רכישת דירה ולקיחת משכנתא היא אחת ההחלטות החשובות ביותר במהלך החיים. לכן, ישראלים רבים שואפים לקחת משכנתא בשקט נפשי אצל מומחים למשכנתאות.
על מנת להציג את המקצוענים במשכנתאות של בנק הפועלים, יצא הבנק לאחרונה בקמפיין מעניין במיוחד, בהשתתפות הפרנזטור עמוס תמם לצד דמות מפתיעה ונוסטלגית – מרקו, הילד שחיפש את אימו.
בשיחה איתו אנחנו מגלים שכבר מצא את אמא ועבר לגור עם קופיפו עד שיצליח לקחת משכנתא. איך עברו עליו הצילומים? ומה התכנונים שלו לעתיד? והפרט המעניין ביותר - מה מרקו עושה היום בחיים?
(הפקה: ניצן כהן)
כמו שאתם רואים, גילינו שאמא של מרקו מעריצה את עמוס תמם, ושמרקו מנסה לפתוח את עצמו לאפשרויות תעסוקה מגוונות, כיום כשהוא מבוגר ואחראי על החיים שלו.
מרקו התבגר יחד איתנו וגם הוא מחפש משכנתא עם שקט נפשי מרבי, בהתאמה אישית ובעזרת המומחים המובילים בשוק.
בימים סוערים כאלו, זה הזמן לפנות למקצוענים של הפועלים, ולהתאים לעצמכם את המשכנתא הטובה ביותר בשבילכם.
* להלוואה בסכום של 500,000 ₪ ומעלה. לבחירה מסלול אחד או יותר: הלוואה קבועה צמודה למדד המחירים לצרכן בריבית נומינלית % 0.50 (מתואמת 0.50%) או מסלול קבועה לא צמודה - בריבית נומינלית % 2.50 (מתואמת 2.53%). הריביות מחושבות נכון ליום 25.08.2022 בתוקף למגישים בקשה לאישור עקרוני למשכנתא מה-27.08.2022 ועד ה- 11.9.2022, שתבוצע עד ל-15.11.2022. בכפוף לאישור הבנק ותנאיו. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.