שתף קטע נבחר

כ.צ.ט מעלה קמפיין בחצי מיליון שקל למוקוליט

מטרת הקמפיין היא לחזק את מותג מוקוליט כהכנה לפתיחת שוק ה-OTC למכירה מחוץ לבתי המרקחת

חברת התרופות כ.צ.ט מעלה לקראת החורף קמפיין בהיקף חצי מיליון שקל ללכסניות המציצה מוקוליט, תחת הסיסמה: "כשהכיח מעיק – מוקוליט. מטרת הקמפיין היא לחזק את מותג מוקוליט כהכנה לפתיחת שוק ה-OTC למכירה

מחוץ לבתי המרקחת.

המוקוליט מטפל בבעיות גודש וליחה בכמות מוגברת ומיועד לילדים ומבוגרים,. לילדים מופיע בסירופ וטבליות מציצה ולמבוגרים בקפסולות וטבליות מציצה. המוקוליט מדלל את הכיח, את הליחה, מבלי לפגוע בתפקוד הטבעי של מערכת הנשימה ומבלי לגרום לנמנום וישנוניות.

הסדרה כוללת סירופ וקפסולות, לכסניות (טבליות מציצה) מוקוליט בשלושה טעמים, לילדים ולמבוגרים.

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מוקוליט. לקראת החורף
מוקוליט. לקראת החורף
מומלצים