פמפרס מעלה קמפיין לגיבוי מבצע עם קופון לספארי
היקף הקמפיין: 250 אלף דולר. כל הרוכש שלוש אריזות חיסכון יקבל קופון המזכה אותו בשני כרטיסים לספארי
פמפרס יוצאת בקמפיין חדש בהיקף של 250 אלף דולר. הקמפיין, שעולה באמצעות משרד הפרסום- באומן, בר, ריבנאי, בא לגבות מבצע במסגרתו כל הקונה שלוש אריזות חיסכון של פמפרס יקבל קופון בשווי 86 שקלים המזכה אותו בכרטיסי כניסה חינם לספארי ברמת גן.
הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה וכן מודעות בעיתונות ההורים, והוא ירוץ במקביל לקמפיין התדמית "להתעקש על יבש" שעלה למרקע ב-22 למאי ומספר על יתרונות הספיגה של פמפרס. יחד תשקיע פמפרס בשני הקמפיינים 1.25 מיליון דולר.
את קופון המבצע ניתן יהיה לממש עד ה-31 ביולי.
פורסם לראשונה
פמפרס. נוסעים לספארי
מומלצים