המיקרוביום שלנו, מערכת החיידקים במעי, משחקת תפקיד חשוב מאוד בשמירה על הבריאות שלנו בעזרת עשרות טריליוני חיידקים טובים הנלחמים בחיידקים הרעים, בווירוסים ובגורמים מעוררי מחלות. הגוף שלנו זקוק לכמה שיותר מהחיידקים הטובים האלו על מנת להילחם ולנצח את מחוללי המחלות הנפוצים. מערכת המיקרוביום משפיעה בין היתר על החיסוניות, התפתחות מחלות, ייצור אנרגיה, השפעה קוגניטיבית ועוד.
במשך השנים, חוקרים מסביב לעולם פיתחו תוספי פרוביוטיקה, המנסים לכלול מספיק חיידקים טובים (פרוביוטיים) כדי להשפיע על המערכת שלנו.
כעת אפשר להכריז על מהפכה של ממש בתחום, עם השקת 'פוסטביוטיקס', הדור הבא של הפרוביוטיקה, מבית 'נוה פארמה', אשר כולל מיצוי של חומרים פעילים מטריליוני חיידקים טובים שיודעים לפלס את דרכם ישר למיקרוביום שלנו. מהם היתרונות של פוסטביוטיקה שהופכים אותו לתוסף שצפוי לכבוש את תחום הפרוביוטיקה?

2 צפייה בגלריה
נווה פארמה פרסומית
נווה פארמה פרסומית
פוסטביוטיקס
(אורי גרון)

מקסימום אפקטיביות ועמידות - פי 200 חומר פעיל בהשוואה לפרוביוטיקה רגילה

מוצרי פרוביוטיקה קיימים על המדף כבר עשרות שנים ומיליארדים מסביב לעולם משתמשים בהם מתוך מטרה לשפר את האיזון בין החיידקים הטובים לחיידקים הרעים בגוף. מה שהופך את פוסטביוטיקס לדור הבא של הפרוביוטיקה "הוא העובדה כי מעשית מדובר בחומר הפעיל אותו מייצרים החיידקים הטובים", מסביר ניצן פרימור, רוקח, מייסד ובעלים של נוה פארמה. "ההתקדמות היא באפשרות של מתן חומר פעיל מאלפיי ביליוני חיידקים במנה, לעומת מיליארדים בודדים בתכשיר פרוביוטיקה מסורתי. בנוסף, החומרים הפעילים בפוסטביוטיקה עמידים להרבה יותר זמן. זו מהפכה של ממש".
בכמוסה אחת של פרוביוטיקה ניתן לדחוס עד 50 מיליארד חיידקים. "אך המיקרוביום בגוף מכיל כ-100,000 מיליארד חיידקים, כך שכמות החיידקים בכל כמוסה פשוט לא משפיעה מספיק", מסביר פרימור.
לעומת זאת, במנה אחת של פוסטביוטיקה ניתן להכניס תוצרים מ-7,500 מיליארד חיידקים, כך שההשפעה ניכרת ושיפור האיזון במיקרוביום משמעותי ומשפר את כל הפרמטרים הבריאותיים בגוף.
"כמוסת פוסטביוטיקס מכילה לפחות פי 200 חומר פעיל בהשוואה למוצרי פרוביוטיקה קיימים, מה שעושה את ההבדל ומוביל להשפעה משמעותית", מסביר פרימור.

הדרך שלכם להגן על הילדים (ועל עצמכם) לקראת הקיץ, מול מגוון תופעות

רגע לפני שהקיץ מתחיל, חשוב לזכור את העובדה כי חיידקים משגשגים בחום, מה שמביא ל'מחלות של קיץ', במיוחד בקרב הילדים. על מנת להגן גם על הדור הצעיר, סדרת 'פוסטביוטיקס' כוללת סירופ וסוכריות ג'ל לילדים, לצד קפסולות לבוגרים.
מוצרי הפוסטביוטיקה מגובים במחקרים מובילים שהוכיחו את ההשפעה של שימוש קבוע בתוסף על מגוון מערכות פיזיולוגיות, חיזוק מערכת החיסון, שיפור המטבוליזם , איזון מערכת העיכול, שיפור בבעיות עור, תופעות נוירולוגיות, שמירה על משקל תקין, שיפור בביצועים ספורטיביים, שיפור קוגניטיבי, הפחתה באלרגיה והורדת סטרס בחיי היום-יום.

30 שנות ניסיון שהובילו לדור חדש של פרוביוטיקה

נוה פארמה הוקמה לפני כ-30 שנה, "אחרי עבודה של שנים בבית מרקחת וקבלת ההחלטה לפתח ולייצר מוצרים משל עצמי" מספר פרימור. "מהניסיון והידע שצברתי, הכרתי הרבה בעיות בריאות פשוטות שאין להן פתרון בשוק ופיתחתי פתרונות עבורן. מאז החברה הופיעה בתערוכות בינלאומיות ומוכרת את מוצריה ביותר מ-50 מדינות"
הרעיון מאחורי פוסטביוטיקה נולד כאשר "במפעל בארה"ב לייצור מזון על בסיס התססת שמרים, שמו לב שהעובדים במחלקת התססה אינם חולים כלל בהשוואה לעובדי מחלקות אחרות". עובדה זו הובילה למחקר שהחל ב-2009, "בהתחלה בצלחות פטרי, בהמשך על עכברים ולבסוף על בני אדם. גילו שהחומרים המופרשים על ידי השמרים במהלך ההתססה מביאים לשיפור דרמטי בחיסוניות". אחרי תהליך פיתוח של כ-10 שנים, נולד מוצר הפוסטביוטיקה הראשון.
נכון להיום, תוספי פוסטביוטיקה נמכרים בישראל, בארה"ב, בדרום קוריאה, איטליה, טאיוון ועוד. "נוה פארמה פיתחה את פוסטביוטיקס, תכשיר מוגן בפטנט המשלב מספר מקורות ומכיל חומר פעיל המופק ממספר עצום של מיקרואורגניזמים לגרם", מסביר פרימור.
2 צפייה בגלריה
נווה פארמה פרסומית
נווה פארמה פרסומית
ניצן פרימור, רוקח, מייסד ובעלים של נוה פארמה.
(לימור בן רומנו)

"אנחנו רק בתחילת הדרך - הפוסטביוטיקה עומדת לכבוש את השוק ולעזור במחלות חשוכות מרפא"

במבט לעתיד, פרימור אומר כי "אין ספק שאנחנו רק בתחילת הדרך. ברור לנו שבעתיד הלא רחוק יפותחו תרופות חדישות מבוססות פוסטביוטיקה למחלות הנחשבות חשוכות מרפא כמו פרקינסון, טרשת נפוצה ואפילו סוגים מסוימים של סרטן".
רק לאחרונה השתתפה נוה פארמה בתערוכה בינלאומית חשובה, בה הוצגה סדרת הפוסטביוטיקה של החברה "וזכתה לתגובות מעולות ולביקוש עצום", מספר פרימור. "אנחנו בעיצומו של תהליך חתימה על הסכמי ייצוא".
אם כן, פוסטביוטיקה מוכיחה את עצמה בתור הפתרון הנכון עבור כל מי ששואף לחיות חיים בריאים ומאוזנים יותר, בין אם מדובר במבוגרים, הורים שדואגים לילדיהם או אנשים עם מערכת חיסונית מוחלשת כגון מחלימי או מטופלי כימותרפיה - פוסטביוטיקה יכולה לעזור לכולם.
לפרטים נוספים על היעילות המשופרת של פוסטביוטיקה ולרכישה במחיר ישיר של סדרת פוסטביוטיקס של נוה פארמה, היכנסו>>