בן 22 מחולון נעצר בחשד לרצח במעבר החציה בעיר

צעיר מחולון - עבריין מוכר למשטרה - נעצר בחשד לרצח יורי וולקוב אתמול בערב במעבר החצייה. המשטרה דיווחה כי הוא נתפס "אחרי פעילות מודיעינית-מבצעית". תוך כדי מעצר החשוד במעורבות ברצח, הגיח כלב מגזע מסוכן לעבר הצוותים, נשך שניים מהבלשים ופצע אותם באורח קל ובינוני. הבלשים ירו והרגו את הכלב וכתוצאה מהירי נפצעה ברגל אשה ששהתה במקום.
אמש וולקוב ורעייתו לנה המתינו במעבר חצייה ברחוב אילת ובאור ירוק החלו לחצות. רוכב הקטנוע חתך אותם באור אדום וכמעט פגע בהם - והאישה הספיקה לצלם אותו. רוכב הקטנוע ראה את האישה מצלמת, חזר אליה ודרש ממנה את הנייד. וולקוב ביקש ממנו להמשיך לנסוע - ונדקר בחזהו על ידי הרוכב. בתיעוד שפורסם מהתקרית נראה וולקוב מדבר עם אשתו - כשלפי חברת המשפחה הוא אמר לה "אני לא מרגיש טוב" - ואז נפל על הרצפה.
בתו של יורי, דריה, סיפרה לאולפן ynet: "אבא שלי היה גיבור, הוא פשוט הציל את אמא שלי". לנה אלמנתו, שמבקשת לתרום את קרניות עיניו של בעלה, ביקשה בשיחה עם ynet סיוע במימון קבורת בעלה בבית העלמין בחולון. "אני מאוד מבקשת מקום בבית העלמין בחולון, אין לנו אוטו ואני לא יכולה לנסוע לירקון. אני רוצה שיקברו את יורי שלנו בחולון, ליד הבית שלנו בבת ים". "בכל מקום שבו יורי עבד כולם אהבו אותו. הוא עבד מכל הלב בשביל החולים, את זה אני יודעת".


2 צפייה בגלריה
האופנוע שעליו רכב החשוד ברצח יורי וולקוב בחולון
האופנוע שעליו רכב החשוד ברצח יורי וולקוב בחולון
האופנוע שעליו רכב החשוד ברצח יורי וולקוב בחולון
(צילום: דוברות המשטרה)

גופת הצעיר טירן פרו, שהוחזקה על ידי חמושים בג'נין, הוחזרה לידי ישראל

לאחר שכבר החלו איומים כי כוחות הביטחון ייכנסו לג'נין לפעולת חילוץ, לפנות בוקר הועברה גופתו של טירן פרו בן ה-18 מדליית אל-כרמל שהוחזקה על ידי חמושים בג'נין למשפחתו בישראל. אחת הסיבות שהביאה לזירוז החזרת הגופה היא החלטת הצבא לסגור את מעבר גלבוע ומעבר סאלם לכניסת סחורות.
בשעות הצהריים התקיימה הלוויתו של פרו בבית העם שבדליית אל-כרמל, כשבין הבאים היה גם שמחה גולדין אביו של החייל החטוף הדר גולדין. שאמר: "המקרה הזה מוכיח שעם הפעלת לחץ נכון אפשר לפתור את הבעיה ולהחזיר חטוף".

סיפורי היום

דריסה בבאר שבע: צעיר במדים נפצע בינוני, נבדק חשד לרקע לאומני. הנהג הדורס בב"ש התלונן לאחרונה על איומים: "אם לא תכבדו אותנו - תסבלו".
האקרים שמזוהים עם איראן פרצו למצלמה של גוף ביטחוני גדול - וחשפו תיעוד של הפיגוע אמש בירושלים.
פוטין מרחיב את "חוק התעמולה הלהט"בית": על הכוונת – ספרים, סרטים ומופעי דראג.

מה צפוי מחר

במונדיאל: ב-12 תתמודד ווילס מול איראן, ב-15:00 קטאר מול סנגל, ב-18:00 אקוואדור מול הולנד וב-21:00 אנגליה מול ארה"ב.

התחזית

הגשם יתחזק מחר לפנות בוקר וילווה בברקים רעמים ובסכנה להצפה בעיקר בערי מישור החוף. בערב הגשם ייחלש, ובשבת יהיה קריר ומעונן חלקית עם רוח חזקה וגשם מקומי בהפוגות ארוכות מהצפון ועד צפון הנגב. מיום ראשון לא צפוי גשם.

מה חיפשו היום בגוגל?

אורוגוואי נגד דרום קוריאה. רבים חיפשו את משחק הכדורגל בין שתי הנבחרות שהתקיים אחר הצהריים במסגרת בתי המונדיאל.

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

ג'ירפות בסופת ברקים: התמונה של הצלמת הישראלית שזכתה בצל"ש.
2 צפייה בגלריה
Giraffes In Storm
Giraffes In Storm
Giraffes In Storm
(Maya Maymoni)
לרגל פתיחת עונת השופינג הבינלאומית נברנו עבורכם במבצעי התיירות השווים של בלאק פריידי. אגב אם אין לכם דרכון, משרד הפנים מצא פיתרון חדש להוצאת דרכון זמני תוך שבוע.
משטרת סן פרנסיסקו הגישה בקשה לקבל אישור להשתמש ברובוטים בעלי "כוח קטלני", שיוכלו בין היתר להגיב לאיומים פוטנציאליים על מנת להרוג.
ולאור תחזית מזג האוויר, קבלו עשרה מתכונים למרקים מהבילים משגעים שיחממו לכם את סוף השבוע הגשום.