פרטנר, cal וניופאן זכו בתחרות השירות ללקוח
בנוסף זכו בתחרות השירות ללקוח של המי"ל חברת הבנייה תדהר ועיריית חולון. מגן שירות מיוחד הוענק לחברת פלאפון
חברת התקשורת פרטנר, חברת כרטיסי האשראי cal, יבואנית מוצרי האלקטרוניקה ניופאן, עיריית חולון וחברת הבנייה "תדהר" – זכו בתחרות השירות ללקוח, שמארגן המרכז הישראלי לניהול (המי"ל).
בנוסף, הוחלט להעניק לפלאפון "מגן שירות מיוחד" לשנת 2004, לאור העובדה שהחברה ביצעה השנה קפיצת מדרגה משמעותית בתחום השירות, בהשוואה להישגיה בשנה שעברה בתחרות.
מועדת השיפוט נמסר, כי בתום שלב א' של התחרות זכתה פרטנר במקום הראשון בקטגוריית תקשורת ומחשבים; חברת כ.א.ל זכתה במקום הראשון בקטגוריית ביטוח ופיננסים; ניופאן בקטגורית קמעונאות ויצרנים ועיריית חולון בקטיגוריית שירות ציבורי. בקטיגוריית אנרגיה, תשתיות ובנייה זכתה חברת "תדהר בנייה".
מבין הזוכים בקטגוריות השונות, תיבחר חברה אחת לתואר "אלוף האלופים", בטקס שיתקיים ב-23 בנובמבר .
זו השנה השלישית בה נערכת התחרות, אשר מעניקה פרסים על תרבות שירותית בארגון, הדרכה, הכשרת צוות העובדים, קיום תהליכי בקרה ומשוב והטמעת תהליכי שיפור השירות. התחרות נערכה בשיתוף עם ה"פורום הבכיר לשירות לקוחות" הפועל במסגרת המי"ל.
התחרות כוללת שני שלבים - שלב השיפוט הראשון התבסס על החומר הכתוב שהוגש לחבר השופטים על ידי החברות. במקביל, נערך ע"י מכון המחקר M.I.S מחקר שדה שמטרתו הייתה לבדוק, באמצעות גורם חיצוני אובייקטיבי, את שביעות רצון הלקוחות מרמת השירות של המועמדים.
מכון המחקר העניק לכל משתתף ציון בהתאם למחקר לקוחות. חלק זה היווה 50% מהציון הסופי והושלם ע"י 50% מציוני צוות השופטים. החברות שקיבלו את הציון הגבוה ביותר (על-פי החלוקה לקטיגוריות) עלו לשלב הגמר. בשלב השיפוט השני יערוך צוות השיפוט גם ביקור בארגונים שעלו לשלב זה.
פרטנר. מגן השירות
מומלצים