טבע משקיעה 200 אלף דולר בקמפיין לאקמולי קולד
הקמפיין הופק במשרד מקאן קשר בראל ויעלה בטלוויזיה למשך 3 שבועות
חברת טבע יוצאת במסע פרסום טלוויזיוני לתרופה לילדים, אקמולי קולד, בהשקעה של 200 אלף דולר.
הקמפיין הופק במשרד הפרסום מקאן קשר בראל, תחת הסיסמה "אקמולי קולד לכל האפצים שיש". הוא יימשך כ-3 שבועות.
אקמולי קולד מיועד להקלה מהירה של תופעות הצטננות וחום אצל ילדים.
פורסם לראשונה
אקמולי קולד. להקלה על הצטננות ילדים
מומלצים