בעולם של ריביות משתנות, אי ודאות גלובלית ואינפלציה ששוחקת את ערך הכסף, אנשים רבים מחפשים פתרונות לכסף אותו הצליחו לחסוך.
אחד ממוצרי ההשקעה הנפוצים והוותיקים בתעשיית שוק ההון הישראלית והעולמית הוא תיק השקעות מנוהל. עד היום, הבעיה הייתה שמוצר זה היה רלוונטי רק ללקוחות בעלי הון גבוה במיוחד, ולא היה נגיש לציבור הרחב.
לאחרונה ישנה בשורה חדשה לציבור החוסכים. בזכות ההתפתחויות הטכנולוגיות, חברת אקסלנס, מקבוצת הפניקס, מאפשרת לחוסך לפתוח תיק השקעות דיגיטלי שמותאם לצרכיו הספציפיים, החל מסכום של 50 אלף שקל.

מה זה בעצם תיק השקעות מנוהל? ולמי זה מתאים?

מדובר בחשבון על שם הלקוח, שיכול להיות מנוהל או בבנק או בחבר בורסה , כאשר הלקוח מייפה את כוחה של חברת ניהול התיקים לנהל עבורו את ההשקעות בחשבון זה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
התהליך מתחיל בהיכרות עם הלקוח ועם צרכיו, ומשם יוצרים פרופיל סיכון ומתאימים מסלול במסגרת מדיניות ההשקעה. התאמת צרכים זו לוקחת בחשבון סוגי לקוחות שונים כמו לקוחות אוהבי סיכון לצד לקוחות סולידיים יותר ומתאימה עבורם תיק השקעות בהתאם לפרופיל הסיכון שהתקבל.
ניהול תיק השקעות מתאים לכל מי שמעוניין לקבל שירות ניהול פיננסי רחב ומקצועי ואין לו את הידע המספיק, המומחיות או את הזמן הפנוי לבצע זאת בעצמו.

מהם היתרונות של תיק השקעות דיגיטלי שמנוהל באקסלנס?

אקסלנס היא חברה מקבוצת הפניקס, קבוצת ההשקעות הביטוח והפיננסים מהמובילות במשק הישראלי.
לאקסלנס ותק של יותר מ-25 שנים בניהול תיקי השקעות וכיום היא מנהלת תיקים בהיקף של למעלה מ- 13 מיליארד שקלים. במטרה לעמוד תמיד בחזית המחקר והידע, משתפת אקסלנס פעולה עם ניהול ההשקעות של חברת הפניקס בכל הנוגע למחקרים, סקירות שוק ומידע פיננסי נוסף. בצורה שכזו, נהנים לקוחות בית ההשקעות מהעוצמה של אחת מחברות הפיננסים המובילות בישראל.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
בעזרת צוות המומחים של הקבוצה, הלקוח יכול לקבל את התמיכה וההכוונה הדרושים לקבלת החלטת השקעה המותאמת לצרכים האישיים שלו תוך הסתכלות הוליסטית ושימוש בכלים מגוונים ומקצועיים.
אקסלנס השקיעה משאבים רבים בפיתוח מערכת דיגיטלית שמסייעת ללקוח בהתאמת מסלול ההשקעה האופטימלי עבורו, ומבצעת פילוח של סכום ההשקעה שבחר למספר קרנות נאמנות מתמחות שלכל אחת אפיק השקעה שונה. בשימוש בקרנות נאמנות מספר יתרונות מובנים כגון דחיית מס, חיסכון בעלויות מסחר וכן יכולת פיזור סיכון למספר רב של ני"ע, ויכולת ניהול השקעות בצורה גמישה וביצוע שינויים ביעילות.

שקיפות, נוחות, נזילות ודינמיות - שילוב מנצח של יתרונות בשירות אחד

בניהול תיק השקעות דיגיטלי באקסלנס החוסך יכול ליהנות משקיפות מלאה, כאשר ניתן לצפות בתיק הנכסים האישי באתר האינטרנט שלנו בכל עת.
בתיק הדיגיטלי של אקסלנס ניהול התיק יכול להתבצע גם בבנק שבו מתנהל חשבונו של החוסך. הלקוח יכול לקבל את שירותי הניהול המקצועיים מבלי שיצטרך להעביר את הכסף שחסך מסניף הבנק שלו.
יתרון נוסף הוא שהלקוח נהנה מכך שהכסף נזיל, ובמקרה בו הוא נזקק להשתמש בחלק מהכסף הנחסך או בכולו, משיכת הכסף מהתיק המנוהל הינה קלה ופשוטה.
גם שינוי של מסלולי ההשקעה נגיש ופשוט, והחוסך יכול בלחיצת כפתור לבחור לעבור בין מגוון מסלולי השקעה בעלי פרופיל סיכון שונה האחד מהשני .
כל מסלולי ההשקעה מנוהלים באופן שוטף ודינמי על ידי צוות מנהלי השקעות בעלי מומחיות וניסיון רב בשוק ההון. מנהלי ההשקעות מלווים על ידי מחלקות מחקר ואנליזה מהמקצועיות והמתקדמות ביותר בשוק ההון הישראלי.
לסיכום, השקת תיק השקעות דיגיטלי מבית אקסלנס הוא שילוב מנצח שמביא לידי ביטוי את המקצועיות והניסיון שלנו בניהול השקעות, לצד סטנדרט גבוה של שירות והתאמה של המוצר ללקוח יחד עם יצירתיות וחדשנות טכנולוגית.

*לחברת אקסלנס ניהול השקעות וניירות ערך בע"מ זיקה למוצרים פיננסיים ואין לראות באמור בכתבה ייעוץ השקעות והיא אינה מהווה תחליף לשיווק המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם