מעניקים מענה ממוקד ויעיל

הגר בן עזרא, משנה למנכ"ל ישראכרט וראש חטיבת לקוחות פרטיים: "אנו מאמינים שכשלקוח צריך אותנו, חשוב שהוא יוכל לפגוש אותנו בכל ערוץ ולקבל מענה מיידי.
אנחנו עושים זאת באמצעות יישום של כלים, שירותים וטכנולוגיות שעונים על צרכי הלקוחות והשותפים שלנו, ומספקים אמצעי תשלום דיגיטליים וחבילת שירותים רב ערוצית, המעניקה להם מענה ממוקד ויעיל."
6 צפייה בגלריה
הגר בן עזרא משנה למנכ"ל וראש חטיבת לקוחות פרטיים בישראכרט
הגר בן עזרא משנה למנכ"ל וראש חטיבת לקוחות פרטיים בישראכרט
הגר בן עזרא משנה למנכ"ל וראש חטיבת לקוחות פרטיים בישראכרט
(צילום: קרן בן עמי)

הלקוח תמיד במרכז

אורית שלום-בג, סמנכ״לית שיווק וסחר ברשת כל בו חצי חינם: ״אנחנו מאמינים, שחוויית הקניה המושלמת מורכבת ממחירים זולים ונגישים לכל כיס, מהקפדה על איכות וטריות המוצרים בכל המחלקות, ומיצירה של חוויית קניה מהנה הכוללת שירות טוב, ניקיון, מגוון רחב של מוצרים ומענה על כל צרכי הלקוח במקום אחד.
"אצלנו הלקוח תמיד במרכז וכל המערכת פועלת על מנת להעניק לו את חוויית הקניה הטובה ביותר בישראל, ואת המענה הטוב ביותר בכל זמן ומצב.
"נמשיך לעבוד קשה ולשרת בצורה הטובה ביותר את קהל לקוחותינו."
6 צפייה בגלריה
אורית שלום-בג, רשת כל בו חצי חינם
אורית שלום-בג, רשת כל בו חצי חינם
אורית שלום-בג, רשת כל בו חצי חינם
(צילום: יח"צ)

שירות מקצועי, אדיב ואמין

כפיר נבון, מנכ"ל סופרגז אנרגיה: ״סופרגז אנרגיה פועלת משנת 1953, והיא מובילה את עולם פתרונות האנרגיה בתחומים שונים הכוללים גפ"מ, גז טבעי, גז טבעי דחוס, חשמל, מערכות סולאריות, אגירה וטעינה חשמלית.
"מזה כ-70 שנה סופרגז משרתת נאמנה למעלה מ-400,000 לקוחות פרטיים ועסקיים. הערכים החשובים ביותר עליהם מושתתת החברה הם שירות מקצועי, אדיב ואמין תוך בטיחות מרבית.
"אנו שמחים ומודים למאות אלפי לקוחותינו, המצביעים ברגליהם ובוחרים בנו כל פעם מחדש."
6 צפייה בגלריה
כפיר נבון, מנכ"ל סופר גז
כפיר נבון, מנכ"ל סופר גז
כפיר נבון, מנכ"ל סופר גז
(צילום: יח"צ)

הופכים משבר להזדמנות

אילון הרוש, מנכ״ל חטיבת השירות, קבוצת שלמה: "כל אינטראקציה עם לקוח, במיוחד ברגעי משבר, מאפשרת לארגון לצמוח, ללמוד ולהפוך את מה שנתפס כאיום להזדמנות, לקרב את הלקוח ולהפוך אותו ממשמיץ לממליץ.
"בקבוצת שלמה הקמנו מערך סיירות של ניידות שירות, אשר נמצאות בכוננות ומקושרות אל מוקד השירות (גם הדיגיטלי), ויודעות להגיע ללקוח במינימום זמן ובמקסימום משאבים על מנת לשחררו מהכביש במהירות האפשרית ולהפוך ״משבר״ לחוויית שירות.
"ההון האנושי של הקבוצה, עם המחויבות, ההתמדה והמקצועיות של כל צוותי השירות בכל הארץ, הם אלה שעושים בסופו של דבר את ההבדל״.
6 צפייה בגלריה
אילן הרוש, מנכ"ל חטיבת השירות - קבוצת שלמה
אילן הרוש, מנכ"ל חטיבת השירות - קבוצת שלמה
אילן הרוש, מנכ"ל חטיבת השירות - קבוצת שלמה
(צילום: עזרא לוי)

מצויינות בשירות היא ערך חשוב עבורנו

רוני שורץ, מנכ״ל קבוצת עמינח: "קבוצת עמינח מחזיקה במספר מותגים בעולמות השינה והישיבה כגון: 'עמינח', "ספפה", 'מיטה וחצי','King Koil' ,'Serta' ועוד.
"כמו כן, החברה מפעילה מספר רשתות שיווק מתמחות כדוגמת רשת 'עמינח', רשת 'אמריקן קומפורט', רשת 'גוד נייט' ו'עמינח מדיק'.
"מאז ומעולם, מצוינות השירות היוותה את אחד הערכים החשובים לחברתנו. גם בעתיד, נמשיך לשרת את לקוחותינו נאמנה״.
6 צפייה בגלריה
רוני שוורץ
רוני שוורץ
רוני שורץ
(צילום: יח"צ)
לרשימת הזוכים המלאה בפרס "מצטיין בשירות וחוויית לקוח" לשנת 2022 לחצו כאן