כ-150 אנשי מילואים משלדג מאיימים לא להתייצב אם החקיקה תימשך

ראשי המחאה נגד המהפכה המשפטית: ביום שני - הפגנות בנתב"ג. צה"ל הודיע היום כי מילואימניקים שלא יתייצבו בגלל חידוש החקיקה יטופלו פיקודית. למרות כל אלו, כ-150 אנשי מילואים משלדג מאיימים לא להתייצב אם החקיקה תימשך.
הבוקר הפגינו מאות מקבוצת "אחים לנשק" מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין במודיעין. המפגינים חסמו את הכניסה לרחוב עם גדרות תיל וצמיגים ונשאו מיצג דמוי נקניקייה - שישה מהם נעצרו. השר הגיב: "קבוצה אלימה, מזל שלא שרפו דירה".

סיפורי היום

סמל אור ישראלוב בן ה-19 נהרג מירי באימון בדרום: "באמת היה מלח הארץ".
מילצ'ן העיד: "המתנות לנתניהו? חלק מהחברות בינינו".
נגיד בנק ישראל כתב לראש הממשלה כי הוא מתנגד נחרצות לקביעת הריבית לבנקים.
קריסת המחלקות הפנימיות: "אנשים מחכים לאשפוז שלושה ימים, ומצבם מידרדר".

מה צפוי מחר

מחר תימשך בברייטון שבאנגליה חקירת הנגד של איש העסקים ארנון מילצ'ן, שראש הממשלה נתניהו קיבל ממנו טובות הנאה לפי האישום בתיק 1000.
הנבחרת הצעירה של ישראל תשחק מחר ביורו נגד צ'כיה. ניצחון - יחד עם איבוד נקודות של גרמניה נגד אנגליה, יבטיח כרטיס העפלה לרבע הגמר.


התחזית

לא יחול שינוי במזג האוויר. צפויה אווירה קיצית ועומס חום קל ברוב אזורי הארץ. בערבה, בנגב ובים המלח יהיה עומס חום כבד. טמפרטורת המים תעמוד על 26 מעלות, והגלים יגיעו לגובה של 50 סנטימיטרים

מה חיפשו היום בגוגל?

גל גדות. השחקנית הישראלית המצליחה תקבל במהלך 2024 כוכב משלה בשדרת הכוכבים המפורסמת בהוליווד, כשמלבדה יקבלו כוכב גם כריס פיין אשר השתתף לצד גדות בסרט "וונדר וומן", השחקן המנוח צ'דוויק בוזמן ונשיא מארוול קווין פייגי.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

איפה המונה טועם קיבל עודף מ-20 על שניצל מעולה בלחמנייה?
(צילום: אבי חי)
עם טבעות זוהרות - התפרסמו תמונות חדשות של כוכב שבתאי.
רובי קין הוצג כמאמן מכבי ת"א.
ומי צריך בניינים צבעוניים וקירות מצוירים ברחבי העיר?

נראה אתכם

את ה-Woordle היומי שלנו כבר פתרתם?