מוגש מטעם lastminute.co.il
עולם הזמנת החופשות נמצא כבר מזמן באינטרנט, אבל נראה שבשנים האחרונות יש בו האטה מסוימת בכל הנוגע לפתרונות חדשניים למזמיני החופשות. אך גם בעולם הזמנת החופשות המקוון יש חידושים ופתרונות שיכולים לשפר את המצב, כמו מציאת מלונות פנויים לפי תאריכים והזמנת חופשה במשותף עם בני משפחה וחברים, בזמן אמת. זה הזמן להתעדכן הפיצ'רים הכי חדשים של אתרי הזמנות התיירות, שהופכים את הדרך לחופשה משותפת להרבה יותר קלה.
אנחנו סומכים יותר על בני משפחה וחברים להמלצות, ויוצאים יותר לחופשות קבוצתיות
זוכרים את התקופה שבה הושפענו מ"משפיעני רשת" בבחירת היעד הבא לחופשה שלנו? הפוסט מהמלון בבודפשט שגרם לנו לרוץ ולהזמין מקום, או האטרקציה ההיא באגם גארדה שהובילה אותנו לשם עם כל המשפחה בשיא החום של עונת הקיץ.
לפני קרוב לעשור, סמכנו יותר על משפיענים מאשר על בני משפחה או חברים ברכישות אונליין. היום, המצב שונה לחלוטין. עם הזמן האמון במשפיענים הלך וירד, והצרכנים של היום שואפים שוב לקבל המלצות מבני משפחה ומכרים, בלי 'רעשי הרקע' של הרשתות החברתיות שמקשים על קבלת החלטות.
מעבר לכך, בעולם שאחרי הקורונה, נרשמת מגמה של נסיעות קבוצתיות- של בני משפחה מכל קצוות העולם, וגם זוגות חברים שמאחדים חופשה כדי ליצור חוויה מהנה יותר לילדים ולמבוגרים. בסופו של דבר, כולנו רוצים לחדש ולשמור על הקשרים המשפחתיים והחברתיים שלנו - ואין דרך טובה יותר לחיזוק הקשר מאשר חופשה משפחתית.
לכן, היכולת לקבל המלצות בזמן אמת או לתכנן יחד את החופשה, היא חלק מכריע בחופשות של ימינו.
הזמנה משותפת בעזרת צ'ט בזמן אמת - בלי רישום ובלי לנהל דיונים במספר מקומות
כדי לעשות לכם סדר בתכנון החופשה המשותפת הבאה, השיקו באתר lastminute.co.il פיצ'ר חדש וראשון מסוגו בישראל, המאפשר להזמין חופשה קבוצתית אונליין באמצעות צ'ט בזמן אמת. המערכת המיוחדת מאפשרת לכם לשתף ביניכם יעדים, להתלבט יחד ולהחליט היכן תהיה החופשה הבאה.
הצ'ט פועל באופן ישיר על גבי האתר, כך שאין צורך בהרשמה לשירות כלשהו, וכולם נשארים אנונימיים בזמן השיחה.
במקום לנהל את ההזמנה דרך שיתוף אינסופי של לינקים על חלופות, ואז לנהל דיונים אינסופיים בטלפון, בווצאטסאפ, במייל ובארוחה המשפחתית. בעזרת הפיצ'ר החדש אפשר לקצר את הזמן עד להזמנה ולשתף פעולה בכל הדרך – גם מרחוק וגם מקרוב.
טכנולוגיית השיתוף החברתי אותה שילבה lastminute.co.il באתר שלה שייכת לסטארטאפ joyned. הטכנולוגיה מבוססת ה-AI מנתחת ומזהה את ההעדפות של חברי הקבוצה (שנשארים אנונימיים לחלוטין) ומספקת תובנות פרקטיות להזמנת החופשה. מעבר לכך, המערכת מציגה באופן מסודר ונוח את תהליך קבלת ההחלטות, הדינמיקה הקבוצתית, השיחות והפעילויות, כדי להפוך את הזמנת החופשה לקלה ונוחה יותר.

2 צפייה בגלריה
לאסט מניט לתכנן חופשה
לאסט מניט לתכנן חופשה
(אתר last minute)

הרכבה עצמית של חופשה, מחירים אטרקטיביים וכפיפות לחוק הגנת הצרכן הישראלי - lastminute.co.il עשה מהפכה בתחום
הזמנת חופשה במשותף היא פיצ'ר מצוין ויעיל, אבל מה בנוגע למחיר ולקלות ההזמנה עצמה? lastminute.co.il, אתר הזמנת החופשות הישראלי שהוקם מייד לאחר הקורונה ולא מפסיק לצמוח מאז, משתמש בטכנולוגיה מתקדמת המאתרת את מחירי הטיסות והמלונות האטרקטיביים ביותר.
אחד מהפיצ'רים שעוזרים לחיסכון הוא האפשרות להרכבה עצמית של טיסה ומלון, לכל היעדים בעולם. ברגע שבוחרים את הטיסות המיועדות, האתר מציג את המלונות הפנויים באותם תאריכים, מה שמקל על חוויית הרכישה. האתר כולו נוח לשימוש, מתנהל בעברית וכפוף לחוק הגנת הצרכן הישראלי, מה שמספק הרבה שקט נפשי וחלופה מעולה לאתרי התיירות הבינלאומיים.
בשורה התחתונה, הזמנת טיסה ומלון יחד ב-lastminute.co.il יכולה לחסוך כ-15% בממוצע מההוצאות הכוללות של החופשה בהשוואה להזמנה של כל מוצר בנפרד.

רוצים להזמין חופשה משפחתית בהרכבה עצמית, יחד עם בני המשפחה, בקלות ובנוחות? היכנסו ל-lastminute.co.il ועלו על המסלול>>
מוגש מטעם lastminute.co.il