שתף קטע נבחר

ערוצי זהב יוצאת בקמפיין פרסום לדוברי רוסית

עלות הקמפיין 100 אלף דולר והוא כולל מודעות בעיתונים המתפרסמים בשפה הרוסית

חברת הכבלים ערוצי זהב יוצאת בקמפיין פרסומי, שמטרתו להקל על דוברי השפה הרוסית לבחור חבילות ומסלולי שידור. הקמפיין, בעלות של 100 אלף דולר, כולל מודעות בעיתונים בשפה הרוסית: וסטי, נובוסטי, אכו, לוץ, וגלובוס.

הסלוגן המוביל את הקמפיין: "קל להתחבר - אי אפשר להתנתק". המודעות מפרטות את מסלולי השידור, מחירי החבילות ותנאי המבצע למתחברים לפלטפורמה הדיגיטלית.

מבדיקות שערכה החברה עולה, שכמחצית מדוברי השפה הרוסית צופים במהדורת מבט מדובבת לרוסית. החברה מציעה שירות, שבו ניתן באמצעות לחיצה על כפתור השפות לצפות במהדורת מבט בשפה הרוסית, וזאת באמצעות סינכרון עם רדיו רקע המעביר את מהדורת מבט מתורגמת לרוסית בשידור חי.

בנוסף, מעבירה ערוצי זהב את ערוץ 8 מתורגם לשפה הרוסית וכן את יורוספורט, הולמארק, ריאליטי וטי.וי. בחודש הקרוב יוצעו גם ערוצי סינמה 1.2.3 בתרגום לרוסית. כמו כן, העלתה ערוצי זהב ערוץ מוסיקה בשפה הרוסית.

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ערוצי זהב. חיים יבין ברוסית
ערוצי זהב. חיים יבין ברוסית
מומלצים