שתף קטע נבחר

סקאל ספורט תשווק את המותג הספרדי women ’secret

מדובר במותג המתמחה בהלבשה תחתונה לצעירות ולנשים. סקאל תשקיע בהחדרת המותג 2 מיליון שקל ותפתח רשת חנויות

סקאל ספורט קיבלה את הזיכיון הבלעדי של המותג הספרדי women’secret המתמחה בהלבשה תחתונה לצעירות ולנשים, ותשקיע בהחדרתו 2 מיליון שקל.

מסקאל נמסר, כי במרץ תיפתח רשת חדשה תחת שם המותג: שתי חנויות דגל ייפתחו בקניון המרינה בהרצליה ובמלון הרודס באילת בהשקעה של מיליון שקל, ובנוסף ייפתחו שתי נקודות מכירה של המותג ברשת חנויות "אמפוריום", שבבעלות חברת סקאל ספורט. במהלך 2004 ייפתחו עוד שתי חנויות דגל וכחמש נקודות מכירה נוספות.

החנויות יכללו את מגוון המוצרים הקיימים בחנויות הדגל באירופה, דוגמת: חזיות, תחתונים, בגדי ים, תלבושות בית, בגדי פנאי, נעלי בית, חלוקים, תיקי ים, סנדלי ים, טישרטים, גופיות ואביזרי אופנה לצעירות ולנשים.

דרור בכר, מנהל תחום המותגים בסקאל ספורט, אמר כי "החנויות בישראל יפתחו בסגנון חנויות הדגל באירופה: שילוב של קונספט טבעי ורענן בעיצובים חדשניים יחד עם חנויות מרווחות בצבעים בהירים ומוארים, המעניקים לאישה חווית קנייה ייחודית. החנויות מעוצבות "כעולמן של הנשים" על פי נושאים וקטגוריות, והן מציעות מעבר לפריטי הלבוש אביזרי אופנה ייחודיים ורעיונות למתנות ולפינוקים לכל אישה".

מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחירים באירופה: סט 3 תחתונים – 50 שקל, חזיה ב- 99 שק, בגד ים ב- 149 שקל וטי שרט החל מ- 69 שקל.

החדרת המותג יגובה בקמפיין בהיקף חצי מיליון שקל, שיחשוף את קולקציית אביב – קיץ 2003 ויכלול שלטי חוצות, מודעות, ומסע קד"מ רחב.

קובי סקאל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת סקאל, אמר כי "לראשונה נכנס לארץ שחקן בינלאומי בתחום ההלבשה התחתונה ששם המותג נושא את שם הרשת הקמעונאית. אנו צופים כי צעד זה יחולל מהפכה בתחום ההלבשה התחתונה בישראל. בנוסף אנו רואים פוטנציאל בשוק ההלבשה התחתונה הממותג בו להערכתנו יחול גידול משמעותי, במהלך שנת 2003".

women’secret נוסדה בשנת 1993 בספרד. החברה מפעילה רשת של כ- 100 חנויות בספרד ו- 30 חנויות ברחבי אירופה.

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ספרדים בעולם התחתון
ספרדים בעולם התחתון
מומלצים