המלחמה הציבה את התעשיות הביטחוניות בקדמת הבמה, ועל פי נתוני קבוצת ״יפעת״ שווי החשיפה התקשורתית כמעט והוכפל בשנה האחרונה וחצה את רף ה-35 מיליון ש״ח לשנה - בהשוואה ל-18 מיליון ש״ח בתקופה המקבילה אשתקד.
שווי חשיפה מיתרגם להכרת החברה ופעילותה בקרב הציבור בישראל, ולקידום עסקיה בעולם באמצעות הגעה לשולחן מקבלי ההחלטות, והוא מתייחס לתוכן מערכתי - כזה שלא נקנה בכסף, בערוצי הטלוויזיה, העיתונים ואתרי האינטרנט ומעריך את שוויו אילו היה נקנה בכסף.
1 צפייה בגלריה
שי גל (מאחור) במסיבת עיתונאים עם יו"ר ומנכ"ל התעשייה האווירית בעסקת החץ בגרמניה
שי גל (מאחור) במסיבת עיתונאים עם יו"ר ומנכ"ל התעשייה האווירית בעסקת החץ בגרמניה
שי גל (מאחור) במסיבת עיתונאים עם יו"ר ומנכ"ל התעשייה האווירית בעסקת החץ בגרמניה
(צילום: דוברות התעשייה האווירית)
מנכ״ל החברה בועז לוי, ששווי החשיפה של הופעותיו התקשורתיות היה כ-11 מיליון ש״ח (בהשוואה ל-2.5 מיליון ש״ח בתקופה המקבילה אשתקד) נבחר להיות אחד ממשיאי משואת המגן ביום העצמאות בשם התעשיות הביטחוניות.
עוד לפי "יפעת", אזכורו בפרסומי החברה של היו"ר עמיר פרץ הנתפס כסמל לאומי, תרם לקידום החשיפה של החברה ומיצוב המסרים של תרומה לביטחון המדינה וגאווה לאומית.
ביולי 2023 מונה שי גל לתפקיד סמנכ״ל תקשורת, ממשל וקהילה בתעשייה האווירית, ובשנה האחרונה הרחיב את מחלקת התקשורת והשיק את פרויקט IAI Plus. כעת הוא מוביל את חידוש מיתוג החברה.
גל שימש בעבר ראש מטה של יו״ר התעשייה האווירית ושר הביטחון לשעבר פרץ, כדוברו ויועצו לענייני ממשלה בתפקידו כשר הכלכלה בימי מגפת הקורונה.
"העובדות והעובדים שלנו מגויסים החל מה-7/10 כדי לענות על צרכיי הלחימה של מערכת הביטחון וצה״ל, הם יוצרים ביטחון", מסר גל. "תפקידי יחד עם אנשיי הוא לספר על נפלאות עבודתם ולהשיב את תחושת הביטחון לכל ישראלית וישראלי שיכולים להתגאות בחברה שבתוך עמה היא יושבת, שייכת להם, ומבטיחה גאווה לאומית".