כדי שיום פתוח יהיה פתוח באמת, הוא צריך לאפשר למתעניינים לשאול הכול על הכול. במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט ייערך ב-28.3 יום פתוח שבו אפשר יהיה לשאול הכול ולקבל תשובות אמיתיות וכנות מסטודנטים, מבוגרים וממרצים. בנוסף תוכלו לקבל מלגה של עד 1,000 ש"ח לנרשמים ביום הפתוח.
כדי לעזור לכם להתכונן, אספנו את השאלות הבוערות בעולם החינוך ואת התשובות שצפויות לעורר דיון פתוח ואמיתי. זו ההזדמנות של כולנו לדבר, להקשיב, לנהל דיאלוג, להסביר ולהפריך מיתוסים.
מהן המגמות הנוכחיות בתחום החינוך? ומה בנוגע לאימוץ טכנולוגיות חדשות?
בעידן הנוכחי הכול משתנה במהירות מסחררת. הטכנולוגיה שיפרה מאז ומעולם את החינוך, בעזרת אמצעי למידה ממוחשבים, שימוש במחשבים בכיתות, הטמעת ציוד טכנולוגי ועוד. כיום תחום החינוך כבר מביט קדימה, אל תחום הבינה המלאכותית (AI), מרחבים וירטואליים ואמצעים דיגיטליים מתקדמים נוספים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
גם השיטות הפדגוגיות עוברות שינויים ועדכונים שמטרתם להכין את התלמידים לעולם המחר.
עכשיו יותר מתמיד מורים איכותיים שיש להם מיומנויות, ידע וכישורים מגוונים, הם העתיד של החינוך.
למי מתאים להיות מורה? והאם כדאי להיות מורה?
אם אתם אמפתיים, אוהבי אדם ויש לכם מוטיבציה ורצון לעשות טוב - אתם מתאימים ומתאימות להיות מורים ומורות. ובקשר לשאלה אם כדאי להיות מורה - מבחינתנו, התשובה ברורה. מדובר במקצוע שיש לו ערך, משמעות, חשיבות לאומית-חברתית והוא מאפשר מימוש עצמי ועבודה עם דור העתיד.
מהו העתיד של החינוך בישראל?
לתחום החינוך בישראל מצפה עתיד מזהיר, אבל הוא תלוי גם בנו, בכל אחת ואחד מאיתנו, שלנגד עיניהם ניצבת השאיפה לשפר, לשנות ולעשות טוב. מערכת החינוך היא דינמית, מתעדכנת כל הזמן בגישות חדשות המתבססות על מחקר ושואפת לאפשר לכל ילד לרכוש מיומנויות וכישורים להשתלבות מיטבית בחברה ובשוק התעסוקה בעתיד.
מה מאפשרת לי תעודת הוראה? והאם כדאי לעשות הסבה להוראה?
בשוק עבודה דינמי המתאפיין באי-ודאות, תעודת הוראה מאפשרת שקט, ביטחון תעסוקתי, אפשרויות מדהימות להתפתחות וקידום בהוראה, כמו גם בתפקידים אחרים במערכת החינוך.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
שוקלים לעשות הסבה להוראה? עשרות אלפי הבוגרים של המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט שעשו הסבה להוראה מעידים שמדובר בצעד שחולל שינוי בחייהם והיווה חלק חשוב בהתפתחותם האישית.
מה הקשר בין חינוך לספורט?
מדוח שפרסם המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) בארה"ב בשנת 2010, עולה כי ביותר ממחצית מהבדיקות שנערכו ב-50 מחקרים שונים, נמצא שפעילות גופנית משפרת תפקוד בבית הספר.
איך זה קורה? מחקרים בקרב ילדים מראים שבעקבות פעילות גופנית ישנם סימנים של הפעלה של אזור המוח הקדמי ואזורים במוח הקשורים לזיכרון, לחישוב ולהבנת הנקרא. על פי המחקרים, פעילות גופנית מגבירה את הפעילות החשמלית המוחית, וכך עוזרת ליכולות הקוגניטיביות של ילדים (ושל מבוגרים).
מלבד זאת, ישנם קווי דמיון רבים בין מחנך למאמן, בין מורה לספורטאי - בהיבטים כמו התמדה, הישגיות, שיפור מתמיד וחתירה למצוינות.
מה נותן לי החיבור בין לוינסקי לווינגייט?
שאלה מצוינת. בתור סטודנטיות וסטודנטים במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט, תקבלו הרבה יותר. מעבר לתוכנית הלימודים הרגילה, הסטודנטים נחשפים לתכנים נוספים ומעשירים, לסדנאות בתחומים חדשים ובגישה למרצים מנוסים ממגוון מקצועות.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
החיבור המיוחד בין לוינסקי לווינגייט יוצר מרכז אקדמי חדשני ויוצא דופן. בעזרת השילוב של דעת, גוף ונפש הבוגרים הופכים לאנשי חינוך מעולים עם מערכת יכולות מגוונת ומרשימה.
רוצים לקבל תשובה לכל שאלה? בואו ליום הפתוח באמת
לכל מי שחושב על תחום ההוראה, למי ששוקלת ומתלבטת, למי שחושש ורוצה להתייעץ - היום הפתוח באמת הוא המקום לפתוח בו את ה-כול. זו ההזדמנות לקבל תשובות כנות, אמיתיות ופתוחות מהסטודנטים, מהבוגרים ומהמרצים במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט, על הקשיים והאתגרים של תחום החינוך.
ביום הפתוח באמת תוכלו לפגוש מורים שהם בוגרים של המרכז האקדמי, סטודנטים, מרצים ואפילו תלמידים. נוסף על כך, תוכלו להאזין להרצאות, להשתתף בבימות דיון מעניינות על עתיד החינוך וההוראה, וכמובן ליהנות ממוזיקה, מכיבוד, מפינוקים ומאווירה טובה.
לפרטים על היום הפתוח ב-28.3 בקמפוס לוינסקי ובקמפוס וינגייט, להרשמה ולקבלת מלגה בסכום של עד 1,000 ש"ח, היכנסו>>