סיפורי היום

(חדשות)
ועדת השחרורים אישרה שחרור מוקדם לאלון קסטיאל, הפרקליטות מתנגדת.
חשד לרצח: תושבת אשדוד אותרה ללא רוח חיים בביתה, בן זוגה נעצר.
מכה לחיזבאללה ותומכיו בלבנון: "יאבדו את הרוב בפרלמנט", הפרלמנט ימשיך להיות מקוטב.
אחרי פינלנד: גם שטוקהולם הודיעה רשמית על הצטרפות לברית נאט"ו, והיא זונחת יותר מ-200 שנות ניטרליות.
ודרמה בליגת העל: משחק ההכתרה של מכבי חיפה כאלופה בוטל

בנט: "החזון של האופוזיציה - בחירות"; נתניהו השווה את הממשלה לטיטניק

ראש הממשלה בנט התקוטט הערב עם חברי האופוזיציה במליאת הכנסת ותקף את התנהלות יו"ר הליכוד בנימין נתניהו בממשלות הקודמות, בעוד יו"ר האופוזיציה השווה את הממשלה המכהנת לטיטניק השוקעת, וטען שאנשי הימין האמיתיים שחברים בה בדרכם לפרוש.
"אני אגיד לכם מה קשה לאופוזיציה", אמר בנט בדיון 40 החתימות. "הרי הורדנו את הגירעון, מטפלים בנגב, תיקנו את הקונסוליה, העברנו תקציב. אני לא רוצה אפילו לדבר על גודל הבור שהשארתם לנו מול איראן. העדפתם עוד בחירות ועוד בחירות. חזון האופוזיציה זה בחירות, וחזון הממשלה - עבודה ופרנסה".
רה"מ המשיך לתקוף את נתניהו ואמר: "מי שצריך לעמוד פה ולהתנצל זה כל מי שלא עשה כלום במשך 20 שנה.יש קואליציה נגדנו: קואליצית איימן עודה, ביבי ובן גביר. הפלתם את החוק לסטודנטים לוחמים, כרתתם ברית. אני אומר פה את האמת וכולם יודעים את זה. אני שואל את אזרחי ישראל: האם אתם בוחרים בממשלה עם רצון טוב שלא מסכימים על הכל אבל בסופו של דבר אנחנו עובדים עם רצון טוב,או קואליציה של בן גביר, ביבי ועודה? זו האמת, זו הבחירה. קואליציית הכאוס או קואליציית הרצון הטוב".
מיד לאחר מכן עלה יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו להשיב לבנט, שאמר כי "אלו הם ימים אדומים שבהם נחצים קווים אדומים". נתניהו אמר כי "הטרור מרים ראש וגובה קורבנות, ופוגע באנשים נפלאים ובאנשי ונשות הביטחון האמיצים שמגינים עלינו, ביניהם גיבור ישראל לוחם הימ"מ הנועז נעם רז". נתניהו אמר כי "כולנו רואים את שלהוב היצרים של מבקשי נפשנו, את הקריאות 'בדם ובאש את היהודים נגרש', וחולצות בהדפסי רובים, את דגלי אש"ף בשער יפו ובממילא ובמרכז לוד".

2 צפייה בגלריה
נפתלי בנט ובנימין נתניהו במליאת הכנסת
נפתלי בנט ובנימין נתניהו במליאת הכנסת
נפתלי בנט ובנימין נתניהו במליאת הכנסת
(צילום: יואב דודקביץ, נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

(צילום: ערוץ כנסת)

(צילום: ערוץ כנסת )

מה צפוי מחר

מחר יתקיים המשך משפט תיקי האלפים של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים בחקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר.
מחר יצא לדרך פסטיבל קאן ה-75.

התחזית

החל ממחר תורגש התחממות הדרגתית, כשיום חמישי יהיה החם ביותר השבוע. בשישי יתקרר מעט ובשבת תחול ירידה חדה בטמפרטורות ויהיה קריר ומעונן חלקית.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

עם מעל 7.2 מיליון מאומתים ו-141,232 מתים – איראן היא אחת המדינות שנפגעה באופן הקשה ביותר מתחילת מגפת הקורונה.
אך לאחרונה חלה ירידה חדה מאוד במספר המאומתים ובשבעת הימים האחרונים אובחנו בין 250 ל-460 מאומתים ביממה, מספרים רחוקים מהמצב שהיה בתחילת חודש פברואר – אז אובחנו כ-40 אלף מאומתים ביממה. בשבעת הימים האחרונים מתו באיראן בין שלושה לשמונה חולי קורונה ביממה.

מה חיפשו היום בגוגל?

ליקוי ירח. ביבשת אמריקה, ובחלקים המערביים של אירופה ואפריקה יצאו רבים מבתיהם על מנת לצפות בליקוי הירח המלא שהתרחש הבוקר (שעון ישראל). בישראל היה ניתן לראות רק את ההתחלה של הליקוי, לזמן של פחות מ-15 דקות, החל מ-5:27 לפנות בוקר ועד לשקיעת הירח ב-5:42. שיא הליקוי היה בשעה 7:12 בבוקר שעון ישראל.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

זה קורה פעם אחר פעם: אירוע מעורר מחלוקת מהודהד בעולם על ידי הצד הפלסטיני, כשישראל היא תמיד הצד הרע - ואילו אצלנו התגובה מהוססת ופחות אפקטיבית. למה? הכותרת, הפודקאסט היומי.
נדיר: חמישה גורי חתולי חולות נולדו בספארי.
2 צפייה בגלריה
חמשת חתולי החולות החדשים בספארי
חמשת חתולי החולות החדשים בספארי
חמשת חתולי החולות החדשים בספארי
(צילום: ים סיטון)
המלחמה הכריעה: מקדונלד'ס מפסיקה פעילות ברוסיה אחרי 32 שנה.
ואיך הפכה גופיית הסבא לפריט שמככב אצל מותגי היוקרה?