שתף קטע נבחר

הישיר הראשון מפעיל מערכת לזיהוי קולי של הלקוחות

המערכת תזהה את הלקוחות במהלך השיחה, פיתוח שיחסוך את השלב של סיסמאות ושאלות הזיהוי

הבנק הישיר הראשון, מקבוצת בנק לאומי, הודיע על הפעלת מערכת חדשנית לזיהוי קולי לכלל לקוחות הישיר הראשון. המערכת החדשה מזהה את קול הלקוח בעת שיחה עם נציג השירות. בשיטה זו מתבטל הצורך בשאלות אימות, בסיסמאות ובקודים. המערכת מזהה במהלך השיחה אפיונים פיזיים של קול הדובר ומאשרת לבנקאי שאכן מדובר בלקוח המורשה.

המערכת משפרת את השירות ללקוח, חוסכת בזמן השיחה של הלקוח ומשפרת משמעותית את רמת האבטחה. המערכת פותחה על ידי חברת "פרסיי", חברה בת של "קומברס", והיא נמצאת בשימוש מוסדות ביטחוניים ברחבי העולם.

מר מוקי אפורי, מנהל "הישיר הראשון", אמר היום: "כאחד הבנקים המתקדמים והחדשניים בתחום הבנקאות הישירה, אני שמח להיות הראשון שמפעיל מערכת לזיהוי הלקוחות לפי קולם. אנו בודקים כיום אפשרות לשלב את המערכת כאמצעי אימות באתר האינטרנט של 'הישיר הראשון'".

מר יוסי קונפינו, מנהל התפעול של "הישיר הראשון" ציין, כי הטמעת המערכת דורשת עבודה משותפת עם מחלקות אבטחת המידע והשיווק בבנק.

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הישיר הראשון. לקצר את משך השיחה
הישיר הראשון. לקצר את משך השיחה
מומלצים