ים המלח נחשב לאחד מפלאי הטבע העולמיים, ובצדק. מדובר באזור עם נופים קסומים, אווירה שאין בשום מקום בעולם ומאפייני הבריאות הייחודיים של הים, הבוץ והאוויר. חופשה בריזורט בים המלח היא הדבר הקרוב ביותר לחופשה ייחודית בחו"ל - אבל מה בנוגע לקצת תרבות? זה הזמן להכיר את 'היכל התרבות של ים המלח', המאפשר לכם לשלב בין חופשה לחוויה מוזיקלית.
מלון דייויד ים המלח, מרשת גרנד הוטלס, הוא הריזורט הגדול בישראל, המציע חוויית חו"ל כאן בישראל, עם ספא מפנק, פעילויות מגוונות ושירות מוקפד.
המלון, אשר עורך באופן שגרתי הרצאות בנושאי בריאות, אקטואליה ועוד עבור האורחים, הופך בשנים האחרונות ל'היכל התרבות של ים המלח', עם הופעות של אמנים ולהקות מהשורה הראשונה. מוש בן ארי, רותם כהן, חיים משה, יואב יצחק, טיפקס, אתניקס, הראל סקעת - מיטב אמני ישראל הגיעו ועוד צפויים להגיע לאולם המרווח בן 1,000 המושבים הנמצא במתחם הריזורט. ההופעות כלולות במחיר חבילות הנופש, כך שאורחי המלון יכולים ליהנות מכל הפינוקים של המלון יחד עם הופעה מעולה.

הספא הגדול בישראל, בריכות מי ים ופעילויות מסביב לשעון

כבר בכניסה למלון דייויד ים המלח, מרגישים אווירה של שלווה ורוגע. השירות של צוות המלון מזכיר חופשות בריזורטים בחו"ל, בכל הנוגע להגשמת חלומות ומחויבות עבור האורחים.
המלון עומד על שטח עצום של 55 דונם, הכולל 606 חדרים וסוויטות בין גינות ירוקות ומטופחות. הספא של המלון, הנחשב לספא הגדול בישראל, כולל 36 חדרי טיפול עם מגוון אפשרויות לשחרור הגוף והנפש. מתחם הריזורט כולל לא פחות מ-5 בריכות: שתי בריכות עם מי ים המלח, שתי בריכות גדולות עם מים מתוקים (אחת מהן עם מגלשת מים) ובריכת פעוטות.
חוויית הריזורט ממשיכה גם בהיבט הקולינרי - המסעדה הצמודה לבריכה מגישה מנות מותאמת לישיבה בחוץ, בעוד שחדר האוכל של המלון מציע תפריט עשיר ומגוון במיוחד, ברוח התרבות הים תיכונית והאירופאית.
עבור מי שמגיע לים המלח בין היתר בשביל לספוג את הקרינה הסולארית בעלת הסגולות הרפואיות, על גג המלון מותקן סולריום מהגדולים באזור.
בנוסף להופעות המגיעות מעת לעת למלון, חופשה בדייויד ים המלח מזמינה אתכם להקשיב להרצאות מרתקות, להשתתף בפעילויות למבוגרים ולילדים, או לבקר באחת מחנויות המלון - בכל רגע יש מה לעשות במלון.
המלון עורך גם מפגשים משפחתיים ואירועים מיוחדים בהתאמה אישית לפי צרכי המבקרים.

שפע אטרקציות באזור - החל מאמבטיות הבוץ, דרך קיאקים ועד טיול ג'יפים במדבר

בין הספא לבריכה, בין הרצאה להופעה, אזור ים המלח מציע מבחר פעילויות ויעדים לטיול. לפני הכל, אסור לוותר על טבילה בים המלח, אמבטיית בוץ מרעננת וספיגה של קרני השמש.
אחת הפעילויות החדשות באזור היא שייט קיאקים בים המלח, המציע חוויה ייחודית ומרתקת. לחובבי האקסטרים, אפשר לצאת לטיולי שטח עם ג'יפים, רייזרים או אופנועים. למי שרוצה להפעיל את הגוף, אפשר לרכב על אופניים במסלולים ייעודיים או לצאת לטיול במסלולים של נחל בוקק (אשר יוצא ממש מול מלון דייויד ים המלח). ים המלח הוא גם נקודה מצוינת לצאת ממנה לטיולים במצדה ובאתרים ההיסטוריים באזור.
צאו לחופשה באווירה של חו"ל עם הופעה משובחת, בריזורט שהוא פנינה בלב המדבר - לפרטים התקשרו 2166* או היכנסו>>