דגימת שיער שתואמת לבן זוגה של אולה קרבצ'נקו נמצאה בזירת רצח תאיר ראדה

דגימת שיער התואמת ל-DNA של אדיר חבני (א"ח), בן זוגה בעבר של אולה קרבצ'נקו (א"ק), נמצאה בזירת רצח תאיר ראדה. תוצאות הדגימה נמסרו היום לצדדים במשפטו החוזר של רומן זדורוב, הנאשם ברצח הנערה בת ה-13 בקצרין, בדצמבר 2006.
ממשרד הבריאות נמסר כי המכון הלאומי לרפואה משפטית התבקש לבדוק דגימות שיער מהזירה, וציין כי הבדיקות נערכו בטכנולוגיה מתקדמת בריצוף DNA מיטוכונדריאלי מלא. במקרים מסוג זה לעיתים ההתאמה היא של אחת לכמה עשרות אלפים. אותן בדיקות נערכו לבקשת ההגנה במשפט זדורוב, באישור פרקליט המדינה ועל דעת היועץ המשפטי לממשלה דאז, אביחי מנדלבליט. השיערה שנבדקה נלקחה מאותו אזור בגופה של הנערה המנוחה שממנו נלקחה השיערה הקודמת שבה הייתה התאמה לחבני. על פי דרישת ההגנה לבדיקה של יותר שיערות, ובעקבות החלטת השופטים במשפט החוזר, השיערות נשלחו לבדיקה בארה"ב, במימון המדינה.
מקורביה של אילנה ראדה, אמה של תאיר, מסרו כי "היא קיבלה כעת את ההודעה והתוצאות. היא מבקשת לעצור מיד את אדיר חבני ואולה קרבצ'נקו ולחקור אותם באזהרה. כמו כן יש להוציא נגדם צו איסור יציאה מהארץ".
1 צפייה בגלריה
רומן זדורוב בבית המשפט
רומן זדורוב בבית המשפט
רומן זדורוב בבית המשפט
(צילום: שרון צור )

לקריאה נוספת

סיפורי היום

אחרי שעתירת המדינה נדחתה: עבריין המין אלון קסטיאל שוחרר מהכלא.
כבוד בכחול לבן: לונה צ'מטאי-סלפטר זכתה במדליית ארד בריצת מרתון באליפות העולם.
לפיד ובר-לב אחרי הביקורת בהלוויית ברק משולם: "כל שוטר רשאי לירות כדי להרוג אם הוא בסכנת חיים".
קליין על הסיגרים והשמפניות: "עו"ד בן צור החזיק את הראש כשראה את הכמויות".
ובפעם השנייה ברציפות: מרב מיכאלי נבחרה לראשות מפלגת העבודה.


מה צפוי מחר

הלילה בין שני לשלישי (ב-03:45 שעון ישראל), הישראלי הצעיר יונתן קפיטולניק יתחרה בגמר אליפות העולם בקפיצה לגובה באורגון שבארה"ב. קפיטולניק זכה בשנה שעברה באליפות העולם לנוער בקפיצה לגובה. שיאו האישי עומד על 2.30 מטרים ובעלייה לגמר קפץ 2.28 ננפצע אך כעת הוא כשיר.
מחר יתקיים המשך החקירה הנגדית של הדס קליין בתיק 1000 במשפט של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים.

התחזית

מגמת ההתחממות צפויה להימשך עד יום רביעי, אז צפוי עומס חום כבד עד קיצוני ולחות גבוהה במישור החוף ובשפלה. גל החום הנוכחי צפוי להימשך עד סוף השבוע לפחות.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

אמש והבוקר עדכן משרד הבריאות את מספר הנפטרים מקורונה. מהנתונים עולה כי מאז פרוץ המגפה נפטרו בישראל 11,181 חולי קורונה, 168 מהם מתחילת החודש. מדובר בממוצע של יותר מתשעה נפטרים ליום בחודש הנוכחי – כאשר השיא היה ב-1 ביולי אז נפטרו 19 חולי קורונה ביום אחד.
לשם השוואה, בכל חודש יוני נפטרו בישראל 137 חולי קורונה, במאי 91 ובאפריל 206. ייתכן מאוד כי מספר הנפטרים מקורונה ביולי עלול להיות גבוה מזה של אפריל.

מה חיפשו היום בגוגל?

בן אפלק. ג'ניפר לופז (52) ובן אפלק (49) התחתנו בסתר והם בעל ואישה באופן רשמי. הכוכבת שיתפה פרטים ותמונות ראשונות מההכנות ומהטקס עצמו.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

כמה אנחנו באמת מרוויחים מהגז ולמה החשמל מתייקר? משר האנרגיה לשעבר, הח"כ הפורש יובל שטייניץ, שמענו על היתרונות מהגז שנשאב מהים על-ידי חברות אנרגיה פרטיות, שמשלמות למדינה תמלוגים ומסים וגם מרוויחות סכומים אדירים, בעיקר מהייצוא. סמנכ"לית לובי 99, מירב דוד, התייחסה לחורים שבמתווה ולהבטחות שרחוקות ממימוש, עשרות מיליארדים לטובת הציבור - האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet.
ספר ביוגרפי חדש מגולל את הקרע שנוצר בין הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל לשאר משפחת המלוכה, חושף פרטים חדשים ושם את הדוכסית מסאסקס על המוקד.
בספרד נמצאה עצם לסת של אב קדמון מלפני 1.4 מיליון שנה.
פעם היא עסקה בכביסה המלוכלכת של אחרים. היום ריקי לייק מצלמת את שלה.
ועם מים בצבע כמו במלדיביים: המעיין החדש שהתגלה בצפת.