האם ושתי בנותיה נרצחו בפיגוע בבקעה: "איך המשפחה תתמודד עם אסון כזה?"

היום, שלושה ימים לאחר הפיגוע בבקעה, נקבע מותה של לאה (לוסי) די, שנורתה יחד עם בנותיה בפיגוע בצומת חמרה. מותן של הבנות, מאיה (20) ורינה (16) נקבע עוד באותו יום, ומאז נלחמה האם על חייה. המחבלים שירו ברכב המשפחה עדיין לא אותרו, והמצוד אחריהם מתמקד בצפון השומרון ובבקעה. אתמול דווח בתקשורת הפלסטינית שרכבם אותר בשכם.
בהלוויית הבנות אתמול עוד תהה אב המשפחה, ליאו, "איך אסביר ללוסי מה קרה למתנות היקרות שלה?". המשפחה החליטה לתרום את איבריה של האם, כדי להציל חיים של אחרים. שלומית בר מהיישוב אפרת כתבה היום: "אלוקים, זה בלתי נתפס. איך משפחה יכולה להתמודד עם אסון כזה? איך נעמוד בעוד לוויה? איך נמחק החיוך של אישה מקסימה כל כך?".
1 צפייה בגלריה
לאה די ובנותיה שנרצחו בפיגוע
לאה די ובנותיה שנרצחו בפיגוע
לאה די ובנותיה שנרצחו בפיגוע
(באדיבות המשפחה)

לקריאה נוספת

סיפורי היום

שרים וח"כים צעדו עם אלפים רבים למאחז אביתר, קריאות לבן גביר: "תתפטר".
עברה השתלת כבד בבילינסון בגלל כדורים נגד חום שקנתה בבולגריה: "הניתוח הציל את חיי".
כיצד לדקור חייל, איך מכינים חומר נפץ ביתי: נחשף "בית ספר לטרור" בטלגרם.
והקפאת הליכים לסטארטאפ ישראלי: "נכנסנו לחובות בשל המהפכה המשפטית".

מה צפוי מחר

קיים רצון של מספר יהודים לעלות מחר להר הבית. הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, תומך במתן אישור לעלות. ראש הממשלה בנימין נתניהו טרם הכריע בסוגיה, אך שר הביטחון יואב גלנט והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קראו לאפשר את עליית היהודים להר חרף המתיחות. המפכ"ל, יעקב שבתאי, מתנגד לכך.

התחזית

מחר, ביום האחרון של חול המועד פסח, תמשיך ההתקררות, וייתכן גשם מקומי בעיקר בשעות הבוקר. ברביעי - אז יחול שביעי של פסח וחגיגות המימונה - וגם ביום חמישי מזג האוויר צפוי להיות חורפי, קר וגשום, כולל שלג בפסגת החרמון. בנחלי הדרום צפויה סכנת שיטפונות והצפות.

מה חיפשו היום בגוגל?

רועי נוימן. הפרש שתועד מכה באלה את יעל ראובני התלונן על איומים, ובעקבות זאת זומן לחקירה נוימן, אחד מראשי המחאה, כי כתב בטוויטר: "נדאג שיישב בכלא, נרדוף אותו שנים".

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

קבלו את מדריך הפעילויות לילדים בפסח 2023.
מחקר: בני אדם באירופה השתמשו בסמי הזיה לפני כ-3,000 שנה.
אז מי בעצם היה פרעה? התעלומה נמשכת.
וברבי, אינדיאנה ג'ונס וגיבור-על חדש - אלו הטריילרים החמים.






נראה אתכם

את ה-Woordle היומי שלנו כבר פתרתם?