מהחרמון ועד הערבה בואכה אילת, מנמלי יפו ואשדוד ועד לנמלי עכו וחיפה, מרמת הגולן הקסומה ועד לים המלח הלוהט. ארץ ישראל אמנם קטנה, אך נופיה הקסומים, ההולכים ומשתנים למול עינינו כשאנו פוסעים בשביליה, מפעימים את הלב. ובאמת, מדי שנה יוצאות רבבות משפחות לחקור את משעולי הארץ היפה, ולגלות את סודותיה, עם קמפינג לאור ירח והתחברות אל הטבע המהפנט. מתכננים את הטיול הבא שלכם ומתלבטים לאן לנסוע הפעם? הנה לכם מספר אתרי קמפינג שווים במיוחד:

חניון חאן בארות, מכתש רמון

אוהבים את השקט המסתורי של המדבר? מעוניינים לשלב את החוויה המדברית עם סודות החלל שמעל לראשכם? הכירו את חאן בארות שבמכתש רמון בו פועל גן החלל המדברי בו תוכלו לצפות בכוכבים ובמראות יוצאי דופן של שמי הלילה באמצעות טלסקופים שהותקנו במקום. במתחם הקמפינג תיהנו ממטבחון, שירותים, מקלחות חמות, נקודות חשמל, פינות למדורות ושולחנות אוכל. החאן הוא גם מקום אידיאלי ליציאה לטיולים ומסלולים שונים כמו אתרי מכתש רמון, מסלולים בהר הנגב או טיול בנחל צין.
2 צפייה בגלריה
(צילום: TwentyOne )

חניון ירוק, בית הילל

על גדותיו של נחל החצבאני ובמרחק נסיעה קצרה ממסלולי טיולי ירוקים ותצפיות מרהיבות שוכן לו חניון ירוק שבבית הילל. במתחם הקמפינג תוכלו להתחבר לטבע, למשפחה ולחברים, וכל זאת 3 דקות הליכה מהנחל השוצף. המתחם מותאם במיוחד לאוהלי קמפינג והוא כולל מדשאה רחבת ידיים, מקלחות חמות, שירותים, שולחנות פיקניק וכן אזור ייעודי למדורות.

פארק להבות הבשן

פארק הקמפינג להבות הבשן ממוקם על תוואי נהר הירדן, מרחק 3 ק"מ מצומת הגומא שעל כביש 90. זהו אתר קסום במיוחד המשתרע על פני 9 דונם וממוקם ממש על אפיק הנחל כשהוא מוקף בטבע פראי. במקום תוכלו למצוא מדשאות להקמת אוהלים, שולחנות פיקניק, שירותים, ברז מי שתייה, ונקודות גישה מסודרות אל הנהר.

גן לאומי מעיין חרוד

גן לאומי זה ממוקם בעמק בית שאן, המכונה גם עמק המעיינות. הגן הפסטורלי להפליא כולל מרחבי דשא מטופחים, בריכת שכשוך גדולה המהווה מקור הנאה גדול לילדים, תעלות מים ואפילו מערה אחת קדומה שהמסורת מספרת כי היא מערת גדעון (ממנה גם נובע המעיין הממלא במימיו את התעלות ואת בריכת השכשוך). המקום מסודר מאוד ובחניון הלילה יש תאורה, מקלחות, נקודות חשמל, שולחנות פיקניק, מקררים, שירותים ונקודות להדלקת מדורות.

חניון שריגים - פארק בריטניה

אם אין לכם כח להרחיק נדוד לצפונה ודרומה של הארץ, תמיד תוכלו להגיע לחניון שריגים השייך לפארק בריטניה שבשפלת יהודה, בין בית שמש לבית גוברין. הפארק משתרע על 40 דונם הכוללים שבילי טיול רבים ותצפיות נוף עוצרות נשימה. בפארק פועלים מספר חניוני לילה שהגדול שבהם הוא חניון שריגים המציע ללנים בו צל רב בזכות שפע עצי האורן הגדלים בו. באזור החניון תוכלו למצוא גת קדומה, מתקנים חקלאיים ועמק פורח. החניון עצמו נטול פינוקים וכל שתוכלו למצוא בו הוא שולחנות פיקניק, כך שיש להצטייד בהתאם.

בהשפעת יוקר המחיה: טיולי הקמפינג מחליפים את החופשות הקיציות בחו"ל

בעוד שבעבר טיולי הקמפינג היו פופולריים במיוחד בקרב חובבי טיולי הטבע, הרי שבשנה האחרונה יותר ויותר ישראלים מתכוננים לשנות את תכניותיהם ולהחליף את החופשות המסורתיות בחו"ל בטיולי קמפינג מושקעים בארץ. לכך תורמת לא רק העלייה הכבדה ביוקר המחיה, אלא גם עליית שערי הדולר והיורו המייקרת מאוד את הטיולים מעבר לים. אך מה יעשו אלו שכבר החליטו לשנות את התוכניות ומגלים לפתע כי מחירי ציוד הקמפינג לטיול המשפחתי יכולים להגיע למאות ואף לאלפי שקלים?
2 צפייה בגלריה
(צילום: TwentyOne )
כאן בדיוק מגיעה הבשורה הגדולה מרשתות ציוד הקמפינג Outsiders ושבילים. הרשתות המובילות משיקות בימים אלו שירות חדש בשם "קמפינג ליס" שמאפשר לכם לשכור ציוד איכותי לקמפינג, במחירים מוזלים, ולהימנע מרכישה מיותרת של ציוד יקר. ציוד הקמפינג להשכרה אותו מציעות החברות כולל את כל מה שאתם צריכים לטיול, ובין היתר: אוהל משפחתי ב-40 שקלים ליום, מזגן נייד לקמפינג ב-49 שקלים ליום, עגלה לשטח ב-20 שקלים ביום בלבד, שקי שינה איכותיים ב-20-15 שקלים ליום, תיק לגג הרכב ב-30 שקלים ליום, ועוד.

מקצצים לכם בהוצאות עם חיסכון דרמטי של 70%-90%

למעשה מדובר במהפך חשיבה דרמטי שעשוי לשנות את כל תרבות צריכת ציוד בישראל ולהשפיע באופן חד על יוקר המחיה. משפחות חובבות טיולים, שביליסטים או שוחרי אקסטרים לא צריכות עוד לרכוש ציוד במאות ואלפי שקלים, אשר עשוי לשמשם בטיול אחד או שניים בלבד. מעתה ניתן לשכור את הציוד המתקדם בעולם תמורת עשרות שקלים בודדים למספר ימים או מאות בודדות כאשר מדובר בתקופת שכירות של מספר חודשים. באמצעות תוכנית ההשכרות, Outsiders ושבילים יכולים לתרום להוזלה דרמטית בסל הצריכה של כל מטייל או משפחה מטיילת שיכול אף להגיע לחסכון של 70%-90%.

לא רק כסף: מקטינים את צריכת המוצרים המזהמים

מחלקות השכרות הציוד פועלות ב- 9 סניפים, מצפון ועד דרום. המחלקות פונות לקהלי מטרה ופלחי שוק שונים, דבר המאפשר לספק מענה מלא לצרכים של הצרכן הישראלי בתחומי הקמפינג והטיולים. תוכנית ההשכרות החדשנית נישאת גם על המגמה העולמית למציאת פתרונות ירוקים ידידותיים לסביבה. חנויות המטיילים היו חלוצות המאבק למעבר למוצרים מתכלים ולהקטנת החתימה הפחמנית על הכדור ובחירה בשימוש במוצר השכרה על פני רכישה עשוי להקטין צריכת מוצרים מזהמים.