מכירים את זה שכל המשפחה מחוברת לאותה רשת WiFi קטנה ושברירית, שלא עומדת בעומס של הטאבלט, הסמארטפונים, הגיימינג, הפגישות בזום והבינג' של הסדרה האהובה עליכם? שלא לדבר על כל מכשירי החשמל שהצטרפו לחגיגה תחת הכותרת 'בית חכם' ומתחברים לרשת כדי שיהיה אפשר לשלוט בהם דרך אפליקציה.
התוצאה עגומה: החיבור הקיים ונתב ה-WiFi של פעם פשוט לא מספיקים. בשביל מה התקינו לכם תשתית סיבים בבניין, אם לא ליהנות 'כמו שצריך' מחיבור סופר-מהיר לאינטרנט גם ברשת האלחוטית לכל המכשירים בבית?
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
איך נוכל לוודא שהמהירות המסחררת של הסיבים מגיעה לכל אחד מהמכשירים המחוברים בבית?

בשביל זה בדיוק HOT השיקה זה עתה את WIFIBER – אינטרנט סיבים שנותן לכם יותר WiFi, יותר מהירות ויותר יציבות, בכל פינות הבית!

אינטרנט ה-WiFiBER שנותן יותר WiFi ומציע ללקוחות את אינטרנט הסיבים המהיר בישראל- עד 1,000 מגה ביט לשנייה, על פי בדיקות של 'תוכנית חיסכון' ומכון המחקר 'מידע שיווקי', יחד עם WiFi עוצמתי, יציב ובטוח.
איך זה עובד? הנתב של WiFiBER תומך בדור החדש ביותר בעולם החיבור האלחוטי- Wifi6 (או בשמו המלא 802.11ax), שהושק ב-2020 ונחשב לשדרוג עצום מהדורות הקודמים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
כלומר, עם חיבור סיבים במהירות של עד 1,000 מגה ביט לשנייה, לקוחות WiFiBER יכולים לנצל את התשתית באופן מקסימלי וליהנות ממהירות שיא גם בחיבור אלחוטי.
בזכות היציבות ומהירות החיבור, תוכלו לעשות שיחות זום בלי delay, לקבל חוויית גיימינג איכותית במהירויות שלא הכרתם ולגלוש במקביל בכמות גדולה של מכשירים, בלי לשמוע את הצעקות של הילדים מהחדר הסמוך "אבא, אמא, מה קרה לאינטרנט?!".

שיפור בבטיחות וחיבור משופר למכשירי IoT

בנוסף למהירות המשודרגת והשיפור ביציבות, השימוש בתקן WPA3 החדש ב-WiFi6 מגביר את רמת האבטחה והשקט הנפשי שלכם, עם הגנה טובה יותר לרשתות פתוחות (ללא סיסמה) וזיהוי של ניסיון תקיפה שמנסה 'לנחש' את הסיסמה באמצעות הרצת סיסמאות אפשריות.
תקן WiFi6 רושם גם שיפור בתדר 2.4GHz, מה שהופך את החיבור האלחוטי ליעיל יותר עם מכשירי IoT שהופכים להיות פופולאריים יותר ויותר

הבית גדול? אתם צריכים מגדיל טווח מתקדם שייתן יותר WiFi גם בחדרים המרוחקים

רוצים שלושה קווים ב-WiFi בכל פינה בבית? אם יש לכם צורך בהגדלת הטווח של הרשת האלחוטית אל חדרים מרוחקים בבית, תוכלו לעשות זאת באמצעות מגדיל הטווח המתקדם HOT WiFi, הפועל בטכנולוגיית MESH ותקן AC אשר תומך במהירות עד 1,200 מגה ביט לשנייה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
מגדיל הטווח מאפשר התקנה פשוטה ומהירה, ללא צורך בטכנאי, וכולל גם אפשרויות לניהול משתמשים וסינון תכנים.

אתם בשליטה מוחלטת - עם אפליקציית HOT WiFiBER

אחד היתרונות הבלעדיים של HOT הוא אפליקציית HOT WiFiBER, המאפשרת לכם לנהל את רשת ה-WIFI בצורה החכמה, המתקדמת והנוחה ביותר בישראל.
באמצעות ממשק ידידותי ואינטואיטיבי, תוכלו לנהל את המכשירים המחוברים, להגדיר רשת ייעודית לאורחים, לבצע בקרת הורים ולהפוך את הבית שלכם לחכם הרבה יותר. האפליקציה זמינה למכשירים עם מערכות הפעלה Android ו-iOS.
WiFiBER של HOT מציע את הדור הבא והמתקדם ביותר של הסיבים והרשת האלחוטית. רוצים גם אתם? היכנסו>>