף הלמידה ומצליחים לסגור את הפער באנגלית, בשונה מכיתות הלימוד והקבוצות המוצעות כיום בשוק", מספר יוסי ינקו, מייסד ומנכ"ל Talking.

אנגלית כמשבר והזדמנות

ד"ר הילה טהר מהמרכז האקדמי פרס ואוניברסיטת בן גוריון בפקולטה לניהול, אומרת כי "משבר הקורונה לימד אותנו שיעור חשוב בשוק העבודה שאדם שאינו עובד חיוני לארגון, שאין לו בידול, יהיה הראשון למצוא את עצמו בחוץ בעת צמצומים בארגון. השליטה בשפה האנגלית כיום הינה תנאי סף שבלעדיה אין לעובד סיכוי לקבל משרות מבוקשות ולהתקדם. בין אם זה בתוכנה, הנדסה, שיווק או כל תחום אחר. תשקיעו ברכישת השפה, ביכולת לנהל שיחות מעמיקות ובעיקר להסיר את החששות מלטעות בשימוש בשפה האנגלית".

לימוד אנגלית בתור כלי לצמצום פערים חברתיים – על שיתוף הפעולה עם ערי הפריפריה

ההשלכות של הפער באנגלית הן בין המשמעותיות כאשר מספר לא מבוטל של מועמדים נלחם על אותה המשרה. נשאלת השאלה האם אותו מועמד יפסיד את המשרה בגלל אותו הפער? ומה קורה בערי הפריפריה בישראל, שם המחסום מורגש וההזדמנות להתמודד על משרה מצומצמת בהרבה?
כך התפתח הקשר בין בית הספר Talking לאחת מערי הפריפריה בישראל - שדרות. שם מצא בית הספר שפה ושאיפה משותפת ליישום תכנית לימודים ייחודית שמטרתה לאפשר לאנשים להתגבר על המחסום של השפה האנגלית, לפרוץ את תקרות הזכויות ולהרגיש ביטחון גם לטעות - ובעיקר להגיע להתראיין למשרות שקודם לא היו אפשריות מבחינתם.
כך מספרת חנה רדו, יו"ר קבוצת תשעשרה המקדמת תעסוקה בפריפריה, בדגש על נשים ויוצרת עבורן הזדמנויות חדשות: "במהלך שנות פעילותי, זיהיתי כי השליטה באנגלית מהווה חסם משמעותי בקידום התעסוקה במרכז בכלל ובפריפריה בפרט, וביכולת של תושבי הפריפריה להשיג משרות איכותיות בתעשייה הישראלית והעולמית.
חנה רדוחנה רדוצילום: חן שקליאר
"כך נולד החיבור בין Talking לבין עיריית שדרות, שחושבת על קהילת הצעירים שלה ורוצה לפתח עבורם הזדמנויות תעסוקה חדשות ושוות כל הזמן - הוא נהדר ואני בטוחה שבזכות שדרות, שתהיה הראשונה לאמץ את המודל, יגיעו עוד ועוד רשויות שמבינות שעליהן לדאוג לעתיד הצעירים שלהן ולקידומם אם הן רוצות לפתח מקומות תעסוקה איכותיים בפריפריה".

כל אחד יכול לעמוד מול החסם המרכזי בשוק העבודה הישראלי

אחת מהשאלות שאנחנו נתקלים בהן יותר ויותר היא "מי יהיו אלו שיצליחו לבצע התאמות עבור הצד השני - שוק מחפשי העבודה לעולם ההייטק או דווקא ההפך?" כאן מוסיף ינקו, ששם לו למטרה - לאפשר לכל אחד ואחת לעמוד מול החסם הבולט ביותר של השוק הישראלי ולהרגיש שאפשר לנצח אותו - השפה האנגלית.
2 צפייה בגלריה
 צוות Talking, מימין לשמאל: ינון עמרם, סמנכ"ל לקוחות; יובל ינקו, סמנכ"ל פיתוח עסקי; יוסי ינקו, מנכ"ל ומייסד
 צוות Talking, מימין לשמאל: ינון עמרם, סמנכ"ל לקוחות; יובל ינקו, סמנכ"ל פיתוח עסקי; יוסי ינקו, מנכ"ל ומייסד
צוות Talking, מימין לשמאל: ינון עמרם, סמנכ"ל לקוחות; יובל ינקו, סמנכ"ל פיתוח עסקי; יוסי ינקו, מנכ"ל ומייסד
(צילום: דניאל שלו)
ליאת בן תורה שושן, מנהלת המחלקה לניהול קריירה ב-AllJobs, מספרת כי "בשנים האחרונות אנו עדים למגמות טכנולוגיות וגלובליות המשפיעות על שוק העבודה. השינויים בשוק התעסוקה מצריכים גם מהעובדים לפתח יכולות למידה, יצירתיות, גמישות מחשבתית ובעיקר שליטה בשפה האנגלית כחלק מסל התכונות הנדרשות על מנת לנהל קריירה נוסקת בשוק תחרותי וגלובלי".
השיטה, שבאה להנגיש את לימודי האנגלית החל מהבסיס ועד לרמות הגבוהות ביותר, היא מה שעושה את ההבדל בקבלת מועמדים למשרות שחלמו עליהן בזמן אמת".

לשיחה עם יועץ לימודים לחץ כאן