ישראלים רבים היו מעוניינים בהתקנת בר מים בביתם, הן על מנת לשתות יותר מים, והן על מנת ליהנות ממים איכותיים וטעימים יותר. אך מה לעשות, ולא לכולם יש את המקום לכך על השיש במטבח. עד כה לצערם של אלו הם יכלו להסתפק בפתרונות אחרים שלא תמיד ענו על כלל הצרכים שלהם, אך כל זה השתנה עם השקתו בשנה החולפת של tami4tap - בר המים התת כיורי בר מים זה מציע פתרון שתיה מעוצב ומינימליסטי במטבח, מה שמעניק לצרכנים חוויית שתייה מרגשת וייחודית.

1 צפייה בגלריה
tami4tap בר המים התת הכיורי החדש של תמי4 משתלב בארון מתחת לכיור ומגיע עם ברז מזיגה (צילום: יח"צ).
tami4tap בר המים התת הכיורי החדש של תמי4 משתלב בארון מתחת לכיור ומגיע עם ברז מזיגה (צילום: יח"צ).
tami4tap בר המים התת הכיורי החדש של תמי4 משתלב בארון מתחת לכיור ומגיע עם ברז מזיגה (צילום: יח"צ).
(תמי 4)

מים מטוהרים: קרים, חמים ומים בטמפרטורת החדר
בר המים tami4tap מספק מים מטוהרים: קרים, חמים ומים בטמפרטורת החדר, והוא כולל מערכת תת כיורית שמשתלבת בארון מתחת לכיור וברז מזיגה בשלושה צבעים לבחירה. ברז זה מותקן בסמוך לברז המים הראשי שבמטבח מה שמאפשר מזיגה פשוטה ונוחה לכוס, בקבוק, קנקן ומילוי סירים.
תמי4 maze מטהר המים מהמתקדמים בעולם למים איכותיים וטעימים .
חשוב להדגיש כי בכל ברי המים כולל בר המים התת כיורי tami4tap תשתו מים איכותיים וטעימים, וזאת בזכות תמי4 maze - מטהר המים מהמתקדמים בעולם למים איכותיים וטעימים. תמי4 maze מטפל במתכות כבדות מסוג עופרת וכספית, במזהמים אסתטיים, אסבסט שעלולים להיות בצנרת הביתית ושומר על הסידן והמגנזיום החיוניים במים.
הצרכנים בישראל העניקו BRAVO לבר המים tami4tap מבית שטראוס מים
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. התואר הוענק לבר המים tami4tap לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים.
עמידה בתקני בטיחות מחמירים
בר המים tami4tap עומד בכלל התקנים הנדרשים למערכות שתייה: תקן 1505 - מערכות לטיפול במי שתייה לשימוש ביתי ותקן 5452 - בטיחות המערכת במגע עם מים. כמו בכל ברי המים של tami4 קיים גם בדגם זה מנגנון בטיחות להגנה מפני מזיגת מים חמים בצורה לא מבוקרת. כך שתוכלו ליהנות ממים חמים היישר מהברז, וגם להיות רגועים שהמתקן בטוח לגמרי לשימוש עבור כל בני המשפחה.

לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן

פורסם לראשונה: 14:10, 21.05.24