לאור יום, בקסבה של שכם: חוסלו המחבלים שרצחו את בנות משפחת די

200 לוחמים השתתפו במבצע בו כוחות מיוחדים של צה"ל חיסלו בשכם את שני המחבלים שרצחו בפיגוע בצומת חמרה שבבקעת הירדן את בנות משפחת די - האם לוסי ובנותיה מאיה ורינה. חלק מהלוחמים היו מחופשים לנשים. המחבלים שחוסלו הם פעילי החמאס חסן קטנאני ומעאד מסרי, ובעל הדירה שסייע להם - אברהים חורה.
בפעולה נהרג כלב הימ"מ ג'אנגו, בן 7, שלפי הודעת המשטרה מנע בגופו פגיעה בחיי הלוחמים בעת שאלו פתחו בירי לעברם. במשטרה ציינו כי ג׳אנגו היה שותף למאות פעילויות של הימ"מ, בהן לחם לצד לוחמי היחידה בפעולות לסיכול טרור ולמעצר מבוקשים.
לאחר החיסול וסגירת המעגל, אמר ל-ynet האב ליאו די: "בעולם יוכלו לישון טוב יותר כאשר המחבלים הללו כבר אינם בחיים. שמחתי מאוד לשמוע שאף חייל לא נפצע או נפגע באירוע וגם לא אף אזרח חף מפשע".
תיעוד מכניסת המסתערבים מחופשים לנשים לקסבה בשכם לפעני מעצר המחבלים שביצעו את הפיגוע בבקעה
לקריאה נוספת

סיפורי היום

עילאי בן ה-8 נדרס למוות כשהגיע לבקר את סבו.
החוצפה של ויקטורי: הבכירים מיליונרים, הקופאיות נדרשות לשלם חוסרים מכיסן | תחקיר ynet.
"יום השוויון הלאומי" הוא יום השיבוש הראשון מאז השהיית החקיקה. נוכחות המפגינים הייתה דלילה יותר מבעבר - ואפילו לקפלן הגיעו כמה מאות מוחים בלבד.
גנץ בעד עסקת טיעון עם נתניהו: "הוא מוטרד ממצבו האישי, אני מוטרד ממצבנו הלאומי".
תחקיר פעילות כיפת ברזל במטח מעזה: זוהתה בעיה טכנית, שלא חזרה על עצמה.

מה צפוי בסוף השבוע

בשבת יתקיים טקס ההכתרה של המלך צ'רלס השלישי. אחרי 70 שנים בהן שלטה ביד רמה המלכה אליזבת, הגיע סוף-סוף תורו של בנה הבכור, "הנסיך הנצחי", לעלות באופן רשמי על כס המלכות ולהוציא לפועל את כל חלומותיו ורצונותיו לפעול למען מונרכיה מצומצמת - כפי שהבטיח. שעה אחר שעה: כל מה שצריך לדעת על טקס ההכתרה של המלך צ'רלס.

התחזית

מחר יהיה שרבי והטמפרטורות ינועו בין 35 ל-45 מעלות. בצפון ינשבו בבוקר רוחות מזרחיות חזקות ואחר הצהריים הרוח תתחזק והשרב יישבר בהדרגה. הרוח תתחזק, ויהיה אביך לצד סופות חול בדרום. בשבת הטמפרטורות צפויות לרדת באופן קיצוני. בבוקר יהיה מעונן חלקית ועדיין מעט אביך. בראשון ובשני יהיה קריר עם גשם מקומי בצפון ובמזרח.

מה חיפשו היום בגוגל?

עמר בר-לב. השר לביטחון הפנים לשעבר, שהתמנה לאחרונה ליו"ר הדירקטוריון של המאפייה, השתתף בהפגנה בבני ברק לשוויון בנטל מול ביתו של מנהיג הזרם הליטאי ביהדות התורה, הרב גרשון אדלשטיין. הפוליטיקאים החרדים קראו להחרים וגפני תקף ברמז: "צריך לשקול אם אפשר לסמוך על הכשרות שלהם".

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

רולאפס - מה יש בזבל הזה שכל כך ממכר? דיאטנית עונה לשאלות. אפרופו רולאפס, רשות המיסים דיווחה כי נתפסו 157 ק"ג רולאפס שהוברחו ב-10 משלוחי דואר שונים.
"סנטי" הוא מקום חדש ומסעיר. המבקר שלנו ממליץ לכם לרוץ לאכול שם.
ירמי קפלן עוצר את הופעותיו: "אעבור ניתוח כדי לשמור על תפקוד הגפיים שלי".
ריטוש קל לפנים, יותר כוח וטווח חשמלי: פיז'ו עדכנה את ה-2008.
ואחרי למעלה מ-20 שנה, טל ברמן ואביעד קיסוס נפרדו מהמאזינים עם ירידת תוכנית הבוקר שלהם ברדיו.

נראה אתכם

את ה-Woordle היומי שלנו כבר פתרתם?