אנקורי משנה לוגו ויוצאת בקמפיין חדש
הקמפיין, בהיקף של כ-200 אלף דולר, עולה לקראת ההרשמה לבתי הספר התיכוניים
רשת בתי הספר התיכוניים הפרטית אנקורי יוצאת בקמפיין לקראת ההרשמה לתיכונים לשנת הלימודים תשס"ג, בהיקף של כ- 200 אלף דולר תחת הסיסמה: "אנקורי - האלטרנטיבה שלך". במסגרת הקמפיין ייחשף גם הלוגו החדש של אנקורי.
מסע הפרסום יציג באמצעות מודעות בתקשורת מקומית, תשדירי רדיו ושילוט חוצות סיטואציות מתוך חיי היום-יום של תלמידי אנקורי. לדברי איתי טנא, סמנכ"ל השיווק של הרשת, המסר העיקרי מתרכז בהוויה המיוחדת של הלימודים באנקורי ובקשרים הקרובים שבין המורים לתלמידים.
הקמפיין יימשך שלושה שבועות בעיתונות הכתובה וברדיו.
פורסם לראשונה
אנקורי. הלוגו החדש
מומלצים