השנה העברית החדשה עושה את צעדיה הראשונים וכולנו שואפים כעת להתחדשות ולשינוי חיובי בכל מישורי החיים. יחד עם זאת, דבר אחד עדיין ניכר עלינו מהשנה החולפת: עור הפנים העדין שלנו שהוכה ללא רחם על ידי שמש הקיץ היוקדת ולחצי התקופה הותירו אותותיהם. החשיפה המרובה לשמש גורמת כידוע לקמטוטים ולקמטים שעוד ייראו עלינו בעתיד, ואם בעבר הייתה זו סוג של גזירת גורל, הרי שלמזלנו הטכנולוגיה והמחקר בתחומי האסתטיקה לא עוצרים לרגע ומזמנים לחיינו שיטות טיפול חדשניות המסייעות לנו לחדש את עור הפנים, לחטב ולמצק אותו.
על מנת להבין לעומק מהם הטיפולים המבטיחים ביותר לשנה החדשה פנינו לגורו האסתטיקה ד"ר אמיר זרח, שבבעלותו קליניקה לרפואה אסתטית מהמובילות בארץ. ד"ר זרח ידוע בעיקר ביכולתו לעצב שפתיים ואף באמצעות חומצה היאלורונית, תוך דגש על עיצוב מושלם ושמירה על מראה טבעי לחלוטין. במרפאתו של ד"ר זרח עובדים רופאים נוספים בעלי התמחות בתחום הכירורגיה הפלסטית ורפואת העור והצוות מקפיד לעשות שימוש בשיטות ובחומרי הטיפול הבטוחים, היעילים והמתקדמים ביותר בעולם. בקליניקה הפרטית דוגלים בהתאמת הטיפולים לצרכים ולמראה האינדיבידואלי של כל מטופל ומטופלת.

3 צפייה בגלריה
לפני מימין ואחרי משמאל
לפני מימין ואחרי משמאל
לפני מימין ואחרי משמאל
(צילום: יח"צ)
"אם לפני עשר ואף 15 שנה, הלקוחה הממוצעת הייתה אישה כבת 40-50 ממעמד סוציו-אקונומי גבוה, שביקשה לשפר את מראה הקמטים שלה הרי שכיום הטיפולים החדישים, חומרי ההזרקה המגוונים ומגוון אפשרויות הטיפול, מתאימים לכל אחד ואחת מגיל 18-80, מכל שכבות האוכלוסייה. למעשה שלושת תחומי הטיפול הדומיננטיים כיום הם החזרת נפחים לפנים, טיפול בקמטים וקמטוטים וטיפול במרקם העור. אם בעבר עסקנו בעיקר באנטי אייג'ינג, הרי שכיום הטיפולים החדשניים מאפשרים לנו לעסוק בעיצוב ופיסול פנים, לייצר קו לסת מודגש יותר, לבנות סנטר מודגש יותר, לעצב אף סולד ויפה, לעצב עצמות לחיים, לתקן אסימטריה בשפתיים, ועוד ועוד".

למצק ולחדש את עור הפנים והגוף ללא ניתוח ולתוצאה טבעית

מי מאיתנו לא רוצה לחדש את עור הפנים ולמצק אזורים שהפכו רפויים עם הזמן? אחת הטכנולוגיות המבטיחות בתחום היא MORPHEOUS 8 - פיתוח חדשני של חברת INMODE, חברת המכשור הישראלית הגדולה בעולם. הפיתוח שכבש את העולם מבוסס על טכנולוגיית גלי רדיו מהפכנית בשם מיקרו נידלינג. במהלך הטיפול מחדירים מחטים דקיקות המשדרות גלי רדיו ומעודדות חידוש בשכבות העמוקות יותר של העור, וכתוצאה מכך העור נראה מהודק, מוצק וזוהר יותר. הטיפול בטכנולוגיית MORPHEOUS 8 מתאים במיוחד לאזור העיניים, המצח, הלחיים, קו הלסת, הצוואר והמחשוף ומתקבלות תוצאות מרשימות גם בטיפול בצלקות אקנה.
3 צפייה בגלריה
לפני ואחרי
לפני ואחרי
לפני ואחרי
(צילום: יח"צ)
הטכנולוגיה המתקדמת התפרסמה בעולם בזכות פאולה עבדול אשר הצהירה כי זהו הטיפול המועדף עליה לשימור מראה צעיר וטבעי ללא ניתוח. "טכנולוגית מורפיאוס פורצת הדרך, מעניקה למטופלות יתרון כפול – היא גם משפרת את מרקם העור וגם ממצקת אותו. יחד עם זאת חשוב לשלב בין הטכנולוגיה המתקדמת להזרקות", מבהיר ד"ר זרח.

מחטבים את הפנים עם התאמת חומרים מדויקת לסוג הקמט ולאזור המטופל

"ריבוי חומרי מילוי מתקדמים נותן לנו מענה לאינדיקציות טיפוליות שלא היו אפשריות קודם", אומר ד"ר זרח. "מדובר בהליך שמרני, המתבצע במרפאה, הכולל החדרת חומרי מילוי מבוססי חומצה היאלורונית בנקודות אסטרטגיות בפנים המאפשר הרמה וחיטוב הפנים. ההליך מתבצע תוך שמירה על מבנה הפנים הייחודי של המטופלת והקפדה על תוצאה טבעית. באמצעות חומרי המילוי ניתן לטפל בגורמים להזדקנות ולא רק בנזקי ההזדקנות. מגוון חומרי המילוי המתקדמים בשוק מאפשרים השגת תוצאה טבעית ולאורך זמן כדוגמת: STYLAGE XXL, חומצה היאלורונית סמיכה האידאלית לפיסול ועיצוב קו הלסת. לעומתה, טיפול באזורים עדינים יותר מתבצעים על ידי STYLAGE M/L, המותאמים לאזורים אלו. לאזור השפתיים נעדיף חומר ייעודי המבטיח תוצאה אופטימלית למראה טבעי לאורך זמן."

עור מלא, בריא וחזק יותר

מקום נכבד בתהליך פיסול הפנים תופס חומר המילוי הוותיק והידוע RADIESSE. זהו חומר מילוי מבוסס סידן שבטיחותו ויעילותו הוכחו קלינית במאות מחקרים. תרצו לתקן באופן מהיר קמטים ושקעים עמוקים? זהו הטיפול המומלץ עבורכם. הטיפול ב- RADIESSE אפקטיבי להרמה, חיטוב, השבת נפח ועיצוב הפנים ומלווה בשיפור מרקם העור, על ידי עידוד ייצור קולגן ואלסטין באזור המטופל. האפקט האסתטי נשמר לטווח ארוך ומאופיין בעור חזק, גמיש ועבה יותר.
3 צפייה בגלריה
   ד"ר אמיר זרח
   ד"ר אמיר זרח
ד"ר אמיר זרח
(צילום: פרודקטיבי הפקות מדיה דיגיטלית Product-tv )
למעשה ההתפתחות בתחום כה דינמית עד שבשנים האחרונות הותאמו הריכוזים ב- RADIESSE כדי לטפל בהצלחה בשיפור מרקם העור באזורי גוף שונים מלבד הפנים, כמו למשל צוואר, מחשוף, זרועות, פנים הירכיים, ברכיים ולמילוי והצערת גב היד. "חומרים כמו רדיאס מעניקים נפחים טובים ומחזיקים זמן רב", מוסיף ד"ר זרח.

לשמור על מראה טבעי ולא מוגזם

"חשוב לציין שתחום פיסול הפנים הוא תחום המושפע מאוד מטרנדים ובימינו גם מהרשתות החברתיות ואי אפשר להפריד בין השניים", מסכם ד"ר זרח. "לכן חשוב לנו כרופאים להיות אחראיים ולתת מענה למטופלות/ים מחד, ומצד שני לשמור על המראה הטבעי שלהן/ם ולוודא שהטיפול נעשה בצורה הגיונית ותואמת מציאות. לכן אנחנו מעדיפים לעשות שימוש בחומרים נספגים, שכן מה שטוב למטופלת עכשיו, אולי לא יתאים לה בעוד שנתיים. על כן, לאחר שהחומר נספג, ניתן להתאים את הטיפול בהתאם לרוח התקופה ולטרנד השולט".